خرید کفش صندل تبریز

آشنایی با خرید کفش صندل تبریز

خرید کفش صندل تبریز به دلیل اینکه کفش نقش بسیار مهمی را در سلامتی افراد ایفا می کند از اهمیت  بسیار زیادی برخوردار است، پاها قلب دوم انسان به شمار می آیند  و بیشترین فشار بدن بر روی آنها می باشد از اینرو در انتخاب کفش توجه به یکسری نکات ضروری می باشد که در این محتوا تصمیم مداریم شما را با این نوع از صندل بیشتر آشنا کنیم. همانطور که می دانید کفش های غیر استاندارد و نامناسب باعث بروز بیماری های پوستی و ستون فقرات در فرد می شود و ممکن است خسارت جبران ناپذیری را به وجود آورد.  بنابراین خرید کفش صندل  تبریز که از جنس چرم طبیعی است یک انتخاب مناسب برای کفش به شمار می آید.  شهر تبریز یکی از قطب های اصلی چرم و کفش در کشورمان ایران می باشد و به خاطر تولید محصولات با کیفیت در حال رقابت با کالاهای وارداتی است. این نوع صندل از قدیمی ترین نوع صندل در کشورمان ایران به شمار می آید.

لازم به ذکر است که شروع فعالیت صنعت كفش در تبریز از اوایل سال ۱۳۰۸ بوده است و تاکنون توانسته است بهترین کفش ها را به بازار عرضه و در دست مشتریان قرار دهد.  همچنین انواع صندل های تبریز براساس قالب بندی خاصی  طراحی  و به بازار عرضه می گردند،  این امر باعث شده است در بین مشتریان از محبوبیت  بسیار خاصی برخوردار شوند.

خرید کفش صندل تبریز

خرید کفش صندل تبریز

مزیت ها و نکات خرید کفش صندل تبریز

همانطور که می دانید تجربه و تخصص طراحان این نوع  صندل باعث شده است به یک رقیب جدی برای محصولات خارجی تبدیل شود و با بهترین برند ایتالیایی در زمینه تولید کفش و صندل چرمی رقابت کند.  در ضمن این نوع صندل ها بسیار شیک و با دوام بوده و دارای تنوع در طرح و رنگ می باشند. این نوع کفش ها به دلیل عدم محدودیتی که در سایز تولید شده دارند برای هر فردی  با هر اندازه و سایز پا قابل استفاده می باشند. در هنگام خرید کفش صندل تبریز صندلی را انتخاب نمایید که دارای یک کش پارچه ای  مناسب و محکم برای جلوگیری از صدمه و آسیب به کف پای شما باشد. بهتر است پنهای بند کفش صندل دارای عرض به اندازه  ۵ سانتی متر باشد، صندل باید دارای یک روکش نایلونی ضد حساسیت و پارچه ای باشد تا به پای شما آسیبی وارد نکند. در هنگام خرید کفش صندل تبریز در صورتی که صندل دارای بند محافظ از پشت پا نباشد موقع راه رفتن با مشکل مواجه خواهید شد.  از اینرو صندل باید دارای بندهای روی محکمی باشد تا از انحراف و پیچ خوردگی پازیرا جلوگیری کند. همچنین صندل  باید دارای یک بخش اتصال بند به کفی کفش باشد تا پای شما در هنگام راه رفتن دچار آسیب و پیچ خوردگی نشود.

در هنگام خرید کفش صندل تبریز صندلی را انتخاب نمایید که تخته آن دارای ثبات باشد، زیرا پاشنه در این قسمت  از کفش قرار می گیرد و باید به آن فشار زیادی  وارد نشود ، بهتر است متحرک و دارای یک حالت اسفنجی باشد و به عنوان یک حامی قرار گیرد تا به حرکت بهتر و بیشتر پا در حین راه رفتن کمک کند و باعث پر کردن گودی کف پای شما شود.  ارتفاع بین پنجه های پا و پاشنه کفش نباید از ۲.۵ سانت بیشتر باشد.  به دلیل اینکه کفش هایی که یک زاویه ی بیش از حدی را در پا نسبت به زمین ایجاد می کنند  فشار زیادی را به استخوان های ساق پا  و انگشتان وارد می کنند که این امر باعث ایجاد درد در کمر و پا می شود. در هنگام خرید کفش صندل تبریز باید صندلی را انتخاب نمایید که سبک باشد تا فشار زیادی به قلب و پای شما وارد نشود.

4 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *