خرید کفش پاشنه بلند زنانه

آشنایی با خرید کفش صندل پاشنه بلند زنانه

خرید کفش صندل پاشنه بلند زنانه امروزه به دلیل اینکه بیشتر خانم ها به کفش های پاشنه بلند علاقه خاصی دارند و استفاده از آن را به نوعی باعث افزایش اعتماد به نفس در خود می دانند به طور بسیار چشمگیری در بین آنها رواج پیدا کرده است.  بهتر است بدانید یکی از مواردی که باعث شده است  بیشتر خانم ها به سمت پوشیدن این نوع کفش ها تمایل پیدا کنند این است که  پوشیدن این کفش ها به استایل آنها یک زیبایی خاص و با شکوهی را می دهد.

نکات مربوط به خرید کفش صندل پاشنه بلند زنانه

لازم به ذکر است که پوشیدن کفش صندل با پاشنه ۱۰ سانتی متر به هیچ وجه حتی برای خانم هایی که قد کوتاهی دارند پیشنهاد نمی شود،  چون فشار زیادی را بر روی زانو و کمر آنها وارد می کند. در هنگام خرید کفش صندل پاشنه بلند زنانه کفشی را با پاشنه توپر انتخاب کنید، چون هر چه پاشنه کفش ضخیم تر باشد از یک طرف آرامش بیشتری در هنگام راه رفتن خواهید داشت و از طرف دیگر فشار کمتری به زانو و کمر شما وارد خواهد شد و در هنگام راه رفتن  احساس راحتی بیشتری خواهید داشت.  همچنین در هنگام انتخاب و خرید کفش صندل زنانه به راحتی کفش بیشتر دقت کنید زیرا اگر یک کفش نامناسبی را حتی برای چند ساعت کوتاه بپوشید خسارات جبران ناپذیری را برای شما به دنبال خواهد داشت که با هیچ چیز قابل جبران نخواهد بود.

در زمان خرید کفشی را با جنس مناسب و در صورت امکان از جنس چرم انتخاب نمایید. اگر جنس کفش شما از نوع چرم نامرغوب و غیر اصل باشد کفش شما به زودی از بین می رود و باعث بو گرفتن پای شما می شود که این مساله بسیار آزار دهنده خواهد بود. جالب است بدانید کفش هایی با زیپ و بند در رده کفش های غیر رسمی محسوب می شوند، از اینرو برای انتخاب کفش رسمی خود کفش هایی را  با دیسک های  کوچک ، مروارید و سنگ های قیمتی انتخاب نمایید.

همچنین در هنگام خرید کفش صندل پاشنه بلند زنانه بهتر است رویه آن از جنس مناسب باشد و قادر به پوشش کامل انگشتان پای شما باشد. کف صندل باید به گونه ایی طراحی شود  که قوس کف پای شما را به خوبی در بر بگیرد. در واقع کفش های مناسب دارای قسمت میانی کفی ضخیم تر از قسمت های دیگر می باشند.  در هنگام خرید کفش صندل پاشنه بلند زنانه باید صندلی را انتخاب نمایید که دارای سایزی بزرگتر از کفش های زمستانی شما باشد.

در موقع خرید  کفش هایی که بندهای آن به دور ساق پا  پیچیده می شوند را  انتخاب کنید به دلیل اینکه یک تکیه گاه مناسب را برای پای شما به وجود خواهند آورد. در  هنگام پوشیدن صندل داخل آن را  مقداری پودر تالک بپاشید تا از عرق کردن پای شما جلوگیری کند. در هنگام استفاده از این نوع کفش ها از یک نیم کفی ارتوپدی برای داخل آن استفاده کنید تا به راحتی بتوانید با آن راه بروید، این کفی ها از لیز خوردن پای شما جلوگیری می کند و به بهترین نحو خود را با پای شما وفق می دهند و برای چندین بار نیز قابل استفاده می باشند. لازم به ذکر است که حتی الامکان اقدام به خرید  کفش های ورنی پاشنه بلند نکنید زیرا این نوع نسبت به جنس چرم و مخمل سفت تر می باشند و برای راه رفتن مناسب نیستند. در هنگام خرید کفش صندل پاشنه بلند زنانه کفشی را با سایز مناسب انتخاب کنید و مطمئن شوید که قوس کفش اندازه پای شما است. اگر کفشی را که در مغازه می پوشید اندازه پای شما نبود و به امید اینکه بعد با پوشیدن بهتر می شود از خرید آن خودداری کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *