خریدکفش اسپرت

خریدکفش اسپرت ست

باسلام خدمت دوستان عزیز 😍🙏

قبل از معرفی کفش اسپرت جدیدمون میخوام چندتا نکته را بهتون توضيح بدم؛
کفش های اسپرت در انواع مختلفی برای پا طراحی می‌شوند که متداول ترین آنها کفش دویدن و پیاده روی میباشد.
کفش های اسپرت باید بر اساس نیاز و ورزشی که انجام می‌دهید انتخاب شوند که با انتخاب کفش ورزشی نادرست بجای اینکه از ورزش کردن و پیاده روی لذت ببرید باعث درد پاشنه می‌شود.
از مهم ترین نکات در خرید کفش اسپرت خوب، زیره ی کفش میباشد. کفشی بهترین کارایی را دارد که زیره ی آن طبی باشد. معمولا بهترین زیره های خوب طبی، زیره ی pu, termo هستند. اگر زیره ی یک کفش استاندارد باشد آسیبی به پا نمی‌زند و کف پا در سلامت کامل است.

خریدکفش اسپرت

خریدکفش اسپرت مدل نایک

خریدکفش اسپرت ست 
هنگام خرید کفش اسپرت باید به جنس رویه کفش توجه کرد که از مواد آلی باشد و به راحتی پاره نشود.

کفش اسپرت ست که پست شده یکی از کفش های راحت برای پیاده روی های طولانی مدت میباشد که زیره ی این کفش اسپرت از جنس pu بوده که فوق العاده راحت و سبک میباشد. جنس رویه ی این کفش اسپرت ست از جنس استرج غواصی بوده که رنگ زنانه در رنگ مشکی با تیک نایک صورتی، طوسی و مشکی  و رنگ مردانه با رنگ تیک طوسی و مشکی و قرمز در شعبه موجود است. سایز بندی این کفش اسپرت از سایز 37الی40 و مردانه آن از سایز 41الی44  موجود است. قالب زنونه کاملا استاندارد و قالب مردونه آن کوچیک بوده و باید یه سایز بزرگتر خریداری شود. لژ این کفش اسپرت 3سانت میباشد. قیمت این کفش اسپرت زنونه 75 هزار تومان  و مردونه 85 هزار تومان میباشد.

دوستانی که قصد خرید اینترنتی این کفش اسپرت ست را دارند با شماره های اعلام شده در تلگرام یا واتساپ با مشاوره های فروش در ارتباط باشید.
09111704744/09301704744/
09201704744
و برای خرید حضوری آدرس ما گلستان گرگان خ ولیعصر داخل عدالت 14 فروشگاه شهرصندل
تماس 01732343609
پیج اینستا گرام shahresandal

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *