خریدکفش زنانه جدید

خریدکفش زنانه اداری

یکی از کفش هایی که امروز بهتون معرفی میکنم کفش اداری زنانه از شرکت بیتاپاسارگاد میباشد.شرکت بیتاپاسارگاد با سابقه ی طولانی در صنعت کفش و زیره ایران مشغول به فعالیت مبباشد.
خانم هایی که به دنبال یه کفش فوق العاده راحت و سبک و با زیره ی طبی هستند این کفش زنانه را بهشون پیشنهاد میکنم,که کاملا رسمی و اداری بوده و مناسب برای استفاده ی روزمره در ساعات طولانی است .جنس رویه ی این کفش از چرم صنعتی بوده و زیره ی آن پلی اورتان است که کاملا سبک و راحت میباشد .این کفش اداری زنانه فقط در رنگ مشکی موجود بوده است که میتوانید آن را با فرم های اداری ست کنید و از پوشش خود لذت ببرید.

خریدکفش زنانه جدید

خریدکفش زنانه جدید

شما مشتریان برای انتخاب بهترین کفش زنانه میتوانید به سایت شهرصندل و یا پیج اینستاگرام فروشگاه مراجعه کنید و از خرید کفش های راحت و زیبا متناسب با سلیقه ی لذت ببرید که تمامی مدلهای این فروشگاه دارای ۶ ماه ضمانت هم میباشد.
پاشنه این کفش زنانه پنج سانت و از سایز ۳۶الی۴۱ و قیمت ۱۴۵ هزار تومان در شعبه ی اصلی شهرصندل واقع در عدالت ۱۴ موجود میباشد.باتوجه به پاشنه ای که دارد یه مدل فوق العاده راحت بوده که حتی برای پیاده روی هم میتوانید استفاده کنید.

جنس این کفش زنانه از چرم صنعتی درجه یک میباشد.رویه کفش از چرم ساده و شرانگ طراحی شده و قسمت رویه ی پا به شکل هفت مانند میباشد.
مشتریانی  که قصد خرید حضوری دارند ادرس ما گرگان خ ولیعصر داخل عدالت14 فروشگاه شهرصندل و برای ارتباط با فروشگاه با شماره ی 01732343609 تماس بگیرید

شماره های ثبت سفارشات 09111704744/09201704744/09301704744 همکاران اینترنتی ما در تلگرام یا واتساپ پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند که در انتخاب رنگ و سایز و مدل مناسب با سلیقه شما پیشنهاد میکنند

فروشگاه شهرصندل از متنوع ترین صندل و کفش های طبی برخوردار است که در حین سادگی فوق العاده راحت و نرم وشیکه

برای اطلاعات بیشتر با شماره های ما در ارتباط باشید

پیج اینستاگرام shahresandal

ساعات کاری فروشگاه همه روزه صبح 8:30الی13:30 و عصر16:30الی21:30 و جمعه ها عصر 18الی20 در خدمتتون هستیم

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *