خریدکفش مجلسی شیک

خرید کفش مجلسی شیک

سلام خدمت مشتریان عزیز

این کفش مجلسی پاشنه بلند میتواند انتخابی لوکس برای مجالس باشد.خانم های عزیز میتوانند این کفش شیک و زیبا را در مجالس و مهمانی ها بپوشند, و از راحتی و سبکی و زیبایی آن بهره مند شوند.
این کفش پاشنه دار با کفی پی یو (pu) به گونه ای طراحی شده است که شما بانوان بتوانید از آن برای استایل های خیابانی هم استفاده کنید . این کفش در چند رنگ مشکی , خردلی , کاربنی , نقره ای و طلایی موجود میباشد که رنگ های نقره ای و طلایی آن از رنگ های خاص و شیک این مدل میباشد . رویه ای این کفش از جنس چرم صنعتی درجه یک که کاملا سبک و راحت و با پاشنه ی هفت سانتی از مزایای این کفش محسوب میشود . باتوجه به قالب این کفش زنانه مناسب برای پاهای لاغر و کشیده میباشد و کسانی که پنجه ی پای پهنی دارند مناسب نمیباشد چون قسمت پنجه ی این کفش باریک است .سایزبندی این کفش زنانه از ۳۶ الی ۴۰ و با قیمت ۱۸۵ هزار تومان در شعبه ی رویال شهرصندل موجود است . جلوی این کفش بازاست و  مناسب برای استفاده ی مجلسی و مهمانی میباشد . اگر عادت به پوشیدن کفش پاشنه بلند ندارید , با خیال راحت میتوانید این مدل شیک و زیبا را استفاده کنید بدون اینکه دچار خستگی و درد پا شوید چون کاملا اصولی طراحی شده است تا به پا و کمر کوچک ترین آسیب وارد نشود .پاشنه این مدل مکعبی میباشد و باعث میشود به پاشنه ی پا فشار نیاورد .

خریدکفش مجلسی شیک

خریدکفش مجلسی مدل گره ای

مشتریانی  که قصد خرید حضوری دارند ادرس ما گرگان خ ولی عصر عدالت ۳۹ مجتمع تجاری رویال فروشگاه شهرصندل و برای ارتباط با فروشگاه با شماره ی 01732331178 تماس بگیرید.

شماره های ثبت سفارشات 09111704744/09201704744/09301704744 همکاران اینترنتی ما در تلگرام یا واتساپ پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند که در انتخاب رنگ و سایز و مدل مناسب با سلیقه شما پیشنهاد میکنند

فروشگاه شهرصندل از متنوع ترین صندل و کفش های طبی برخوردار است که در حین سادگی فوق العاده راحت و نرم وشیکه

برای اطلاعات بیشتر با شماره های ما در ارتباط باشید

پیج اینستاگرام شهرصندل رویال royal__leather

ساعات کاری فروشگاه همه روزه صبح ساعت ۱۰ الی ۱۴ و عصر ساعت ۱۷ الی ۲۲ جمعه ها عصر ۱۸ الی ۲۱در خدمتتون هستیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *