نکات مهم در خرید کفش مجلسی مردانه

نکات مهم در خرید کفش مجلسی مردانه ؛ پوشیدن کفش رسمی مردانه به شما ظاهری باوقارتر می دهد. کفش ها اغلب اولین چیزی هستند که مردم در ظاهر شما به آن توجه می کنند.

برای خرید کفش رسمی مردانه نیز باید به همان اندازه حساس باشید که در انتخاب سایر لباس های خود حساس هستید.این که در هنگام خرید کفش مجلسی مردانه، چه معیارهایی را در نظر بگیریم

خود شرطی است که نباید فراموش شود . در ادامه همراه ما باشید تا شما را با این معیارها آشنا کنیم .

نکات مهم در خرید کفش مجلسی مردانه

مدل های مختلف کفش مجلسی مردانه

  • کفش چرم ورنی مجلسی:

کفش چرم ورنی نوعی کفش مجلسی مردانه و کاملا رسمی می باشد. کاربرد این نوع کفش، فقط مجلسی است. یعنی فقط برای مراسمات و مجالسی که معرفی کردیم مناسب است نه مراسمات دیگر.

  • کفش چرم طبیعی:

کفش چرم طبیعی مردانه نوعی کفش رسمی می باشد. این نوع کفش ها را هم می توان در محیط های رسمی پوشید و هم در مجالس مختلف.

به عنوان مثال کفش چرم طبیعی به رنگ مشکی را هم می توان در محیط اداری پوشید و هم در مجلس خانوادگی یا حضو در مراسم عروس.

  • آکسفورد:

کفش آکسفورد از محبوبیت بالایی نیز برخوردار می باشد و اغلب آقایان حداقل یک جفت از این کفش دارند که آن را برای شرکت در مراسم رسمی و عروسی به همراه کت و شلوار کنار گذاشته اند.منشا کفش آکسفورد کشورهای اسکاتلند و ایرلند می باشند.

  • دربی:

کفش دربی نیز از لحاظ شکل ظاهری بسیار مشابه طرح آکسفورد می باشد، اما با کمی دقت می توانید تفاوت های این دو را از یکدیگر تشخیص دهید.

وصله ی بند و یا ابرو همان قسمتی از کفش است که سوراخ های مربوط به بند کفش در آنجا قرار دارند و در کفش دربی این قسمت تکه ای جداگانه دارد ولی در کفش آکسفورد این قسمت ادامه ی بدنه کفش است و دوخت جداگانه ای ندارد.


“برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش مردانه کلیک کنید”


  • بلوکر:

کفش بلوکر از لحاظ ظاهری و همانند کفش دربی می باشد اما جزئیات کمتری دارد. شباهت این کفش با کفش دربی در آزاد بودن زبانه است و تفاوت آن در تعداد قطعات چرم دوخته شده به یکدیگر می باشد.

کفش دربی از دوخته شدن چند بخش بزرگ به یکدیگر تولید می شود اما کفش بلوکر یک بخش بزرگ است که فقط روی آن زبانه کفش دوخته شده است. با توجه به شکل زیر میتوانید تفاوت این دو را بهتر متوجه شوید.

  • سگک دار:

کفش سگک دار فاقد بند است و مشخصه اصلی آن داشتن یک یا دو سگک می باشد که توسط تسمه به بدنه کفش متصل میگردد. مدل تک سگک این کفش اندکی رسمی تر می باشد و به طور کلی میزان رسمی بودن آن از مدل آکسفورد کمتر و از مدل دربی بیشتر می باشد.

نکته مثبت این کفش را می توان سگک آن عنوان کرد زیرا شما به راحتی می توانید سگک کمربند یا ساعت یا دکمه سرآستین خود را با سگک کفش ست کرده و یک استایل خاص و چشم نواز بسازید.

نکات خرید کفش مجلسی مردانه

  • سایز کفش مجلسی:

همانند لباسی و شلواری که می پوشید، کفش هم می تواند نشان دهنده نوع تیپ شخصیتی شما باشد که برای هر فرد با نوع رفتار و تیپی که دارد، متقاوت است.

این که شما چه کفشی را برای تیپ خود انتخاب می کنید، می تواند گویای سلیقه شما و تیپ رفتاری شما باشد که باید هنگام انتخاب کفش نیز به آن توجه ویژه ای کنید.

ممکن است خیلی از افراد، حساسیتی که برای انتخاب کفش به خرج می دهند به اندازه حساسیت انتخاب لباس آن ها نباشد و به آن اهمیت کمتری بدهند

شما باید در هنگام انتخاب کفش، علاوه بر بحث راحتی و سلیقه ای که دارید، از یک سری قوانین استفاده کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را با توجه به تیپ تان داشته باشید.

خیلی از عوامل مثل طرح کفش، رنگ کفش، سایز پاشنه کفش، کیفیت و راحت بودن کفش، می تواند در انتخاب یک کفش ایده آل برای شما موثر باشد که باید به آن ها توجه کنید.

نکات مهم در خرید کفش مجلسی مردانه

  • رنگ کفش مجلسی:

از دیگر قوانینی که شما باید حین خرید کفش مجلسی به آن توجه کنید، انتخاب یک رنگ مناسب برای کفش است که یک فاکتور مهم در انتخاب کفش شماست.

برای آقایان استفاده از کفش های مجلسی با رنگ خنثی تر می تواند یک گزینه مناسب باشد، به عنوان مثال رنگ خاکستری و مشکی دو رنگ پرفروش از کفش مجلسی مردانه هستند که با هر تیپ و استایلی ست می شوند.

این کفش ها با رنگ های خنثی مثل خاکستری، مشکی و سفید، می تواند با هر استایل و تیپی ست شود که شما می توانید ضمن استفاده از آن، هر لباس و شلواری که دوست دارید را بپوشید.

رنگ قهوه ای یا شکلاتی نیز جزو رنگ های پرفروش است که عموما با اکثر تیپ ها و استایل ها جور در می آید و شما می توانید آن را با تیپ های مختلف استفاده کنید.هم چنین شما می توانید از کفش های رنگی تر استفاده کنید، ولی به این نکته توجه کنید که این رنگ کفش برای مجالس رسمی اصلا گزینه مناسبی نیست و می تواند ظاهر شما را به کل خراب کند.

سخن آخر:

به شما پیشنهاد می کنیم حتما قبل از خرید کفش مجلسی مردانه، یک نگاه کلی به این مقاله و نکاتی که به آن اشاره کردیم بیاندازید تا ضمن تیپی که استفاده کردید، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.


“برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش مردانه شهرصندل کلیک کنید”


 

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *