بهترین ست با کفش عسلی مردانه

بهترین ست با کفش عسلی مردانه؛ کفش عسلی، نوعی کفش چرم مردانه و یا جیر می باشد که رنگ آن قهوه ای روشن متمایل به زرد است. این کفش در بین انواع مدل های کفش مردانه، جزو پرطرفدار ترین گزینه ها بحساب می آیند. و به دلیل رنگی که دارد، در میان عموم به آن عسلی می گویند.

کفش مردانه عسلی به دلیل طراحی خاص و رنگ منحصر بفردی که دارد، از نظر برخی از آقایان با استایل با این رنگ کفش ها و انتخاب اکسسوری برای آن سخت به نظر می رسد.به طور کلی ست کردن کفش عسلی مردانه، اصول مهمی دارد که باید به آن ها توجه کنید.

بهترین ست با کفش عسلی مردانه|شهرصندل

اصول ست کردن کفش عسلی مردانه

  • انتخاب رنگ هماهنگ با عسلی:

عسلی یکی از زیباترین رنگ هایی است که خانم ها و آقایان می توانند در استایل های خود استفاده کنند. بسیاری از آقایان  تمایل دارند تا طیف های رنگی به جز طیف تیره را هم تجربه کنند. به همین دلیل در خرید کفش مردانه به سراغ نقش های خاص و روشن مثلی عسلی می روند.

در سالیان اخیر آقایان نیز مانند خانم ها، نسبت به ایجاد تنوع در استایل خود علاقه زیادی نشان می دهند. کفش عسلی را می توان یکی از متفاوت ترین انتخاب ها برای آقایان قلمداد کرد.

رنگ عسلی، سمبل گرمای خورشید است که حس زندگی را به انسان القا می کند. قرارگیری این نقش در کنار برخی از رنگ های خاص، جذابیت بصری بی نظیری را به وجود می آورد.

  • نوع کاربرد:

پاپوش عسلی چرمی یا جیر مدل بندی های مختلفی دارد که برخی از آن ها در استایل رسمی و برخی دیگر در استایل کژوال قابل استفاده هستند. با این حال این پاپوش معمولاً در استایل های کژوال بیشتر استفاده می شود. برخی از مدل های این کفش زیبا دارای کفی سفید هستند. ترکیب این مدل ها با شلوار جین و پیراهن چهارخانه، ست بسیار زیبایی را به وجود می آورد.

ست های متناسب با رنگ عسلی

  • ست کمربند با کفش عسلی:

رنگ سگک کمربندان نیز می تواند به صورت نقره ای، طلایی یا مسی باشد. تا تضادی با رنگ پاپوش ایجاد ننماید. کفش عسلی را می توانید با شلوار تیره بپوشید. در این صورت تضاد رنگ شلوار و اکسسوری هایتان، جلوه بصری فوق العاده ای خواهد داشت. در ست کردن کفش عسلی مردانه برای استایل های رسمی، همیشه رنگ های خاکستری تیره، قهوه ای شکلاتی، سیاه و رنگ دودی را برای شلوار و لباس های دیگرتان در اولویت قرار دهید. پاپوش عسلی مردانه را می توانید در کنار لباس های با رنگ خاکستری ست کنید. این دو رنگ، تضاد جذابی با هم دیگر دارند.

  • ست شلوار با کفش عسلی:

بهترین ست با کفش عسلی مردانه ؛ کفش چرم عسلی در کنار رنگ خاکستری یک کنتراست چشم نواز و لطیف ایجاد می نماید. اگر فکر می کنید نمی توانید این رنگ را امتحان کنید یا اهل ریسک نیستید. موقتا می توانید این ترکیب را کنار گذاشته و از تیره ترین تناژها آغاز نمایید. شلوار سرمه ای تیره مناسب ترین انتخاب برای کفش چرم عسلی مردانه است و یک نتیجه فوق العاده جذاب و چشم نواز به دنبال خواهد داشت.

جذاب ترین ست ها با کفش عسلی

  • کفش عسلی با کت و شلوار:

کفش عسلی مردانه با بسیاری از رنگ کت شلوار ست می‌شود. کت و شلوار مشکی، سرمه‌ای، کرم و طوسی که جزو پرطرفدار ترین‌ها هستند، با کفش عسلی استایل‌های جذابی را به ایجاد می‌کنند. شما می‌توانید با انتخاب یک کفش چرم رسمی به رنگ عسلی با کت شلوار کرم، پیراهن صورتی، کراوات و پوشت سرمه‌ای برای رویداد نیمه رسمی و قرارهایتان حاضر شوید.

با کت و شلوار آبی کلاسیک، پیراهن سفید، کراوات راه راه قرمز سفید و کفش رسمی عسلی بپوشید. این ست مناسب موقعیت‌هایی مانند جشن‌ها، دورهمی و میهمانی‌ها خواهد بود.

بهترین ست با کفش عسلی مردانه|شهرصندل

  • کفش عسلی با شلوار جین:

شلوار جین مردانه در کمد لباس هر مردی پیدا می‌شود. شما با داشتن یک شلوار جین راسته کلاسیک می‌توانید استایل‌های متفاوتی را ایجاد کنید. یک شلوار جین راسته رنگ تیره را با پیراهن لی مردانه، کفش عسلی ست کنید و یک استایل کژوال و در عین حال شیک را داشته باشید.

  • کفش عسلی با شلوار طوسی:

یک استایل شیک مردانه با پوشیدن شلوار طوسی کامل می‌شود. رنگ طوسی با انواع طیف روشن و یا تیره مناسب تمامی گروه‌های سنی است و به دلیل خنثی بودن‌اش قابلیت ست شدن با رنگ‌های بسیاری را دارد.

ست کفش عسلی مردانه، پیراهن آبی روشن، شلوار طوسی با یک کت آبی تیره عالی به نظر می‌رسد. برای تکمیل این استایل از پوشت زرد یا خردلی استفاده کنید. صندل عسلی مردانه را می توانید در کنار لباس های با رنگ خاکستری ست کنید

سخن آخر:

ساخت استایل با کفش عسلی مردانه به هیچ عنوان دشوار نیست و فقط نیاز به شناخت دقیق ترکیب های رنگی دارد.  اگر می‌خواهید از خرید بهترین محصولات چرمی لذت ببرید، به فروشگاه اینترنتی شهرصندل سر بزنید و از خریدتان لذت ببرید .


“راهنمای خرید کفش مردانه در انواع مدلهای مختلف”


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *