تفاوت کفش رانینگ و ترینینگ

تفاوت کفش رانینگ و ترینینگ اگر اهل پیاده ‌روی یا انجام تمرینات ورزشی هستید باید بدانید که کفش رانینگ که همان کفش پیاده‌ روی است با کفش ترینینگ چه تفاوت‌ هایی با هم دارند .

اولین نکته‌ ای که در هنگام پیاده روی و انجام تمرینات ورزشی باید به آن اهمیت بدهید سلامتی خود است که با انتخاب کفش مناسب می‌توانید درصد آسیب دیدن به خود را کمتر کنید .

باید حواستان باشد که از کفش رانینگ نباید برای تمرینات ورزشی و از کفش ترینینگ هم نباید برای پیاده‌ روی استفاده کنید به این خاطر که این دو تفاوت‌ هایی باهم دارند که در ادامه به این تفاوت‌ ها می‌ پردازیم .

کفش رانینگ

 یکی از مهم‌ ترین عواملی که در انتخاب کفش‌های ورزشی اهمیت دارد وزن آنها است . بی‌شک این مسئله در کفش ‌های پیاده‌ روی اهمیت زیادی دارد به این خاطر که کفش مخصوص پیاده‌ روی باید بسیار سبک باشد تا راه رفتن با آن ها راحت‌ تر شود. به همین خاطر اگر قصد دویدن دارید کفش رانینگ که مخصوص دویدن است می‌ تواند برای شما مناسب باشد .

این کفش علاوه بر اینکه می‌ تواند برای پیاده ‌روی مناسب باشد برای فعالیت‌های روزانه نیز مناسب است ؛ به خاطر این که این نوع کفش‌ها باید سبک باشند در ساخت آن ها نیز از مواد سبک استفاده می ‌کنند به‌ طور مثال رویه این کفش‌ها پارچه‌ ای هستند .

تفاوت کفش رانینگ و ترینینگ | شهرصندل

کفش ترینینگ

 کفش ترینینگ نوعی کفش ورزشی است که در هنگام تمرینات ورزشی می‌توانید از آن ها استفاده کنید . کفش‌های ترینینگ برای ورزش کاران راحتی کامل را فراهم می‌کنند تا در هنگام انجام تمرینات ورزشی به مشکل نخورند .

ورزش کاران در هنگام تمرینات ورزشی به پا در جهات مختلفی نیاز دارند به همین خاطر کفش‌ های ترینینگ جوری طراحی‌ شده‌اند که تمرکز بر دوطرف کفش باشد.


“برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش اسپرت کلیک کنید”


تفاوت در مشخصات کفش رانینگ و کفش ترینینگ

 کفش رانینگ و کفش ترینینگ ازلحاظ ظاهری تفاوت چندانی باهم ندارند اما بعضی از مشخصات این دو کفش باهم تفاوت دارد و همین تفاوت‌ها باعث شده که کارایی این دو کفش باهم متفاوت باشد .

این کفش‌ها در منعطف بودن و ارتفاع پاشنه باهم متفاوت هستند اما علاوه بر این‌ها می‌ توان گفت که کفش‌های رانینگ دارای پاشنه‌ای با ارتفاع است اما کفش‌های ترینینگ یا تمرین صاف‌ تر و همچنین منعطف ‌تر هستند . کفش‌های ترینینگ محکم ‌تر هستند و رویه‌ای ضخیم دارند اما کفش‌های رانینگ سبک هستند و منافذ ورود هوا دارند . از دیگر مشخصات کفش مناسب پیاده ‌روی نرمی این کفش‌ها است. ولی محکم بودن کف میانی از مشخصات کفش ترینینگ است.

سخن آخر:

 شاید در نگاه اول این‌ طور به نظر برسد که تفاوت و فرق کفش دویدن و  پیاده روی چندان زیاد نیست و می‌توان آن را به‌ جای هم استفاده کرد اما درواقع این‌ طور نیست و بی‌ توجهی به این موضوع ممکن است آثار زیان‌ باری را برای فرد به دنبال داشته باشد .

در این نوشتار در خصوص استفاده از انواع کفش ترینینگ و تفاوت و فرق کفش دویدن و  پیاده روی نکاتی را بیان کردیم . امیدواریم استفاده از این نوشتار برای شما مفید بوده باشد .


“برای مشاهده و خرید جدید ترین مدل های کفش اسپرت شهرصندل کلیک کنید”


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *