خریدبوت زنانه

خرید بوت زنانه جدید

سلام به مشتریان عزیز فروشگاه شهرصندل
با شروع فصل پاییز و بارش هاي پاییزی از حالا بـه بعد باید بـه فکر تهیه نیم بوت هاي پاییزی باشیم , فروشگاه شهرصندل مدلهای بوت دخترانه و زنانه چرمی و چرم صنعتی رو برای شما عزیزان رو نمایی میکند. که با داشتن کیفیت بالا و همچنین شیک و با داشتن کفی و زیره های طبی برای شما تهیه کرده است.

خریدبوت زنانه

خریدبوت زنانه مدل کوما

بوت زنانه ای که امروزبهتون معرفی میکنیم یکی از مدلهای جدید شرکت بیتا پاسارگاد بوده که با داشتن زیره های کاملا طبی و سبک که مدام در حین کار و در ساعات طولانی میتوانید استفاده کنید.این بوت زنانه کاملا شیک و راحت بوده و پاشنه ی این مدل ۵ سانت میباشد و سایزبندی این بوت زنانه از ۳۶ الی ۴۰بوده قیمت این نیم بوت شیک ۱۸۵ هزار تومان میباشد.
زیره ی این بوت زنانه دارای ۶ ماه گارانتی میباشد.این نیم بوت زنانه فقط در رنگ مشکی در شعبه عدالت ۱۴ موجود میباشد.
جنس این بوت زنانه چرم صنعتی بوده و از بغل دارای زیپ میباشد. بالای نیم بوت از جنس استرج میباشد. روی این نیم بوت زنانه برای زیبایی بهتر سگک طراحی شده که حالت نما دارد.

مشتریانی  که قصد خرید حضوری دارند ادرس ما گرگان خ ولیعصر داخل عدالت14 فروشگاه شهرصندل و برای ارتباط با فروشگاه با شماره ی 01732343609 تماس بگیرید.

شماره های ثبت سفارشات 09111704744/09201704744/09301704744 همکاران اینترنتی ما در تلگرام یا واتساپ پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند که در انتخاب رنگ و سایز و مدل مناسب با سلیقه شما پیشنهاد میکنند.

فروشگاه شهرصندل از متنوع ترین صندل و کفش های طبی برخوردار است که در حین سادگی فوق العاده راحت و نرم وشیک میباشد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره های ما در ارتباط باشید.

پیج اینستاگرام shahresandal

ساعات کاری فروشگاه همه روزه صبح 8:30الی13:30 و عصر16:30الی21:30 و جمعه ها عصر 18الی20 در خدمتتون هستیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *