راهنمای انتخاب انواع کفش زنانه

راهنمای انتخاب انواع کفش زنانه ؛ کفش زنانه انواع متنوعی دارد که هرکدام دارای هویت و تاریخچه خاص خود است.  وجود طیف گسترده ای از سبک‌های کفش زنانه گاهی اوقات می‌تواند ما را کمی گیج کند. در نتیجه نمی‏ توانیم به درستی تصمیم بگیریم چه لباسی را چه موقع با انواع مختلف کفش‌های زنانه ست کنیم.

ما در این مقاله برای خرید کفش غیر رسمی و کفش رسمی زنانه راهنمایی‏ هایی ارائه کرده‏ایم تا به شما کمک کند کدام مدل از کفش‌های زنانه را باید در کمد کفش خود داشته باشید.

انواع کفش زنانه و استایل هر کدام

  • کفش پاشنه بلند و نازک:

این مدل کفش‌ها که پاشنه‌های باریک و نوک تیزی دارند بیشتر مناسب مجالس و میهمانی‌ها بوده، به دلیل تعدد رنگ با انواع مختلفی از استایل‌های رسمی منطبق کرد.

هر دو نوع جلو بسته و جلوباز این محصول را می‌توان برای استایل های مجلسی استفاده نمود. برای ست کردن این کفش با لباس‌ها به سمت محصولات هم‌ رنگ بروید با این تفاوت که رنگ کفش‌ها از لباس ها اندکی پر رنگ‌ تر یا کم ‌رنگ‌ تر باشد و ترجیحا از اکسسوری و زیرآلات با رنگ متفاوتی استفاده نمایید تا دچار یک دستی خسته کننده نشوید.

راهنمای انتخاب انواع کفش زنانه|شهرصندل

  • کفش پاشنه بلند جلوباز:

این کفش‌ها را حتما باید بدون جوراب یا پاپوش استفاده کنید. هم چنین به همراه لباس‌های کوتاه یا لباس‌هایی که تا روی زانو هستند ترکیب جالبی می‌شوند، البته از آن‌ها همراه شلوارهای تنگ و تونیک هم استفاده می‌کنند.

  • کفش‌های پاشنه بلند معمولی:

از این کفش مدل‌های مختلفی دیده می‌شود. این کفش‌ها برای موقعیت‌های متفاوتی قابل استفاده هستند و نقطه قوت آن‌ها قابلیت بالای ست ‌پذیری‌شان با انواع متفاوتی از لباس‌هاست. مثلا ست شدن با دامن‌ها در اندازه‌های متفاوت، با لباس‌های مجلسی و لباس‌های رسمی ، البته با لباس‌های کوتاه هم امکان ست‌ پذیری وجود دارد که می‌توانید در این شرایط از جوراب بلند استفاده کنیم یا نکنید. هم چنین در زمستان هم می‌توانید به همراه شلوار جین و پالتوی خز هم از کفش پاشنه بلند استفاده کرد.


“برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش زنانه کلیک کنید”


  • کفش پاشنه بلند مربعی یا مستطیلی:

این کفش‌ها اندکی ارتفاع پاشنه‌ هایشان کم تر بوده اما به سبب ساختار عریض‌ شان بسیار راحت‌ تر از سایر کفش‌های پاشنه بلند هستند.

این کفش‌ها مناسب استفاده در محیط ادارات و میهمانی‌های رسمی هستند و به همراه لباس‌های مجلسی یا حتی پوشش‌های کلاسیک‌ تری مانند کت‌ و دامن یا کت و شلوار استفاده می‌شوند. در این استایل بهترین رنگ‌های پیشنهادی استفاده از رنگ‌های خنثی  مانند کرم، قهوه‌ای سفید یا شیری می‌باشد. اگر دوست داشته باشید در استریت استایل هم می توانید آن ها را با شلوار جین ترکیب کنید.

  • صندل‌ها:

صندل ها با توجه به ساختارشان مناسب استفاده در تابستان و همراه خوبی برای لباس‌های تابستانی، یعنی لباس‌های کم حجم و نازک و کوتاه هستند. صندل‌ها در کنار پیراهن و دامن کوتاه ترکیب زیبایی را می‌سازند. یا برای استریت استایل هم می‌توانید آن‌ها را در کنار شلوار جین و کتان استفاده نمایید.


“برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش صندل زنانه کلیک کنید”


  • کفش‌های تخت (راحتی، کالج):

این کفش‌ها مدتی است که به پرمخاطب‌ ترین انتخاب خانم‌ها در میان گزینه‌های مختلف کفش‌های راحتی و تخت و روزمره انتخاب شده‌اند.

این کفش‌ها در مدل‌ها و گونه‌های متعددی از جنس مواد مختلفی چون چرم، فوم، پارچه وغیره ساخته می‌شوند. از این کفش‌های شیک معمولا در استایل‌های روزمره به همراه پیراهن مجلسی و شلوارهای جین یا با دامن‌های کوتاه استفاده می‌شود.

راهنمای انتخاب انواع کفش زنانه |شهرصندل

  • کفش‌های اسپورت:

این کفش‌ها جز پر فروش ترین کفش‌ها بین خانم‌ها، در تمام طیف‌های سنی می‌باشد که در شرایط مختلفی مانند تیپ‌های روزمره، رفتن به دانشگاه و دورهمی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. کفش‌های اسپورت را می‌توان با انواع مختلف شلوارها ست کرد، اما در بهترین حالت این کفش‌‌ها به همراه مانتوهای کوتاه ست می‌شوند.

نکات لازم برای خرید کفش زنانه

  •  بهترین سایز را انتخاب کنید:

در ساعات آخر روز خرید کنید. زیرا احتمالاً در آخرین ساعات روز، پاهای شما تورمی ناشی از فعالیت روزانه دارد. خرید کردن در این ساعات باعث می‌شود، شما بهترین سایز را برای پای خود انتخاب کنید.

  • هنگام خرید کفش، کفش‌ ها را امتحان کنید:

کفش‌ ها را بپوشید و کمی در مغازه قدم بزنید. اگر در هنگام راه رفتن با آن‌ها احساس راحتی کردید، آن‌ ها را خریداری کنید. شاید فروشنده به شما بگوید که کفش جا باز می‌کند.

اما ممکن است به هنگام استفاده درد پای شما در کفش بیشتر شود. خرید کفش زنانه به صبر و حوصله نیاز دارد زیرا اگر زمان کافی برای انتخاب کفش خود نگذارید ممکن است آن کفش بلا استفاده بماند.

  • جایگاه انگشتان پا را در نظر بگیرید:

راهنمای انتخاب انواع کفش زنانه ؛ توجه کنید که کفش منتخب شما، جای مناسب و راحتی برای انگشتان تان داشته باشد. اگر شما دائماً کفشی را که قسمت جلویی آن کوچک است بپوشید احتمال ابتلا به آرتروز و انواع عارضه‌ های کمر و استخوان را افزایش می‌ دهید.


“برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش زنانه شهرصندل کلیک کنید”


 

30 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *