ست کردن کفش دربی مردانه

ست کردن کفش دربی مردانه؛ کفش‌ها می‌توانند تاثیر بسیار زیادی روی استایل داشته باشند بنابراین انتخاب کفش مناسب یکی از نکات مهم در ست کردن استایل به شمار می‌رود.

در صورتی که در بین کفش‌های خود کفش دربی داشته باشید این انتخاب ساده‌ تر خواهد شد. این کفش‌های شیک که هیچ ‌گاه دمده نمی‌شوند می‌توانند با هر استایل و در هر شرایطی استفاده شوند. این کفش‌ها علاوه بر شیک بودن بسیار کاربردی هستند. در این مطلب به بررسی کفش‌های دربی، انواع مختلف آن‌ها و روش‌هایی که می‌ توانند در استایل استفاده شوند می‌پردازیم.

 ست کردن کفش دربی مردانه|شهرصندل

کفش دربی مردانه 

کفش‌های دربی یک انتخاب کلاسیک و راحت در استایل مردانه هستند. این کفش‌ها مانند کفش‌های آکسفورد مردانه یکی از مدل‌های استاندارد به شمار می‌روند. همچنین برای موقعیت‌های رسمی مناسب بوده و می‌توانند با کت و شلوار ست شوند.

ظاهر ساده و براق این کفش‌ها برای ایجاد استایل ‌های غیررسمی و اسمارت کژوال مناسب است. کفش دربی علاوه بر ست شدن با شلوار جین با شلوارهای پشمی هم استایل خوبی را ایجاد می ‌کند. تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب کفش مناسب خود است. با وجود این که مدل‌های چرم مشکی و قهوه‌ای سنتی به نظر می‌ رسند؛ اما مدل‌های جیر، بروژ و بوت‌های دربی اغلب راحت‌ تر ست می‌ شوند.


“جهت مشاهده و خرید مدل های متنوع کفش مجلسی مردانه کلیک کنید”


برخی از ویژگی های کفش دربی مردانه

کفش هایی با جا بندی بازتر هستند.

انگشت پای آنها به نوعی کشیده یا گرد است.

کف آن ها دوخته شده و از چرم است.

ساختار آن ها از سه قسمت تشکیل شده است.

انواع کفش های دربی مردانه

  • کفش دربی رسمی:

چنانچه به دنبال کفش دربی ای هستید که بتوانید آن را در موقعیت های رسمی بپوشید بایستی به سراغ سبک کفش های  رسمی مردانه دربی بروید. بهتر است کفش های براق را تهیه کنید تا به راحتی بتوانید آن را با کت و شلوار بپوشید.

به شکل ویژه تر مدل های چرمی نرم تر به رنگ مشکی انتخاب بسیار مناسبی هستند. هرچند که تناژهای رنگ قهوه ای تیره نیز ترکیب خوبی ایجاد می کنند. هم چنین اطمینان حاصل کنید که مدل شیک و براقی را انتخاب کرده اید که زیره ی چرمی و نوک باریک داشته باشد.

  • کفش دربی غیر رسمی:

هرچند که با کفش های دربی می توان به راحتی یک استایل رسمی ایجاد کرد ؛ منتها امکان ایجاد استایل های غیر رسمی نیز با این کفش ها وجود دارد.

برای انجام این کار در ابتدا باید کفشی را انتخاب کنید که ظاهری راحت به همراه زیره ضخیم با رنگ روشن یا حتی جنس جیر داشته باشد. سپس کفش را با شلوار جین یا کتانی و لباس راحتی در بالا تنه ست کنید. هرچند ظاهر کلی آن غیر رسمی است منتها ظاهر شیک و مقداری براق را ایجاد می کند.

ست کردن کفش دربی مردانه|شهرصندل

 ست کردن کفش دربی مردانه

1- ست کردن کفش دربی مردانه ؛ کفش های دربی رسمی را به همراه کت و شلوار ، پیراهن و کراوات بپوشید.

2-برای داشتن استایل های اسمارت کژوال شیک ، کفش های دربی بروژ را با شلوار کتان هماهنگ کنید.

3-کفش های دربی غیر رسمی را به همراه شلوار جین برای داشتن استایل شیک و راحت هماهنگ کنید.

4-برای داشتن استایلی غیر رسمی با کفش های دربی ، یکی از مدل های راحت مثل جیر یا چانکی را انتخاب کنید.

5-برای موقعیت های رسمی باید از یک جفت کفش دربی چرمی باریک مشکی یا قهوه ای بهره گیری کنید.


“راهنمای خرید کفش مردانه در انواع مدل های مختلف”


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *