خریدکفش زنانه

ناگفته های دنیای کفش

کفش جزو پوشاکی هستند که همه افراد جامعه اعم از ثروتمند تا کم درآمد از آن استفاده میکنند که بر حسب نوع کابرد و همچنین زیبایی آنها ، دسته بندی های متعددی خواهد شد.در این مقاله از مجله شهر صندل قصد داریم شما عزیزان را با ناگفته های دنیای کیف و کفش بیشتر آشنا کنیم پس با ما همراه باشید

کفش ها از زمانی که انسان راه رفتن آموخت، برای محافظت بدن وی از گزند خار و خاشاک مورد استفاده قرار می گرفتند. امروزه در دنیای این صنعت طبقه های مختلفی همچون کفش صندل، کتانی، مجلسی، اسپرت و … مشاهده می شود. نکته جالب قضیه آنجا است که از روی این پوشش می توان به سلیقه، شان اجتماعی و … پی برد. در صنعت مد نیز ست کردن رنگ کفش با لباس و بکارگیری کیف و کفش های هماهنگ رواج بسیاری داشته است.

این قضیه تا جایی پیشرفت کرده است که امروزه مد کفش سال، یکی از اتفاقات مهم هر سال در صنعت پوشاک است. هر سال بیشترین فروش کد کفش دخترانه و پسرانه توسط کمپانی های بزرگ شناسایی و تحقیق می شوند تا برنامه تولیدات خود را بر پایه آنها استوار سازند.با توجه به اهمیت این پوشش در تیپ و شخصیت افراد شاید برای شما نیز جالب باشد تا با برخی از حقایق دنیای کیف و کفش آشنا شوید.کفش ها از زمانی که انسان راه رفتن آموخت، برای محافظت بدن وی از گزند خار و خاشاک مورد استفاده قرار می گرفتند.

امروزه در دنیای این صنعت طبقه های مختلفی همچون کفش صندل، کتانی، مجلسی، اسپرت و … مشاهده می شود. نکته جالب قضیه آنجا است که از روی این پوشش می توان به سلیقه، شان اجتماعی و … پی برد.

در صنعت مد نیز ست کردن رنگ کفش با لباس و بکارگیری کیف و کفش های هماهنگ رواج بسیاری داشته است. این قضیه تا جایی پیشرفت کرده است که امروزه مد کفش سال، یکی از اتفاقات مهم هر سال در صنعت پوشاک است. هر سال بیشترین فروش کد کفش دخترانه و پسرانه توسط کمپانی های بزرگ شناسایی و تحقیق می شوند تا برنامه تولیدات خود را بر پایه آنها استوار سازند.با توجه به اهمیت این پوشش در تیپ و شخصیت افراد شاید برای شما نیز جالب باشد تا با برخی از حقایق دنیای کیف و کفش آشنا شوید.

پاپوش ها از دیرباز تا کنون تغییراتی بسیاری نموده اند. شاید در ابتدا تنها محافظت از پا ها اهمیت داشت، اما امروزه در پشت ویترین مغازه ها می توان انواع مختلف کفش صندل و ست های کیف و کفش سال را مشاهده کرد. در زیر برخی از دانستنی های جالب برایتان لیست شده است.

مجله شهر صندل

مجله شهر صندل

آشنایی با برخی از دانستنی های جالب دنیای کفش ها:

1- آیا می دانستید مرد ها هم کفش صندل پاشنه بلند می پوشیدند! گفته می شود در حوالی قرن 10 میلادی برخی از اسب سواران برای محکم نمودن پا های خود در رکاب، از چکمه های پاشنه بلند استفاده می نموند. این مورد اولین باری بود کهاین پاپوش ها توسط آقایان به تن می شد. البته در همان دهه بعضی از گاوچران ها نیز به تبعیت از مد کفش سال و رایج شدن این دست پاپوش ها، از انواع پاشنه بلند استفاده می نمودند. کم کم پوشیدن صندل های پاشنه بلند در مجامع عمومی برای اقایان در آن سالها امری عادی شد که البته خیلی زود هم حذف گردید.

 

 

2-  آیا می دانستید کتانی ها به دلیل بی صدا بودن، Sneakers نام گذاری شدند!در حوالی سال 1800 میلادی اولین کتانی در جهان به فروش رسید. قطعا مطلع هستید که نام کتانی در لاتین، Sneakers می باشد. Sneakers به معنای بی صدا است، کتانی ها از این روی به این نام، نام گذاری شدند که چون از جنس پلاستیک بودند و در زمان حرکت صدایی ایجاد نمی نمودند. امروزه کتانی ها جز پرفروش ترین ، کد کفش دخترانه محسوب می شوند زیرا ظاهر اسپرتی دارند و در راستای ست نمودن کیف و کفش، می توان به راحتی از آنها بهره جست.

3- آیا می دانستید که از روی پاپوش ها می توان میزان حقوق افراد را حدس زد!یک موسسه تحقیقاتی از جامعه آماری بانوان، یک نظرسنجی انجام داد و نتایج آن را در غالب یک مقاله عنوان کرد. در طی این نظرسنجی بیش از ¾ جمعیت بانوان عنوان کردند که اگر در سال میزان حقوق آنها کمتر از 100 میلیون باشد، هیچ گاه پاپوش پاشنه بلند نمی پوشند. در واقع با کمی دقت می توان رابطه پاپوش ها و میزان درآمد را حدس زد.

از طرف دیگر ست کردن رنگ کفش با لباس ها، اهمیت به پاکیزگی آنها، جنس مطلوب و … همگی نیازمند هزینه نمودن است. این هزینه عموما در قشر مرفه انجام می شود که برای متشخص بودن پول بسیار خرج می کنند.

4-آیا می دانستید پاپوش های لژدار در پی تحریم های اقتصادی ظهور نمودند!به صورت کلی این نوع پاپوش ها که دارای بافت مدرنی هستند و امکان ست کردن رنگ کفش با هر لباس اسپرتی را فراهم می آورند دارای پاشنه یک سره ای هستند که گویی رویه و زیره پاپوش به یکدیگر متصل است. در واقع این بخش عضوی از پاپوش است و در پی تحریم های اقتصادی ایتالیا برای نشان دادن استقلال کامل، معرفی گردید.

5- آیا میدانستید اولین نیم بوت جهان را چه کسی به پا کرد؟!نیم بوت ها یکی از پوشش های بسیار کارآمد برای فصل زمستان می باشند. جالب است که بدانید این مورد اولین بار در جهان در پای ملکه ویکتوریا مشاهده شد. نیم بوت نیز به عنوان یکی از کد کفش دخترانه هایی است که طرفداران بسیاری دارد البته این نوع از پاپوش ها دارای فروش خوبی نیز در انواع پسرانه است.

6- آیا میدانستید که موزه کفش وجود دارد!در جهان تنها یک موزه در تورنتو امریکا وجود دارد که یک کالکشن کامل از مجموعه پاپوش های تولید شده در جهان تهیه کرده است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید قدیمی ترین پاپوش این موزه از کشور ایران است.

کفش صندل مد روز

7-آیا می دانستید گران ترین کفش جهان چه هزینه ای داشته است!در هر کشوری این مورد می تواند متفاوت باشد. شاید در نگاه اول پاسخ دهید که انواع نمونه های مد کفش سال می توانند گران ترین محسوب شوند. اما باید در نظر داشته باشید تا به امروز گران ترین پاپوش، مربوط به سال 2000 بوده است که به مبلغ 600 هزار دلار آمریکا فروخته شد.

8-آیا می دانستید که بزرگترین کفش دنیا دارای چه سایزی است!بزرگترین پاپوش دنیا مربوط به پای شخصی است که اهل ونزوئلا می باشد و پا های او در حدود 41  سانتی متر می باشند. باید در نظر داشت که این اندازه تقریبا برابر با دور کمر یک شخص 10 ساله است. این اندازه در کتاب رکورد های گینس نیز درج شده است.

جمع بندی:دنیای پاپوش ها دارای حقایق جالب و قابل تاملی است اما آنچه بی شک برای تمام افراد مهم است، راحت بودن پا ها در پاپوش و مناسب بودن آنها با نوع لباس و شخصیت اشخاص است. در همین راستا هر ساله پاپوش های فراوانی در مدل های مختلف تهیه می شوند تا رضایت تمام افراد را جلب نمایند.

 

منبع :

مجله شهرصندل

17 پاسخ
  1. zoritoler imol
    zoritoler imol گفته:

    Greetings from Colorado! I’m bored to tears at work so I decided to browse your site on my iphone during lunch break. I really like the information you provide here and can’t wait to take a look when I get home. I’m shocked at how fast your blog loaded on my cell phone .. I’m not even using WIFI, just 3G .. Anyways, wonderful site!

    پاسخ
  2. 1xbet promo code
    1xbet promo code گفته:

    Can I simply say what a aid to search out somebody who actually knows what theyre talking about on the internet. You definitely know easy methods to convey an issue to gentle and make it important. More people need to read this and understand this facet of the story. I cant believe youre not more fashionable because you undoubtedly have the gift. Lamont Diesen

    پاسخ
  3. hdfilmcehennemi
    hdfilmcehennemi گفته:

    Genç bir Yahudi kızın ortadan kaybolmasının ardından Art, cenaze müdürü olan babasıyla barışma umuduyla hamile karısıyla eve döner. Ancak onlar, aile morgunun hemen altında, doğmamış çocuk için uğursuz planları olan eski bir kötülüğün gizemli bir cesedin içinde gizlendiğinden bihaberdir. Dwight Santis

    پاسخ
  4. hdfilmcehennemi
    hdfilmcehennemi گفته:

    Bir grup hırslı işadamı Chicago üzerinde son derece büyük bir bina inşa ederler. Fakat bu hareketleri şehrin yıkıma uğramasıyla sonuçlanacağı gerekçesiyle tepki toplamaya başlar. Yapım ekibi şehri kurtarmak için harekete geçmek zorunda kalır. Manual Glick

    پاسخ
  5. hdfilmcehennemi
    hdfilmcehennemi گفته:

    Hollywood efsanesi Marilyn Monroe’nun trajik ölümüyle ilgili yıllarca süren komplo teorileri ve söylentiler onun yeteneğini ve zekâsını her zaman gölgede bıraktı. Bu belgesel ise, Monroe’nun son haftalarını, günlerini ve saatlerini, onu en iyi tanıyanların daha önce duyulmamış kayıtlarıyla bir araya getirerek göz alıcı ve karmaşık yaşamını gözler önüne seriyor ve o meşhur geceye farklı bir açıdan bakmamızı sağlıyor. Fausto Gurkin

    پاسخ
  6. hdfilmcehennemi
    hdfilmcehennemi گفته:

    Peki ya ,dünyaya yeni bir denge getiren bu felaket hiç yaşanmasaydı , dinazorların yok olmasına yol açan meteor dünyayı ıskalamış olsaydı , ve biz hala dinazorlarla birlikte yaşıyor olsaydık . O zaman ne olurdu ? Konusu kadar kendisinin de renkli olması beklenen bu Disney Pixar filminin yönetmenliğini Bob Peterson, prodüktörlüğünü ise John Walker yapıyor. Kennith Starcher

    پاسخ
  7. 약국 비아그라
    약국 비아그라 گفته:

    Yesterday, while I was at work, my sister stole my iphone and tested to see if it
    can survive a 25 foot drop, just so she can be a youtube sensation. My iPad is now broken and she has 83 views.
    I know this is completely off topic but I had to share it with someone!

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *