خرید صندل مردانه

آشنایی با نکات مربوط به خرید کفش صندل مردانه

خرید کفش صندل مردانه به دلیل اینکه  امروزه استفاده از کفش های باز و نیمه باز در بین مردان رواج بسیاری پیدا کرده است از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. زیرا هر مردی علاوه بر یک جفت کفش کتانی حداقل دارای یک صندل می باشد که از آن در فصل تابستان و گرما استفاده می کند.

کفش های صندل مردانه دارای انواع مختلفی می باشد. صندل‌های بند دار یکی از انواع صندل های مردانه می باشد که برای کنار دریا بسیار مناسب می باشند و از قیمت پایین و مناسبی نسبت به سایر انواع صندل ها  برخوردار هستند، همچنین این نوع صندل ها بسیار راحت و مناسب می باشند ودارای سطح یکنواختی هستند که طراحی  به کار رفته در آن بسیار ساده است. برای اینکه این صندل ها جلوه خاصی را داشته باشند بهتر است بدون جوراب و با یک شلوارک پوشیده شوند.

یکی دیگر از انواع صندل های مردانه صندل اسپرت و ورزشی می باشد که  دارای یک کفه ورزشی مناسبی هستند  که به کشش و انقباض کفش کمک می کند و همین امر باعث راحتی فوق العاده آن می شود. همچنین این صندل ها دارای خاصیت ضد آب می باشند  و با چند نوار عرضی پهنی که دارد  از روی پا  شما به خوبی محافظت می کند. همچنین صندل های رسمی که نوع دیگری از صندل ها می باشد را می توان در مراسم رسمی در فصل تابستان و بهار همراه با یک شلوار کتانی پوشید.

خرید صندل مردانه

خرید صندل مردانه

نکات مهم در خرید کفش صندل مردانه

در هنگام خرید کفش صندل مردانه سعی کنید صندلی را انتخاب نمایید که دارای جنس مناسبی باشد برای مثال بهتر است از جنس چرم باشد زیرا چرم مانع از تعریق پا می شود و دارای زیبایی و دوام قابل توجهی می باشد. همچنین بهتر است زیره صندل انتخابی شما بیش از حد سفت نباشد و انعطاف پذیر و نرم باشد و مانع از انتقال حرارت کف زمین به پای شما شود. در هنگام خرید کفش صندل مردانه بهتر است زیره آن بیش از حد شل و نرم نباشد زیرا باعث ایجاد درد در کف پای شما خواهد شد. در واقع بهترین جنس برای کف صندل جنس چرم می باشد زیرا در عین اینکه از پای شما محافظت می کند  بسیار نرم و انعطاف پذیر خواهد بود.

نکته ی دیگری که در خرید کفش صندل مردانه باید مورد توجه قرار گیرد این است که صندل مورد نظر باید متناسب با سایز پای شما باشد نه کوچک باشد نه بزرگ،  زیرا  بزرگ بودن آن موجب لغزش پای شما درون صندل خواهد شد  و باعث پیچ خوردگی و آسیب رساندن به پای شما می شود.  در واقع مهم ترین نکته در انتخاب و خرید کفش صندل مردانه این است که صندلی را انتخاب نمایید که در آن احساس سبکی و راحتی داشته باشید و متناسب با فرم پای شما باشد.

همچنین در هنگام خرید کفش صندل مردانه بهتر است صندلی را انتخاب نمایید که دارای یک رویه مناسب باشد به طوری که بتواند از پاشنه، انگشتان و رویه پای شما به خوبی محافظت کند.  زیرا وجود پوشش در جلوی صندل ها از آسیب رساندن و بروز هرگونه مشکل برای پای شما جلوگیری خواهد کرد.

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید کفش صندل مردانه باید به آن توجه کنید این است که حتی الامکان از خرید صندل های لاانگشتی استفاده نکنید زیرا موجب زخم شدن ناحیه بین انگشت دوم و انگشت شست پا می شود زیرا این دو انگشت به دلیل اینکه فاصله زیادی بین آنها نیست ممکن است موجب عفونت بین آنها شود. همچنین در هنگام خرید کفش صندل مردانه باید صندلی را انتخاب نمایید که پای شما در هنگام رانندگی و پیاده روی کار خود را به بهترین نحو انجام دهد.

 

8 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *