انتخاب کفش صندل مجلسی زنانه

انتخاب کفش صندل مجلسی زنانه به دلیل این که امروزه اکثر دختر خانم ها در مراسم های رسمی  از کفش های پاشنه بلند استفاده می کنند مورد توجه بسیاری از آن ها  قرار گرفته است.  پوشیدن این نوع کفش ها  به خاطر زیبایی خاصی که دارند علاوه بر مراسمات خاص حتی در خیابان نیز مورد استفاده دخترها قرار می گیرد و دارای جذابیت خاصی می باشد .

انتخاب کفش صندل مجلسی زنانه | شهرصندل

انواع صندل زنانه مجلسی

  • صندل مجلسی تخت :

همان طور که از نام آن پیداست ، این نمونه صندل بدون پاشنه می باشد و تزئینات زیبایی را به همراه دارد . مشخصه ی دیگر این صندل مجلسی ؛ جلو باز بودن آن می باشد که به راحتی قابل استفاده خواهد بود .

  • صندل مجلسی لژ دار:

این محصول دارای لژ یک دست در کفه صندل می باشد . این نوع پاشنه باعث زیبایی و راحتی بانوان در طول مجلس می گردد .

  • صندل مجلسی پاشنه دار:

صندل مجلسی پاشنه دار در 2 نوع پاشنه بلند و نیم پاشنه موجود می باشد . تنوع طرح در این نمونه صندل بالا است . البته استفاده روزمره از صندل پاشنه دار مرسوم نیست زیرا؛ پاشنه ی آن راحتی خوبی را ایجاد نخواهد کرد .

  • صندل پشت باز:

در این دسته از صندل های مجلسی از بند استفاده نمی شود . برای زیبایی این صندل ؛ از گل دوزی و تزئینات استفاده می شود. صندل پشت باز به دلیل زیبایی و دسترسی راحت توانسته است محبوبیت خوبی را بین بانوان ایجاد کند . ‌‎

انتخاب کفش صندل مجلسی زنانه | شهرصندل

ویژگی های صندل زنانه مجلسی

یک صندل مناسب باید قالب آن استاندارد باشد.

صندل زنانه باید دقیقا با پای شما هم سایز باشد تا کناره های صندل پای شما را محکم نگیرد. یا این که آن قدر آزاد نباشد که پای شما به راحتی از آن خارج شود.

کفی صندل علی رغم تفکری که نسبت به آن دارند باید بسیار نرم و راحت باشد. حتی در صورت امکان بهتر است برای احساس نرمی و عرق نکردن پا از کفی ای استفاده کنید که چرم و طبی است.

اکثر مشکلاتی که با زیره صندل ها دارند شکستگی از ناحیه ی وسط در صندل های ساحلی و پاشنه تخت و در رفتن پاشنه ی صندل های پاشنه دار است. پس دقت داشته باشید زیره صندل خود را به صورتی انتخاب کنید که انعطاف پذیر و نرم باشد و شیار های کف کفش را حتما داشته باشد.

صندل مجلسی زنانه و معیارهای مهم آن

  • انواع  صندل‏های مجلسی زنانه:

قبل از رفتن به خرید و پرکردن کمد خود از تنوع کفش های رنگارنگ بهتر است ؛ کاربردهای هر کدام را به خوبی بدانید . از خودتان بپرسید صندل مجلسی زنانه مناسب چه شرایطی است؟

برای انتخاب صندل مناسب مجلس مهمانی و عروسی بهتر است در کنار توازن رنگ ، با توجه به نوع و مدل لباس ، سایز و نوع دوخت باید صندل مناسب را خریداری کنید . البته در کنار این مورد، بهتر است به طرح و رنگ صندل مجلسی خود نیز دقت لازم را داشته باشید.

  • طرح و جنس صندل مجلسی زنانه :

برای خرید صندل مجلسی زنانه، جنسی را انتخاب کنید که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشند. در طرح صندل مجلسی زنانه، تزئینات و نقوش زیبایی را به همراه دارند که معمولا دارای سنگ‌های قیمتی و نگین می‌باشند. استفاده از این تزئینات باعث تنوع طرح و زیبایی محصول می‎‌گردد؛ همچنین کمک گرفتن از زیپ و بند در صندل مجلسی نیز، محصول را از حالت رسمی خارج خواهد کرد.‎

  • رنگ صندل مجلسی زنانه:

برای داشتن استایل مناسب در یک میهمانی ، لباس و صندل خود را ست کنید. پیشنهاد می‎‌کنیم دو حالت کلی را برای ست کردن لباس و صندل وجود دارد ؛ می‎‌توانید از صندل هم‌ رنگ و یا متضاد در استایل خود استفاده کنید در نتیجه زیبایی استایل خود را به نمایش بگذارید . اما باید توجه داشته باشید؛ در زمانی که لباس مجلسی روشن بر تن دارید ، بهتر است صندل مجلسی زنانه با رنگ روشن انتخاب شو د. اما اگر لباس مجلسی مشکی بر تن دارید ، شما به راحتی می‎‌توانید از هر رنگی برای انتخاب صندل استفاده کنید.


“برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش صندل زنانه شهرصندل کلیک کنید”


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *