خرید بوت زنانه

خرید بوت دخترانه

باسلام خدمت دوستان عزیز شهرصندلی😍🙏

شرکت بنفشه جزو بزرگ ترین تولید کننده و پخش کننده ی کفش های چرمی باکیفیت بسیار بالا در کشور میباشد،که از بالاترین چرم های طبیعی و معمولا از مرغوب ترین چرم های تبریز استفاده می‌کند. و زیره هایی که این شرکت برای تولید کفش ها بکار می‌برد از بهترین زیره هاست مثل زیره ی زینال که محصول مشترک بین ایران و ترکیه میباشد. در ایران با فروشگاه های بزرگی قرارداد دارد که در استان گلستان فروشگاه شهرصندل نمایندگی فروش این شرکت را بر عهده دارد.

بوت زنانه ای که امروز بهتون معرفی میشه یه مدل کاملا خوش پا و شیک از شرکت بنفشه میباشد که مناسب برای فصل زمستان برای شما دختر خانم های خوش استایل میباشد.

خرید بوت زنانه

خرید بوت زنانه مدل کوپا

این بوت شیک زنانه فقط در رنگ مشکی موجود بوده که سایز بندی 37الی40 و با قیمت 395 هزار تومان در شعبه ی رویال موجود میباشد. زیره ی این بوت زنانه از جنس TPU بوده که کاملا طبی و راحت و با کیفیت میباشد و دارای 6 ماه گارانتی است.
جنس رویه ی نیم بوت از چرم گاوی و از بغل دارای زیپ و روی کفش با بند طراحی شده است و مناسب با سایز پای شما قابل تنظیم میباشد. جنس داخل نیم بوت زنانه از سوئیت پرز دار ساخته شده است که کاملا مناسب برای فصل زمستان است که گرم و نرم میباشد.
ارتفاع این نیم بوت دخترانه 5 سانت میباشد که مناسب برای ساعات طولانی میباشد.
اگر بدنبال یه بوت چرمی زنانه هستید مدل کوپا بنفشه بهترین گزینه ی انتخابی است.
نکته : بعد از انتخاب کفش و طرح و رنگ آن مهم ترین نکته روش نگهداری کفش چرمی میباشد چون از مواد ارگانیک ساخته میشود برای این که مانند روز اول شان باقی بمانند باید از آن ها مراقبت کنند. برای تمیز کردن کفش چرم ابتدا با برس نرم گرد و خاک و لکه های روی کفش را پاک کنید سپس با یک دستمال خشک کامل سطح کفش را تمیز کنید.
و نکته ی مهم تر اینکه جعبه های کاغذی محیط مناسبی برای نگهداری کفش چرم نیست بهتر است کفش چرم را داخل کیسه های پلاستیکی نگهداری کنید.😊🙏

 

برای سفارش این نیم بوت دخترانه با مشاوره های فروش در تلگرام یا واتساپ در ارتباط باشید. 

09111704744

09201704744

09301704744

برای خرید حضوری آدرس فروشگاه :گلستان گرگان خ ولیعصر عدالت‌ 39 مجتمع تجاری رویال فروشگاه شهرصندل

01732331178

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *