نحوه ست کردن کتانی مشکی با انواع استایل زنانه

نحوه ست کردن کتانی مشکی با انواع استایل زنانه، در این مقاله با درباره نحوه ست کردن کتانی مشکی با انواع استایل زنانه و دخترانه صحبت می‌کنیم.

با کتونی مشکی زنانه چی بپوشیم؟

بانوان به دلیل تنوع گسترده در انواع پوشش، انتخاب‌هایی بیشتر برای ست کردن تیپ خود با کتونی سیاه زنونه و دخترونه دارند، این انتخاب‌ها می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

نحوه ست کردن کتانی مشکی با انواع استایل زنانه

ست کردن کت چرم و شلوار جین با کتانی مشکی

در پاییز و زمستان پوشیدن کت چرم از روی مانتو نازک می‌تواند هماهنگی بسیار خوبی با کتونی مشکی ایجاد کند. در این استایل ضروری است

کت چرم از نظر قدی خیلی بلند نباشد (تا کمر بهتر است)، زیرا مانتو به اندازه کافی بلند است.مانتو به رنگ مشکی و شلوار نیز بهتر است جین مشکی یا آبیِ تنگ انتخاب شود.

پوشیدن مانتو بلند و شلوار لی با کتونی مشکی

به همراه شلوار جین مشکی یا آبیِ تنگ، یک مانتو بلند خاکستری به ایجاد یک استایل کژوال دخترانه شیک کمک می‌کند. برای زیبایی بیشتر لازم است لباس زیر مانتو را مشکی انتخاب کنید.


“راهنمای خرید جدیدترین مدلهای صندل زنانه”


در این استایل حتی استفاده از کیف زنانه مشکی نیز می‌تواند ظاهری مجلسی‌تر به شما دهد.

ترکیب ژاکت بافت و شلوار جین آبی با کفش سیاه

پوشیدن شلوار جین آبی به همراه ژاکت کش باف پشمی برای روزهای نسبتاً خنک اوایل پاییز و بهار فوق‌العاده عالی است، به ویژه زمانی که این سبک پوشش را با کتونی مشکی و کیف دخترانه بَند بلند ست می‌کنید.

برای اینکه جذابیت های ظاهری خود را افزایش دهید، می‌توانید چند لایه از پایین شلوار جین خود را تا کنید.

ست کردن پالتو و شلوار پارچه‌ای با کتونی مشکی

پوشیدن پالتو رنگ کرمی با شلوار پارچه‌ای مشکی به همراه کتانی سیاه به ایجاد یک استایل پاییزه و زمستانه عالی کمک می‌کند.

فقط ضروری است پالتو را بلند و لباس زیر پالتو را به رنگ مشکی یا سفید انتخاب کنید. برای افزایش جذابیت‌های ظاهری می‌توانید چند لایه از شلوار خود را تا کنید.

پوشیدن مانتو و شلوار تنگ چرمی با کتانی سیاه

این تیپ دخترانه به معنای واقعی ارزش سرمایه‌گذاری را دارد؛ شما تنها کافی است مانتو جلوباز مشکی را به همراه یک شلوار چرم تنگ که این رزوهای به شدت مُد شده است را با کتونی ورزشی مشکی زنانه  ست کنید. همچنین می‌توان برای ایجاد هارمونی رنگی در زیر مانتو یک پیراهن جین آبی به تن کرد.

ترکیب مانتو کُتی و شلوار جین با کفش مشکی

به نظر می‌رسد استفاده از مانتو کُتی بیشتر برای استایل رسمی مناسب باشد، اما در این سبک پوششی که به شما معرفی می‌کنیم، خواهید فهمید که تا چه اندازه مانتو کُتی با کتونی اسپرت قابل ست شدن است. با این مانتو می‌توانید به همراه شلوار لی سیاه، یک لباس سفید ساده نیز در زیر مانتو به تن کنید.

ست کردن کاپشن و شلوار لی با کتونی مشکی

در روزهای سرد پاییزی و زمستانی می‌توانید با کتانی سیاه یک کاپشن زیتونی رنگِ گرم بپوشید. برای ایجاد ظاهری شیک و فاتنزی، در زیر کاپشن، یک پلیور نازک راه راه افقی به تن کنید. همچنین شلوار جین را به رنگ آبی و مشکی در مدل‌های تنگ و یا «مام استایل» انتخاب کنید.

نحوه ست کردن کتانی مشکی با انواع استایل زنانه

پوشیدن ژاکت بلند و شلوار چرمی با کتانی سیاه

برای کامل کردن این تیپ زنانه ضروری است به همراه ژاکت، شلوار چرمی تنگ به تن کنید

همچنین کتانی را در مدل «اسنیکرز» با جنس چرم و زیره سفید بپوشید تا جذابیت‌های ظاهری ما دو چندان شود.

ترکیب مانتو جلوباز و شلوار لِگ با کفش مشکی

اگر می‌خواهید استایل روزمره خود را بی‌نهایت جذاب کنید، با مانتو جلوباز و کتونی مشکی، شلوار لگ جسبان به تن کنید. در انتخاب رنگ بهتر است، مانتو را مشکی، شلوار لگ را زیتونی و لباس زیر مانتو را سفید انتخاب کنید. همچنین برای جلب توجه بیشتر، شلوار لگِ براق بپوشید.

کلام آخر

همیشه سعی کنید در سبک پوشش خود ایده‌های جدید را امتحان کنید، از این نترسید که آیا کتونی مشکی با با مانتو کتی قابل ست شدن است یا خیر! ذهن خود را برای پذیرش چیزهای جدید در راستای استایل خیابانی و کژوال باز نگه دارید. محدود به برخی از کلیشه های مد نباشید، هدف خود را در منحصربه فرد بودن بگذارید، به طوری که در خیابان هیچ عکس از شما چشم برندارد.


“جهت مشاهده جدیدترین مدلهای کفش زنانه روی لینک کلیک کنید”

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *