نکات لازم در خرید کفش راحتی زنانه

نکات لازم در خرید کفش راحتی زنانه ؛ کفش از اصلی ترین و مهم ترین پوشش انسان برای محافظت از پا محسوب می شود و انتخاب یک کفش راحتی زنانه که متناسب با قالب پای شما باشد و ظاهری زیبا نیز داشته باشد ، علاوه بر شیک پوشی ، در حفظ سلامت و انتقال حس سبکی و راحتی به پا اهمیت دارد . اگر شما هم به دنبال خرید کفشی هستید که علاوه بر زیبایی ، سلامت قلب دوم شما را به خطر نیندازد ، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

نکات لازم در خرید کفش راحتی زنانه

ویژگی های کفش راحتی زنانه

  • وزن کم و سبک بودن کفش:

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک کفش راحتی زنانه دارد، وزن کم و سبک بودن خود کفش است.

  • جنس رویه کفش:

جنس رویه کفش تاثیر بسزایی در جلوگیری از عرق نکردن پا، رشد میکروب، باکتری و قارچ به سبب ایجاد تهویه ی مناسب و تنفس پا خواهد داشت. به همین دلیل است که بسیاری از متخصصان و کارشناسان، کفش چرم را به عنوان مناسب ترین و سازگارترین کفش برای پا معرفی می کنند.

  • انعطاف کفش:

داشتن انعطاف پذیری در کفی و اسکلت کفش، از دیگر مزایای یک کفش راحتی زنانه است تا در هنگام پیاده روی سبب تغییر رویه ی عادی راه رفتن و ایستادن شما نشود. اگر کفش شما منعطف نباشد، پس از مدتی ممکن است دچار آسیب هایی مانند میخچه پا شوید.


“برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش زنانه کلیک کنید”


  • کفی داخل کفش:

پر کردن فضای خالی کف پا توسط کفی نیز بسیار مهم است تا در نهایت از درد پا، کمر و زانو جلوگیری کند و از فشار های وارد شده از کف زمین به پا جلوگیری کند.

  • تغییر اندازه کفش:

بخش هایی مانند بند های چسبی ،نواری نخی، قلاب، سگک و نوار به شما کمک می کنند تا اندازه ی کفش را تا حدودی برای خود بزرگ یا کوچک کنید. همچنین برای افرادی که قوس پای بزرگ تری نسبت به بقیه دارند، این ابزار می تواند کمک خوبی برای فراهم کردن راحتی بیشتر در پا باشد.

نکات لازم در خرید کفش راحتی زنانه

تشخیص کفش راحتی زنانه از سایر کفش ها

امروزه متاسفانه تعداد زیادی از فروشندگان کفش های عادی را به جای کفش های راحتی زنانه به فروش می رسانند. برای این که در تشخیص کفش طبی زنانه دچار اشتباه نشوید باید چند نکته را مد نظر بگیرید.

مهم ترین نکته انعطاف پذیری بالای کفش در مدل های پارچه ای (کفش های راحتی پیاده روی) است. برای این کار کافی است تا کفش را از دو طرف گرفته و به سمت بالا و پایین خم کنید. وزن کفش باید در مقایسه با سایر کفش های زنانه سبکتر باشد. پاشنه کفش راحتی باید چیزی کمتر از دو اینچ یعنی پنج سانتی متر باشد.

کفش راحتی باید دارای کوسنی عالی باشد تا از برآمدگی مچ شما حفاظت کند. کفش راحتی باید دارای میانی (قسمتی برآمده در وسط کفش) باشد که مناسب پای شما باشد.

باید شکاف آشیل کفش دوختی عالی داشته باشد و پا را زخمی نکند. عموما وقتی وزن خود را روی پاهایتان می اندازید، انگشتان پهن تر از حالت عادی خود می شوند، بنابراین باید پنجه کفش کمی پهن تر از کفش های عادی باشد.

اگر کفشی را با این ویژگی ها پیدا کردید، مطمئنا یک کفش راحتی است.

مزایای استفاده از کفش راحتی زنانه

نکات لازم در خرید کفش راحتی زنانه  که متناسب با پاهای شما باشد، می تواند به جلوگیری از صدمات مانند تاول کمک کند. در دراز مدت استفاده از این کفش ها به تناسب اندام شما و اصلاح قدم زدن تان کمک می کند. میانی این کفش ها هنگام قدم زدن، باعث انتقال کمتر انرژی به کف پاها می شود.

کوسن های که در داخل این کفش ها استفاده شده اند، بسیار نرم تر و منعطف تر از سایر کفش ها می باشند، بنابراین پا را بهتر نگه داشته و مانع مشکلاتی مثل در رفتن مچ پا می شوند .

علاوه برآن، این نوع کفش ها به خاطر طراحی خاص خود، سبب کاهش درد و تورم در کف و ساق پا می شوند. بنابراین کفش راحتی و کفش طبی سلامت قلب دوم مارا تضمین و سبب محافظت از ساختار کلی پا می شود .


“برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش راحتی زنانه شهرصندل کلیک کنید”


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *