ویژگی های کفش مجلسی راحت زنانه

ویژگی های کفش مجلسی راحت زنانه ؛کفش مجلسی انواع مختلفی دارد. اما دیده ایم که اغلب از کفش های پاشنه بلند برای مجالس استفاده می شود. با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی های کفش مجلسی راحت زنانه راهنمایی کنیم.

ویژگی های کفش مجلسی راحت زنانه | شهرصندل

مهم‌ ترین ویژگی‌های انتخاب کفش مجلسی

برای انتخاب کفش مجلسی خوب اول باید به جنس کفش توجه کنید. کیفت جنس رویه و دور دوزی بسیار مهم است. بهترین جنس کفش مجلسی چرم است.

تزئینات روی کفش بسیار مهم است که بعد از مدتی دلتان را نزند. بهتر است تزئینات کفش مجلسی به میزان کم ولی موثر باشد

رنگ کفش یکی از مهم ترین معیارهای انتخاب کفش می باشد که بهتر است با رنگ لباستان هارمونی داشته باشد. کفش مجلسی باید راحت باشد. در نظر داشته باشید اگر کفش مجلسی شما ناراحت باشد شما زود خسته و کلافه می شوید. بنابراین در عین زیبا بودن به راحتی آن نیز توجه کنید.

خرید کفش مجلسی زنانه و دخترانه کار بسیار حساسی است زیرا باید دقت کنید کفشی تهیه کنید که بتوانید تا آخر مراسم در آن راحت باشید و نیمه های مجلس مجبور به پا برهنه شدن یا تعویض کفش نداشته باشید.

سایز کفش مناسب خود را انتخاب کنید و از خرید کفش های کیپ بپرهیزید و هرچند که فروشنده به شما خواهد گفت کفش جا باز می کند اما باید بدانید کفش مجلسی تا بخواهد جا باز کند باید چندین و چند مجلس عذاب بکشید.

کفش مجلسی بند دار انتخاب کنید. بندهایی که به دور ساق پا پیچیده می شود می تواند تکیه گاه خوبی برای پا باشد. برای خرید کفش مجلسی دست و دلباز باشید و به سراغ برندهای معتبر بروید. کفش مجلسی با جنس چرم و جیر بسیار راحت تر از ورنی است.


“برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش زنانه کلیک کنید”


نکات خرید کفش مجلسی زنانه

  • فاصله پاشنه تا زیره را هنگام خرید کفش زنانه در نظر بگیرید:

فاصله پاشنه تا زیره میزان فشار وارده به پا را مشخص می‌کند. هرقدر این فاصله بیشتر باشد (حالت ایده‌آل 3 سانتی متر و بیشتر است) کفش راحتی بیشتری خواهد داشت.

در واقع فاصله بیشتر بین پاشنه کفش تا بخش زیره به معنا شیب کمتر است.هر قدر فاصله بین این دو کمتر شود (یعنی از 2.5 سانتی متر کمتر) شیب کفش بیشتر شده و هنگام راه رفتن وزن بدن روی پنجه پا قرار می‌گیرد که این امر می‌تواند دردناک باشد.اگر فاصله کفی کفش تا پاشنه بیشتر از طول پاشنه باشد، آن کفش به اندازه کافی راحت است و اگر چنین نباشد انتخاب مناسبی برای خرید نیست.

ویژگی های کفش مجلسی راحت زنانه

  •  توجه به میزان انعطاف‌ پذیری:

با یک دست پاشنه را نگه دارید و با دست دیگر پنجه کفش را. سپس کفش را خم کنید، تنها جایی که از کفش باید به خوبی انعطاف‌ پذیر بوده و خم شود قسمت ابتدای پنجه کفش است، یعنی قسمتی که کفش برای رسیدن به پنجه کمی باریک می‌شود.انعطاف ‌پذیری بیش از اندازه کفش نیز مناسب نیست. اگر کفش را درست مثل یک حوله می‌توانید تا کنید، این کفش چندان نمی‌تواند از پا محافظت کند.

  • کفش مجلسی زنانه را برای چه مدتی می‌پوشید:

در نظر داشته باشید که کفش پاشنه بلند یا کفش مجلسی را برای چه مدتی به پا خواهید داشت.اگر قرار است بیشتر یک روز را با کفش پاشنه بلند قدم بزنید و با آن مسافت زیادی را طی کنید یا قرار نیست جایی برای نشستن داشته بشید بهتر است هنگام خرید کفش زنانه، پاشنه‌های نازک را انتخاب نکنید و سراغ کفش‌های پاشنه ‌داری بروید که برای ایستادن و قدم زدن در آن احساس راحتی می‌کنید.

  • خرید کفش زنانه پاشنه دار بهتر از کفش تخت است:

شاید فکرش را نکنید اما یک کفش زنانه پاشنه دار مناسب از کفش تخت بهتر است. در واقع هیچ چیزی بیشتر از یک کفش تخت برای پا مضر نیست.بهتر است یک کفش پاشنه یک‌ سره یا همان لژدار یا کفش زنانه با پاشنه استاندارد را برای استفاده در تمام طول روز انتخاب کرده و کفش‌های تخت و بدون پاشنه را برای گردش در کنار ساحل یا رفتن به یک مغازه نزدیکی خانه بگذارید.


“برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش زنانه شهرصندل کلیک کنید”


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *