چند نکته مهم برای خرید دمپایی مناسب برای تابستان

چند نکته مهم برای خرید دمپایی مناسب برای تابستان چه یک دمپایی راحت بخرید که در خانه، رفتن به بازار، در ساحل، خیابان، برای خلاصی از گرمای تابستان، چه در زندگی روزمره از آن استفاده کنید

هدف شما این است که حداکثر بهره وری را از آن بگیرید. بالاخره هیچ کس نمی خواهد برای دمپایی پول خرج کند که نتواند از آن استفاده می کند.

خوب، اگر تا اینجا موافق باشید، بریم سر موضوع اصلی در انتخاب دمپایی که به چه نکاتی باید توجه کرد؟ آیا میدانید برای همین دمپایی ساده باید چه نکاتی را در نظر بگیرید؟

چند نکته مهم برای خرید دمپایی مناسب برای تابستان

1. به زمان خرید دمپایی توجه کنید :

بسته به وضعیت ایستادن شما در طول روز این امکان وجو دارد که پای شما متورم شود و دمپایی با وارد کردن فشار به پنجه باعث اختلال در گردش خون شده و خستگی زودرس را به دنبال بیاورد ، پس برای خرید دمپایی بهتر است بعد از ظهر امتحان کنیدنه صبح زود

2. اولویت را برای راحتی در نظر بگیرید :

یکی از اشتباهات رایج در خرید صندل و دمپایی که مخصوصا خانم ها مرتکب میشوند الویت قرار دادن زیبایی بر راحتی آن هست که در طولانی مدت باعث ایجاد کمردرد و زانو درد می شود. به همین دلیل باید ساختار اورتوپدی دمپایی و متناسب آن را روی پاها را در نظر بگیرید.

3. به سایز دمپایی در هنگام خرید توجه کنید :

هنگام خرید دمپایی باید به سایز آن توجه کنید که نه زیاد بزرگ و نه زیاد کوچک باشید چون در صورت کوچک بودن سایز ،پاشنه پا در لبه صندل قرار میگیرد به باعث ترک در پوست پا میشود و در صورت بزرگ بودن باعث سختی در حرکت و احتمال پیچ خوردن مچ پا دور از انتظار نیست.

4.دمپایی باید نفس بکشد :

بله درست متوجه شدید دمپایی و صندل تابستانی نباید کاملا روی پا را بپوشاند در صورت عرق کردن ،(چون بدون جوراب استفاده میشود) پا به آستر دمپایی می چسبد و در هنگام راه رفتن باعث کشیدکی و سوزش پوست پا می شود. در هنگام خرید دقت کنید از منافظ کافی برخوردار باشد.

5. در هنگامن خرید دمپایی به فصل ها توجه کنید :

اگر قصد خرید دمپایی در تابستان را دارید از مدل های بندی و چرم انتخاب کنید و اگر قصد خرید در زمستان را دارید از مدل های جلوبسته و پشمی انتخاب کنید.

6. هنگام انتخاب دمپایی، حتما روی هر دو پا امتحان کنید :

لطفا در هنگام خرید دمپایی و صندل کمی حوصله کنید و هر دو لنگه را به صورت کامل بپوشید و کمی با آن راه برید تا از جفت بودن صندل اطمینان حاصل کنید

7. خصوصبات فیزیولوژیکی پاهایتان را در نظر بگیرید :

اگر هرگونه مشکل اورتوپدی در پاهای خود دارید حتما با فروشنده در میان بگذارید و متناسب با آن صندل و دمپایی مردانه  خریداری کنید، باید دمپایی هایی را پیدا کنید که برای سلامتی پاهای شما مناسب تر هستند و در صورت لزوم باید آنها به طور خاص سفارش دهید.

8.پاشنه دمپایی مهم هست :

چند نکته مهم برای خرید دمپایی مناسب برای تابستان دمپایی و صندل تخت مخصوصا بابت ها از مدل هایی است که هر تابستان مد میشود درست هست که پاشنه کوتاه در کاهش فشار بر پاها بخصوص زانوها موثر هست ولی دمپایی با کفی بسیار صاف مانع از توضیع یکنواخت وزن بدن بر روی پاها می شود و آسیب های ناشی از آن عبارت است از 1 فشار زیاد به عضلات و تاندون های پا 2 باعث بروز کمردرد يا درد مفاصل و درد در ناحیه ران ها 3 سفت شدن پاشنه و ایجاد ترک پا می شود. تا زمانی که طول پاشنه بین 2.5 الی 5 سانتی متر باشید به حفظ سلامت پا کمک میکند.


“مشاهده جدیدترین مدل‌های دمپایی زنانه”

30 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *