کفش مناسب فصل تابستان + ویژگی کفش های تابستانه

کفش مناسب فصل تابستان + ویژگی کفش های تابستانه، در فصل تابستان، اهمیت انتخاب کفش مناسب حاکم است؛ زیرا استفاده از کفش‌های نامناسب می‌تواند باعث افزایش حرارت پاها و بروز مشکلات پوستی گردد. اگر قصد دارید در این فصل به پیاده‌روی و گشت‌وگذار بپردازید، بهتر است که به خرید کفش پیاده روی مردانه یا زنانه با ویژگی‌های مناسب اقدام کنید. همچنین، در فصول گرم، استفاده از کفش‌های ورزشی و کتانی را بهتر است که به کل فراموش کنید؛ زیرا این نوع کفش‌ها ممکن است باعث تعریق پاها شده و راحتی را کاهش دهند.

بدون شک، صندل به عنوان بهترین انتخاب برای تابستان مطرح است. خنکی این کفش‌ها باعث جلوگیری از تعریق پاها می‌شود و احساس تازگی و آزادی را به پاهای شما منتقل می‌کند. صندل‌ها با طراحی‌های مختلف از جمله تخت، انگشتی، پلاستیکی، چرمی، سگگ دار، چسبی و غیره در بازار موجودند تا شما بتوانید با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.

کفش مناسب فصل تابستان + ویژگی کفش تابستانه

جنس کفش تابستانی

کفش‌های تابستانی معمولاً از جنس‌ها و موادی سبک و تنفس‌پذیر ساخته می‌شوند تا در فصل گرم، راحتی و خنکی را به پاهای شما ارائه دهند. معمولاً از موادی مانند چرم، پارچه کتان، پلاستیک، و یا مواد مختلف ترکیبی استفاده می‌شود. همچنین، برخی از کفش‌های تابستانی دارای زیره‌های خاص با خصوصیات ضد لغزش و مقاوم در برابر آب هستند.

ویژگی کفش تابستانه (راحت، سبک، تنفس پذیر)

یکی از اصلی‌ترین ویژگی کفش‌های تابستانه، قابلیت تنفس‌پذیری آن‌ها می‌باشد. این کفش‌ها با برخورداری از تهویه هوا می‌توانند مانع از تعریق پاها شده و از ایجاد بوی بد پا و همینطور رشد میکروب‌ها و باکتری‌ها جلوگیری کنند.

کفش‌های تابستانی باید با استفاده از متریال کم‌وزن ساخته شوند تا از وزن سبکی برخوردار باشند؛ در غیر این صورت فشار زیادی به پاها وارد خواهند کرد.

مورد دیگر، ویژگی راحت این کفش‌ها است. کمپانی‌های معتبر دنیا با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته موفق به ساخت کفش‌هایی با راحتی فوق‌العاده شده‌اند.

انواع کفش تابستانه

صندل

کفش صندل یکی از رایج‌ترین انواع کفش تابستانه محسوب می‌شود که با در اختیار داشتن فضای باز زیاد، امکان تبادل هوا را درون کفش به وجود می‌آورد.

بهترین نوع صندل از مواد طبیعی ساخته شده است و دارای طراحی استاندارد می‌باشد. کفش‌های صندل تنوع گسترده‌ای داشته که می‌توانند تمامی سلایق را پوشش دهند.

به علاوه صندل‌ها در مدل‌های زنانه و مردانه تولید می‌شوند؛ بنابراین می‌توانید مدل مناسب خود را انتخاب کرده و از پوشیدن آن در هوای گرم لذت ببرید.

دمپایی

دمپایی به عنوان یک وسیله کاربردی به منظور راحتی و مراقبت از پاها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اغلب دمپایی‌های موجود در بازار از جنس پلاستیکی و ابری هستند.

چنانچه قصد خرید دمپایی و استفاده از آن را برای فصل تابستان دارید، توصیه می‌شود که مدل‌های طبی آن را خریداری نمایید. از سوی دیگر پوشیدن دمپایی مانع از مشکلاتی مانند عرق کردن، بوگرفتگی و همینطور ابتلا به قارچ‌های پوستی می‌شود.

همچنین به افرادی که از مشکلات پوستی رنج می‌برند، توصیه می‌شود که از دمپایی در منزل خود استفاده کنند تا اینگونه از برخورد پا با فرش جلوگیری شده و سایرین از انتقال بیماری‌های قارچی در امان بمانند.

کفش کالج

کفش‌‌های کالج بدون بند بوده و راحتی بسیاری را در زمان پوشیدن و درآوردن برای کاربر به وجود می‌آورند. ابعاد کفش‌های کالج با سایر کفش‌ها متفاوت بوده و معمولا فاقد پاشنه هستند. کفش‌های کالج با پاشنه کوتاه در مجالس مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کفش لوفر

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های کفش‌های بهاری و تابستانی لوفر نام دارد. کفش لوفر فضای کمی از پا را پوشش داده و به همین دلیل گزینه ایده‌آلی برای پوشیدن در تابستان به شمار می‌روند.

در زمان خرید این محصول باید به جنس آن توجه کنید؛ زیرا در صورتی که کفش لوفر از چرم طبیعی ساخته شده باشد، شرایط مناسب‌تری را برای پای شما ایجاد می‌کند.

این کفش‌ها دارای زیره مرغوبی بوده و ضخامت کمتری در مقایسه با سایر مدل‌ها دارند. به طور کلی می‌توان گفت که کالج‌ها دارای جنس‌های متنوع جیر، نبوک، چرم، فوم و پارچه می‌باشد

 

36 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *