ست کردن کفش رسمی مردانه

ست کردن کفش رسمی مردانه؛  گاهی اوقات چالش بر انگیز است اما هر چالشی راه حلی دارد و شما با دانستن چند قاعده کلی درباره ست کردن کفش مردانه رسمی می‌توانید استایلی شیک و جذاب داشته باشید.

با فهمیدن این قواعد، کارها به طرز قابل توجهی راحت‌ تر می‌شود. مثلا شما این امکان را خواهید داشت که کفش های آکسفورد را با جین، یا کفش های اسپرت را با کت و شلوار ست کنید. در این متن شما را با قواعد اصلی ست کردن کفش مردانه رسمی آشنا می‌کنیم.

 ست کردن کفش رسمی مردانه|شهرصندل

ویژگی های یک کفش رسمی مردانه

  •  جزئیات کفش:

قانون کلی در پوشاک رسمی این است که هرچه طراحی ساده تر باشد، لباس رسمی تر است. این قانون در مورد کفش ها هم صدق می کند و کفش رسمی چرم مردانه نباید شلوغ و پُر از تزئین و چیزهای اضافی باشد.

این جزئیات مربوط به برش و دوخت کفش در قسمت های مختلف هم می شود. به عنوان مثال کفشی که قسمت پنجه آن یکدست باشد، رسمی تر از کفشی است که روی پنجه خود یک دوخت و برش افقی دارد.

  •  بند کفش:

یک اصل اساسی در تعیین رسمی بودن کفش مردانه، بودن یا نبودن بند است.  واضح است که هدف از ابداع بند کفش قابلیت تنظیم و اندازه کردن کفش روی پا بوده است. به طورکلی اگر کفش چرم بند داشته باشد، رسمی تر از کفشی است که بند ندارد.

  • چرم یا شبه چرم:

جنس کفش هم می تواند در میزان رسمی بودن کفش نقش داشته باشد. چرم طبیعی رسمی ترین انتخاب شما است و هرچه کیفیت ساخت بالاتری داشته باشد، رسمی تر است (مثل چرم چند لایه). چرم مصنوعی و کفش های پلاستیکی نیز در رتبه های بعدی قرار می گیرند.

به جزء این موارد باید موارد دیگری را هم در میزان رسمی بودن کفش ها در نظر بگیرید، مثل فصل، مراسمی که به آن دعوت شده اید و زمان مراسم؛ مثلاً برای میهمانی های شبانه رنگ های تیره تر مناسب است و برای فصل تابستان رنگ های روشن تر توصیه می شوند.

  • رنگ کفش:

رنگ کفش هم نقش مهمی در میزان رسمی بودن آن دارد. مشکی رسمی ترین رنگ است که بالاتر از همه رنگ ها قرار می گیرد چون حالتی باکلاس، سطح بالا و مرموز دارد. مشکی نشانه مالکیت و قدرت است. گزینه بعدی قهوه ای است و این قهوه ای هرچه تیره تر باشد، رسمی تر است (هم چنین زرشکی و بورگوندی) و فراموش نکنید که قهوه ای روشن حتی از رنگ های دیگر هم غیر رسمی تر است.


“برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش مردانه کلیک کنید”


انواع کفش های رسمی 

  • کفش آکسفورد:

کفش های آکسفورد، یکی از محبوب ترین کفش های رسمی مردانه هستند. این کفش ها در دسته کفش های رسمی بند دار قرار می گیرند و معمولا آن ها را می توان با لباس های رسمی و نیمه رسمی پوشید.

این کفش ها کاملا رسمی هستند و بهتر است با کت و شلوارهای سه تکه در قرار های کاری و یا قرار های رسمی بپوشید. با این که رنگ های مختلفی از کفش آکسفورد در بازار موجود است.

 ست کردن کفش رسمی مردانه|شهرصندل

  • دربی:

کفش دربی زندگی خود را به عنوان یک چکمه برای ورزش و شکار در دهه 1850 آغاز کرد، اما بعد ها به یک کفش نیمه رسمی برای استفاده روزمره و در همه مناسب ها تبدیل شد.کفش های دربی بر خلاف آکسفورد ها، جا بندی باز تری دارند و به آن ظاهری نیمه رسمی می دهند.

  • لوفر:

لوفر نوع دیگر کفش رسمی فوق العاده محبوب است که هرگز از مد نمی افتد. ل لوفرها از کفش های موکاسین الهام گرفته اند و بند و سگک ندارد. پوشیدن کفش های لوفر به دلیل نداشتن بند وغیره خیلی راحت می باشد.

  • بند سگکی:

این کفش بین آکسفورد و دربی قرار می گیرد. کفش بند سگکی رسمی تر از دربی است اما کفش آکسفورد از آن رسمی تر است.


“برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش مردانه شهرصندل کلیک کنید”


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *