همه چیز در مورد کفش چرم اسپرت مردانه

و ای ا همه چیز در مورد کفش چرم اسپرت مردانه ؛ چرم از دیرباز به دلیل دوام و زیبایی بخش مهمی از صنعت مد بوده است . کفش چرم اسپرت مردانه یکی از کفش‌هایی است که به تازگی مورد استقبال افراد زیادی به خصوص جوانان قرار گرفته است.

این کفش‌ها تمامی استانداردهای لازم برای کفشی راحت و منعطف را دارند. به طوری که شما می‌توانید با این مدل کفش‌های چرم در تمامی سطوح خیس، برفی، صاف یا شیب ‌دار به راحتی راه بروید و هیچ مشکلی برای پا و کمرتان به وجود نیاید. به جهت اهمیت زیادی که این کفش‌ها دارند و طرفداران زیادی که این روزها دارند، تصمیم گرفتیم در این مقاله به طور کامل شما را در مورد  آشنا کنیم. پس اگر قصد خرید این کفش‌ها را دارید این مقاله را از دست ندهید.

همه چیز در مورد کفش چرم اسپرت مردانه |شهرصندل

ویژگی های کفش اسپرت مردانه

  • راحتی:

همان طور که همه می دانیم عمده ترین و مهم ترین وجه تمایز کفش چرم اسپرت با سایر مدل های کفش چرم، راحتی این نوع کفش می باشد.

راحتی کفشِ مدل اسپرت را کسی نمی تواند انکار کند. اگر هنگام خرید کفش اسپرت چرم اندکی دقت نموده و کفش متناسب با سایز پای خود و فیت پایتان را خریداری کنید شکی نیست که این کفش اسپرت چرم خریداری شده می تواند تا مدت ها کفش مناسبی برای شما باشد.

  • قیمت مناسب:

کفش اسپرت نسبت به سایر مدل های کفش به ویژه کفش های کلاسیک و مجلسی و هم چنین انواع بوت و پوتین قیمت مناسب تری دارند و در مقایسه با مدل های دیگر دارای رنج قیمت متوسط می باشند.

  • رنگ های متنوع :

کفش اسپرت چرم مردانه و زنانه در رنگ های متنوعی به بازار عرضه می گردد و همین موضوع برای کسانی که استایل رنگی دارند بسیار خوشایند است.

همان طور که احتمالا در بازار هم دیده اید اکثریت کفش های عرضه شده در بازار به ویژه برای مدل های مردانه و پسرانه رنگ های مشکی و قهوه ای هستند. لیکن در این میان، کفش اسپرت چرم زنانه و مردانه از تنوع رنگ بالایی برخوردار هستند و بنابراین میتوانید با توجه به سلیقه و استایل خودتان کفش هم رنگ با استایل خود را انتخاب نمائید.

  • کفش اسپرت را می توان در همه فصول سال استفاده کرد:

مدل کفش اسپرت چرم به گونه ای است که می توان از آن در تمام فصول سال استفاده کرد. البته ممکن است برخی مدل های کفش اسپرت برای روزهای بسیار بارانی و برفی مناسب نباشند.

  • دوام بالا:

همه چیز در مورد کفش چرم اسپرت مردانه ؛به طور معمول اکثریت تولید کنندگان کفش اسپرت چرم همواره سعی میکنند که این کفش را با دوام و استحکام بالایی تولید کنند. دلیل این موضوع هم ماهیت کاربری و استفاده کفش اسپرت می باشد.

نکات خرید کفش چرم اسپرت مردانه

  • به جنس کفش توجه کنید:

در اولین گام از خرید کفش چرم اسپرت مردانه به جنس چرم استفاده شده در تولید آن دقت کنید. چرم‌ها انواع بسیار متنوعی دارند. چرم‌های مصنوعی که امروزه به دلیل قیمت مناسب، حجم زیادی از محصولات بازار را به خود اختصاص داده‌اند در کارخانه و با استفاده از مواد پلاستیکی و شیمیایی تولید می‌شوند.

در حالی که چرم طبیعی از پوست حیوانات و در طی فرآیند طاقت‌فرسای دباغی به دست می‌آید. پس در وهله اول مراقب باشید به اشتباه، چرم مصنوعی را به جای چرم اصل انتخاب نکنید.

همه چیز در مورد کفش چرم اسپرت مردانه |شهرصندل

  • از فروشگاه معتبر محصولات چرمی خرید کنید:

چرم طبیعی ویژگی‌های خاصی دارد. شما با بررسی ظاهر، عطر و بو و انعطاف ‌پذیری چرم می‌توانید به طبیعی بودن آن پی ببرید. برای مثال، چرم را بو کنید. اگر بوی پلاستیک می‌دهد مصنوعی است. اما اگر بویی شبیه بوی پوست حیوانات دارد اصل است. هم چنین به بافت آن دقت کنید.

چرم طبیعی بافتی نامنظم دارد و بالعکس، بافت چرم مصنوعی کاملاً منظم بوده و گویی از یک الگوی مشخص پیروی می‌کند. اگر تخصصی در زمینه تشخیص کیفیت چرم طبیعی ندارید و یا کسی دور و برتان نیست که در این زمینه به شما کمک کند بهترین راه این است که از یک فروشگاه معتبر محصولات چرمی خرید کنید. به خاطر داشته باشید که می‌توانید در هنگام خرید کفش چرم اسپرت مردانه و زنانه می‌توانید از فروشنده فاکتور یا شناسنامه آن را دریافت نمایید. چرا که تمام محصولات چرم اصل دارای شناسنامه می‌باشند.


‹‹برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش مردانه کلیک کنید››


 

  • کفش چرم اسپرت متناسب با فعالیت خود را انتخاب کنید:

همه چیز در مورد کفش چرم اسپرت مردانه ؛ زمانی که برای خرید کفش چرم اسپرت مردانه و زنانه به بازار مراجعه می‌کنید خواهید دید که این نوع از کفش‌ها در مدل‌های بسیار متنوعی طراحی و تولید شده‌اند. هر کفش اسپرتی برای کاربرد خاصی ساخته شده است.

پس ابتدا هدف خود از خرید این نوع از کفش را مشخص کنید. اگر ورزش حرفه‌ای انجام می‌دهید، باید به دنبال کفش مخصوص رشته ورزشی خود بگردید. کفش‌های اسپرتی که برای این منظور طراحی شده‌اند از پاهای شما در برابر ضربه‌های احتمالی در حین بازی جلوگیری می‌کنند. ورزش بسکتبال، والیبال، تنیس، دو و میدانی، فوتبال و غیره هر کدام کفش مخصوص خود را طلب می‌کنند.

  • کفش اسپرت متناسب با استایل تان را انتخاب کنید:

لازمه داشتن یک استایل شیک و جذاب و اسپرت، یک جفت کفش چرم اسپرت است. مدل‌های مختلف این کفش‌ها را به راحتی می‌توانید با انواع مانتوهای کوتاه یا بلند، کت و بارانی و حتی پیراهن و دامن ست کنید.

شما می‌توانید در تمام فصول سال از کفش اسپرت خود استفاده کنید. اما دقت داشته باشید که تناسب خوبی میان اجزای استایل خود برقرار کنید.

  • بعد از ظهر به خرید کفش چرم اسپرت بروید:

برخی از افراد، صبح‌ها برای خرید کفش به بازار می‌روند. اما ما به شما توصیه می‌کنیم هرگز این کار را نکنید. چون در این زمان از روز، پاهای شما هنوز اندازه طبیعی خود را ندارند.

چنانچه در این حالت، کفش خود را انتخاب نمایید ممکن است به مرور زمان شاهد آسیب‌های متعدد باشید. فعالیت‌ها، پیاده‌روی‌ها و بدو بدوهایی که از صبح تا ظهر انجام می‌دهید سبب می‌شود سایز پاها کمی بزرگ تر شود. به همین دلیل بهترین زمان خرید کفش چرم اسپرت مردانه و زنانه بعد از ظهر است.

  • کیفیت تمام اجزای کفش را بررسی کنید:

نه تنها رویه کفش، بلکه تمام اجزا از قبیل زیره، کفی، پاشنه و هر آن چه در ساخت کفش به کار رفته است باید از کیفیت استانداردی برخوردار باشند. زیره کفش از هر جنسی می‌تواند باشد. مطمئن شوید که زیره کفش از هر جنسی که باشد، با کیفیت بوده و انعطاف‌ پذیری و طول عمر بالایی داشته باشد.

جنس آستری که برای قسمت داخلی کفش چرم به کار رفته است تأثیر زیادی در جلوگیری از بوی بد کفش و عرق کردن پاهای شما دارد. این آستر عمدتاً از جنس چرم طبیعی اما نازک است. اگر مشکل خاصی مانند اضافه وزن دارید یا به بیماری دیابت مبتلا هستید و یا در دوران بارداری به سر می‌برید بهتر است از مدل‌های راحت و کفی‌های طبی کفش اسپرت استفاده کنید.

  • کیفیت دوخت کفش:

نحوه دوخت کفش چرم اسپرت تأثیر زیادی در کیفیت و ماندگاری و همچنین زیبایی ظاهری آن دارد. محصولات چرمی به دو صورت دوخته می‌شوند. آن‌ها یا چرخ دوز هستند و یا دست ‌دوز. طبیعتاً محصولات دست‌ دوز، ارزش اقتصادی بالاتری دارند. اما در هر حال هر محصولی را که انتخاب می‌کنید به نظم و کیفیت دوخت‌ها توجه کنید. م

  • کفش چرم اسپرت را متناسب با سایز و فرم پای خود انتخاب کنید:

پاهای هر شخصی فرم خاص خود را دارد. به همین دلیل با تأکید فراوان می‌گوییم که یکی از مهم ‌ترین نکاتی که باید در هنگام خرید کفش چرم اسپرت مردانه و زنانه مورد توجه قرار دهید سایز پاها و مهم‌ تر از آن فرم پاهای شماست. هرگز برای خرید کفش تنها به بیان شماره پای خود اکتفا نکنید.

بلکه حتماً هر دو کفش را بپوشید و چند قدمی با آن‌ها راه بروید.  یادتان باشد کفشی که می‌خرید نه تنگ و نه گشاد باشد. دقیقاً متناسب با ساختار پاهای خود خرید کنید تا سلامتی قلب دوم خود را تضمین نمایید.

  • در هنگام خرید جوراب به پا داشته باشید:

هیچ‌ گاه کفش‌های اسپرت را بدون جوراب نپوشید. جوراب از عرق کردن پاهای شما جلوگیری می‌کند.  به همین دلیل توصیه می‌کنیم در هنگام خرید کفش اسپرت چرم مردانه و زنانه هم جوراب به پا داشته باشید. نکته دیگر این که جورابی که می‌پوشید باید متناسب با کفش مورد نیاز شما باشد. مثلاً اگر قرار است کفش زمستانی بخرید از جوراب‌های ضخیم‌ تر استفاده کنید.

سخن آخر:

کفش چرم اسپرت را در هر مدل و هر رنگی می‌توانید بیابید. طبق سلیقه خودتان و استایلی که می‌خواهید داشته باشید به سراغ بهترین مدل بروید. رنگ کفش‌ها را هم کاملاً متناسب با لباس و اکسسوری‌های دیگر خود انتخاب کنید.


‹‹برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش مردانه شهرصندل کلیک کنید››


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *