اندازه مناسب انواع کفش پاشنه بلند زنانه

اندازه مناسب انواع کفش پاشنه بلند زنانه در این که دنیای کفش زنانه بسیار وسیع ،‌ زیبا و پیچیده است شکی نیست ؛ اما مهم ‌ترین چیز در انتخاب کفش ، انتخاب نوع پاشنه ‌ی و اندازه ی آن می باشد .

فاکتور‌ها‌ی زیادی در اندازه مناسب پاشنه کفش زنانه تاثیرگذارهستند مثل ؛ شکل پاشنه ، لباسی که می‌ خواهید با آن بپوشید ، نوع استایلتان ، شکل پاهای شما ، وزن و اندامتان و…

اندازه مناسب انواع کفش پاشنه بلند زنانه | شهرصندل

انواع پاشنه‌ی کفش زنانه

 پاشنه‌ ی کفش‌ های زنانه به سه دسته‌ بدون پاشنه یا همان تخت ، پاشنه متوسط و پاشنه ‌های بسیار بلند تقسیم شده و در مدل‌ های مختلف و متنوعی مثل پاشنه‌ های پهن ، باریک  ،‌ طرحدار و … تولید می‌شوند

و هرکدام هم برای تیپ و استایل خاصی کاربرد دارند . با توجه به این نکات می ‌توان نتیجه گرفت که اندازه مناسب پاشنه کفش زنانه در هنگام خرید و بعد از در نوع پوشش و استایل ما بسیار تاثیرگذار است . برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش زنانه کلیک کنید


“برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش زنانه کلیک کنید”


اندازه مناسب پاشنه‌ کفش‌های زنانه

  • پاشنه‌ های ۳ تا ۴ سانتی‌ متری :

کفش ‌هایی با پاشنه‌ ی ۲.۵ تا ۴ سانتی متری که اکثر آن‌ها را به اسم پاشنه‌های ۳ سانتی می‌ شناسیم

با توجه به ارتفاع کم پاشنه‌ ی این مدل کفش ‌ها ، می‌ توان گفت که این ارتفاع فقط در حدی است که قوس پا را نگه‌ دارد و تا حد بسیار کمی به اندام شما ارتفاع دهد .

  • پاشنه‌ های ۴ تا ۶.۵ سانتی‌ متری :

زیرا پاشنه‌ های در این اندازه ، هم در افزایش قد و کشیده‌ تر نشان دادن اندام تاثیرگذار هستند و هم اندازه‌ ی آن‌ها آنقدر بلند نیست

تا پا احساس راحتی نکند و به مچ پا فشار وارد شود . این اندازه از پاشنه‌ ها برای کفش‌ ها و صندل‌ های جلوباز مناسب است ؛ زیرا به قدری نیست که پا را به جلو سر بدهد . همچنین اغلب این اندازه پاشنه را با مدل‌ های پهن یا مخروطی تولید می ‌کنند .

اندازه مناسب انواع کفش پاشنه بلند زنانه | شهرصندل

  • پاشنه‌ های ۶.۵ تا ۹ سانتی‌ متری :

اندازه مناسب پاشنه کفش زنانه برای استایل‌های مجلسی می ‌تواند پاشنه‌ هایی به این اندازه باشد

  • پاشنه‌ های ۹ تا ۱۱ سانتی‌ متر:

ممکن است مانند عموم خانم‌ ها فکر کنید که این اندازه مناسب پاشنه کفش زنانه مجلسی است ؛ اما تنها در صورتی این کفش مناسب پاهای شماست که مطابق با اندازه‌ی زاویه پای شما باشد .

اگر بتوانید کفش‌های با پاشنه‌ی ۹ تا ۱۱ سانتی ‌متری را تحمل کنید ، این کفش‌ ها مناسب مراسم‌ های رسمی و باشکوه شما خواهند بود . برای سهولت استفاده از آن‌ها می ‌توانید مدل پاشنه‌ های پهن و طرح دار که جدیدا هم مد شده‌ اند را انتخاب کنید .

  • پاشنه ‌های ۱۱ سانتی متر به بالا:

پوشیدن این کفش‌ها از نظر مد و استایل هیچ اشکالی ندارد اما بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که پوشیدن این اندازه از پاشنه کفش زنانه برای پا و بدن بسیار مضر است و مچ پا و پنجه‌ی پا و حتی تاندون‌ها را در شرایط بدی قرار می‌دهد .


“برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش زنانه شهرصندل کلیک کنید”


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *