خریدکفش صندل

خریدکفش صندل دخترانه

سلام خدمت همراهان همیشگی 😍

با گرم شدن هوا و رسیدن فصل بهار و تابستان بهتراست که صندل های تابستانی را جایگزین کفش کنیم. 

برای این که بهترین صندل زنانه را انتخاب کنیم باید نکاتی را رعایت کنیم اول اینکه انعطاف پذیری کافی داشته باشد. مقاومت و دوام بالای بندها در انواع صندل ها وجود داشته باشد وداشتن زیره ی طبی و نرم و راحت از جمله عوامل مهم انتخاب صندل میباشد.

 

صندل های پاشنه بلند و مجلسی یک انتخاب مناسب برای مهمانی هابه شمار می روند که این نوع صندل را می‌توانید با لباس های رسمی یا اسپرت ست کنید و یه استایل شیک زنانه ای را داشته باشید. 

صندل کد647 که در عکس زیر مشاهده می‌کنید یکی از کارهای باکیفیت شرکت پاتینا بوده که ارتفاع پاشنه  این صندل زنانه پنج سانت میباشد که فوق‌العاده راحت و شیک بوده وجنس این صندل زنانه از چرم صنعتی میباشد که در رنگبندی مشکی، کرم، پلاتین و رزگلد موجود است. اگر به دنبال یک مدل خاص و شیک هستید که به راحتی با استایل مجلسی و اسپرت خود ست کنید این صندل زنانه شیک انتخاب مناسب میباشد. 

خریدکفش صندل

خریدکفش صندل کد647

سایز بندی این صندل تابستونی از 36الی40 وقیمت 95 هزارتومان در شعبه عدالت 14 موجود است که شما دوستان عزیز میتوانید مناسب با سلیقه ی خود رنگ و مدل دلخواه را خریداری کنید.

قالب این صندل تقریبا بزرگ میباشد و برای کسانی که پاهای ظریف و لاغری دارند بهتر است یه سایز کوچیک تر خریداری شده و برای کسانی که پنجه های پهنی دارند این مدل صندل مناسب نیس چون قسمت پنجه ی صندل باریک میباشد.

 

دوستانی که قصد خرید اینترنتی دارند می‌توانند با مشاوره های فروش ما در تلگرام یا واتساپ در ارتباط باشند.

شماره های ثبت سفارش 09301704744، 09201704744،09111704744

و دوستانی که قصد خرید حضوری دارند به آدرس فروشگاه واقع در شمال کشور 😍گرگان خ ولیعصر داخل عدالت 14 مراجعه کنند که منتظر حضور گرم تون هستیم. ❤️🙏😍

تماس با ما 01732343609

پیج فروشگاه shahresandal

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *