خریدکفش زنانه کد۶۲۱پاتینا

خریدکفش پاشنه دار

باسلام خدمت مشتریان عزیز فروشگاه شهرصندل😍

کفشی که امروز بهتون معرفی میکنم یکی از مدلهای شرکت پاتینا بوده که یک مدل کفش پاشنه بلند فوق العاده راحت میباشد.

کفش پاشنه بلند یک پوشش ایده آل و شیک برای خانم هاست که بسیاری از زنان به جمع علاقمندان کفش های پاشنه بلند بپیوندند.کفش پاشنه بلند علاوه براین که قد را بلندتر میکند بلکه اندام راهم

لاغرتر نشان میدهد.

خریدکفش زنانه کد۶۲۱پاتینا

خریدکفش زنانه کد۶۲۱پاتینا

 

ارتفاع این کفش پاشنه دار تقریبا ۷سانت میباشد که دررنگ بندی کرم و بژ و مشکی موجود بوده و سایزبندی این کفش زنانه از ۳۶الی۴۰ بوده است.

پاشنه های هفت سانتی کلاسیک ترین اندازه ی کفش پاشنه بلنداست که پاشنه ای مناسب و راحت در مهمانی و مراسم  و بهترین گزینه ممکن برای لباس های شب میباشد.و اگربه پاشنه های بلند عادت داریداین مدل کفش زنانه مناسب ترین گزینه میباشد.

جلوی این کفش گرد و بازمیباشد وزیره ی آن کاملا طبی وراحت است.یکی از مدلهای پرفروش فروشگاه میباشد.جنس کفی کفش های پاشنه بلند بسیارمهم است که باید منعطف باشد تا تعادل خود را از دست ندهید و در سرعت گام برداشتن شما رانیز بیشتر میکند.

 

این کفش زنانه پاشنه نسبتا باریک وبلند دارد ورویه کفش ساده واز جنس چرم صنعتی بوده بند کفش دور مچ پا بسته میشود و قالب این کفش پاشنه دار استاندارد میباشد و برای کسانی که پاهای ظریفی دارندبهتراست یهسایز کوچیکتر استفاده کنند.

قیمت این کفش شیک ۹۵ هزار تومان میباشد.وباتوجه به پاشنه ی بلندی که دارد فوق العاده راحت و سبک میباشد و پاخور بسیارشیکی دارد.

 

دوستانی که قصد سفارش این کفش زنانه ی شیک را دارند میتوانند با واحدفروش آنلاین در ارتباط باشندکه شماره های ثبت سفارش۰۹۱۱۱۷۰۴۷۴۴و۰۹۳۰۱۷۰۴۷۴۴و۰۹۲۰۱۷۰۴۷۴۴ در تلگرام یا واتساپ درارتباط باشید.

و برای خرید این کفش زنانه بصورت حضوری به آدرس فروشگاه واقع در گرگان خ ولی عصر داخل عدالت ۱۴ فروشگاه شهرصندل مراجعه کنید.تماس بافروشگاه ۰۱۷۳۲۳۴۳۶۰۹

ساعت کاری فروشگاه ۹صبح الی۹شب

پیج اینستاگرام shahresandal

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *