خریدکفش چرمی زنانه

خریدکفش چرمی زنانه

سلام به مشتریان همیشگی شهرصندل

مجموعه فروشگاه شهرصندل یکی از اولین فروشگاه های کفش های زنانه طبی باکیفیت بالا و تنوع مدلهای بالایی که دارد و با تضمین کم ترین قیمت در ایران محصولاتش را عرضه و به سراسر کشور ارسال میکند.

خرید کفش چرمی کد 164

کفش چرمی بسیار باکیفیت که دارا 6 ماه ضمانت میباشد رویه ی این کفش از جنس چرم گاوی که با کیفیت بالا بسیار راحت و سبک میباشد.که در سه رنگ مشکی و نسکافه ای و سرمه ای موجود است و کشی که در دوطرف این کفش قراردارد باعث راحتی و انعطاف کفش شده است و رنگ سرمه ای این مدل جلوه ی خاصی به کفش داده است که یک کفش مناسب برای فرم های اداری و محیط کاری میباشد. و سایزبندی این کفش از سایز 36 الی 40 با قیمت 195 هزار تومان در شعبه مرکزی شهرصندل موجود است.

لژ این مدل پنج سانت بوده و زیره آن کاملا طبی و راحت است که جنس زیره آن  پی یو (PU) و غیرقابل شکستن میباشد

و مشتریانی که به دنبال یه کفش چرمی شیک بسیارزیبا هستند این کفش باکیفیت را بهشون پیشنهاد میکنم که با سادگی که در این مدل زنانه هست مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است و هم چنین با زیره ی راحتی که دارد حتی مناسب برای پیاده هم میباشد.

خریدکفش چرمی زنانه

خریدکفش چرمی زنانه

خریدکفش چرمی

خریدکفش چرمی کد۱۶۴

مشتریانی  که قصد خرید حضوری دارند ادرس ما گرگان خ ولیعصر داخل عدالت14 فروشگاه شهرصندل و برای ارتباط با فروشگاه با شماره ی 01732343609 تماس بگیرید

شماره های ثبت سفارشات 09111704744/09201704744/09301704744 همکاران اینترنتی ما در تلگرام یا واتساپ پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند که در انتخاب رنگ و سایز و مدل مناسب با سلیقه شما پیشنهاد میکنند

فروشگاه شهرصندل از متنوع ترین صندل و کفش های طبی برخوردار است که در حین سادگی فوق العاده راحت و نرم وشیکه

برای اطلاعات بیشتر با شماره های ما در ارتباط باشید

پیج اینستاگرام shahresandal

ساعات کاری فروشگاه همه روزه صبح 8:30الی13:30 و عصر16:30الی21:30 و جمعه ها عصر 18الی20 در خدمتتون هستیم

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *