راهنمای خرید کفش چرم مردانه

راهنمای خرید کفش چرم مردانه ؛ خرید و انتخاب کفش مناسب از اهمیت بسیاری برخوردار است. در صورتی که انتخاب درستی در خرید کفش نداشته باشید، با مشکلاتی مانند کمردرد، پا درد و غیره مواجه می‌شوید.

برای خرید کفش چرم نیاز است، که چند نکته را مدنظر داشته باشید تا یک چرم استاندارد و مناسب را خریداری کنید. در این مقاله قصد داریم قوانینی که در زمان خرید کفش چرم باید به آن ها توجه کنید را برایتان شرح دهیم.

راهنمای خرید کفش چرم مردانه|شهرصندل

تاریخچه چرم و کفش

از زمان های گذشته، بشر از چرم برای انواعی از کاربردها استفاده کرده ‌است، اما یکی از معمول ‌ترین آن‌ها به عنوان پاپوش بود کفاشی است. اختراع کفش چرمی زمانی بوده که انسان به استفاده از پوست گوزن و خرس برای پوشاندن پاهای خود کرده است. هدف استفاده از کفش در طول سالیان پوشاندن پاها جهت راه رفتنی ایمن و راحت بدون آسیب بوده است. این هدف هم چنان به قوت خود باقی است اما سبک و طراحی آن‌ها با پیشرفت تکنولوژی و صنعت مد و فشن تغییر کرده است.

در حقیقت، حیوانات مختلف چرم هایی با کیفیت های مختلف تولید می کنند. این بدان معنی است که انواع مختلفی از چرم کفش وجود دارد و می تواند برای بسیاری از ما نامشخص باشد. اگر حداقل درک عمومی از ویژگی های اکثر انواع چرم کفش داشته باشید، در آینده می توانید انتخاب های بهتر و دقیق تری داشته باشید.

چرا کفش چرم مردانه بخریم

انتخاب و خرید کفش چرم مردانه دوخته شده از چرم طبیعی و به طور کلی محصولات چرمی مزیت هایی بی شماری نسبت به سایر انواع کفش ها دارد از جمله از مهم ترین مزیت های انتخاب و خرید کفش مردانه چرم طبیعی علاوه بر شیک بودن می توان به راحتی و تنفس پذیری پاها در کفش چرم اشاره کرد.

کفش چرم مردانه نسبت به سایر انواع کفش ها با دوام تر و عمر طولانی تری دارندو این دو مورد یکی از مهم ترین مزیت ها و نکاتی است که هر مرد شیک پوشی در خرید کفش مد نظر قرار می دهد.


“برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش مردانه کلیک کنید”


قوانینی که در زمان خرید کفش چرم باید توجه کرد

  • کیفیت کفش چرم:

کیفیت چرم در ماندگاری کفش و راحتی پا تاثیر زیادی دارد. سعی کنید از اصل بودن چرم اطمینان حاصل کنید. اگر توانایی تشخیص اصالت چرم را ندارید، می‌توانید از فروشنده سوال کنید. اما خرید از فروشگاه‌های معتبر باعث می‌شود که از اصل بودن چرم خیال تان راحت باشد.

چرم های طبیعی نسبت به چرم‌های مصنوعی بهتر هستند و ماندگاری بیشتری دارند. خرید چرم‌هایی که سطح خیلی براقی دارند توصیه نمی‌شود، زیرا در مدت زمان کوتاهی روی آن‌ها ترک خواهد خورد. کفش چرم را بو کنید، اگر بوی مواد شیمیایی به مشام شما رسید قطعا چرم طبیعی نیست.

  • زیره کفش چرمی:

راهنمای خرید کفش چرم مردانه ؛ زیره کفش بسیار مهم است، زیرا هنگام راه رفتن بخش زیادی از فشار به زیره وارد می‌شود. کفش‌های چرمی عمدتا دارای دو نوع زیره پی یو و پی وی سی هستند. زیره های پی یو سبک ‌‌تر، راحت‌ تر، با دوام‌ تر و در برابر سایش مقاوم‌ تر هستند.

  • قالب کفش:

قالب کفش در بروز مشکلاتی مانند میخچه و پینه بسیار اثرگذار است. افرادی که دارای میخچه هستند اکثرا کفش‌هایی با قالب بندی نامناسب پوشیده‌اند. قالب کفش باید به گونه‌ای باشد که قسمت پنجه فضای کافی برای انگشتان پا داشته باشد. عدم فضای کافی در قسمت پنجه سبب انحراف انگشتان پا می‌شود.

راهنمای خرید کفش چرم مردانه|شهرصندل

  • تنه کفش چرمی:

تنه کفش چرمی بیشتر در کفش‌های بوت و نیم بوت مطرح است، که اندازه بلندی، کیفیت و قالب آن‌ها درست باشد. در کفش‌های معمولی تنه کفش قسمتی است که روی و مچ پا را فرا می‌گیرد و از پا در مقابل فشارهای وارده محافظت می‌کند.

  • سایز کفش:

شاید فکر کنید سایز کفش یک موضوع عادی و ساده است، اما تحقیقات نشان می‌دهد بسیاری از افراد سایز کفش خود را به درستی انتخاب نمی‌کنند.

در انتخاب سایز دقت کنید.کفش‌های کوچک فشار زیادی به پا وارد می‌کنند و کفش‌های بزرگ نیز مشکلاتی مانند زخم پا، کمردرد و غیره را به همراه دارند.

سخن آخر:

خرید کفش چرم مردانه اورجینال همیشه یک انتخاب عالی است. شما با پوشیدن یک کفش باکیفیت و زیبا، شخصیت خاص خود را به دیگران نشان می‌دهید.

اما در این مسیر باید نکات زیادی را در نظر بگیرید تا بتوانید نسبت به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، حداکثر کاربرد را به دست آورید.


“برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش مردانه شهرصندل کلیک کنید”


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *