راهنمای ست کردن کفش های رنگی مردانه

راهنمای ست کردن کفش های رنگی مردانه ؛ رنگ کفش و رنگ لباس آقایان قوانین و اصول خاصی دارد که باید حتما از آن ها باخبر باشید تا خوش استایل تر شوید پس برای این که پوشش جذابی داشته حتماً باید یک سری اصول و قوانین را که مختص ست کردن رنگ کفش و لباس می باشد رعایت کنید.در ادامه این مقاله ما برای شما این اصول و قوانین را بازگو خواهیم کرد با ما همراه باشید.

راهنمای ست کردن کفش های رنگی مردانه|شهرصندل

قوانین ست کردن رنگ کفش مردانه و لباس

  • رنگ مشکی:

برای همه ما محرز است که رنگ مشکی در عین سادگی اش بهترین انتخاب برای کفش است و به راحتی با هر لباسی ست می شود و نکته قابل توجه اینکه دیرتر کهنه و کثیف می شود.

برای مثال می توان گفت یک جفت کفش آکسفورد با رنگ مشکی بهترین گزینه برای کمد لباس تان می باشد بنابراین می شود نتیجه گرفت که کفش رنگ مشکی با هر لباسی به راحتی ست می شود.

مثلا حتی اگر استایل رسمی دارید و کفش تان مشکی است آن را با شلوار های خاکستری، مشکی یا سفید ست کرده و لذت ببرید. برخلاف باور قدیمی ها کفش مشکی با شلوار سرمه ای نیز هماهنگی زیبا و قشنگی دارد.

  • رنگ قهوه ای:

بعد از رنگ مشکی مناسب ترین گزینه برای انتخاب رنگ کفش آقایان رنگ قهوه ای می باشد. چرا که این رنگ کفش را می توان در هر مراسمی از میهمانی های شبانه گرفته تا محیط اداری به پا کرد. هرچقدر رنگ قهوه ای کفش به سمت روشن میل کند تیپ و ظاهر شما نیز غیر رسمی تر دیده می شود.

ست شدن با این رنگ کفش بسیار ساده است و رنگ های متنوعی را می توانید استفاده کنید فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که به هیچ عنوان تن رنگ قهوه ای کفش با رنگ قهوه ای لباس دقیقا یکی نباشد.

  • رنگ سرمه ای:

یکی از رنگ هایی که خنثی عمل می کند رنگ سرمه ای می باشد بنابراین به راحتی می توانید با هر رنگ لباسی که دل تان می خواهد آن را ست کنید برای این رنگ کفش بهترین گزینه بوت های چوکا می باشند به ویژه اگر در فصل های بارانی سال آن ها را به پا کنید.


“جهت مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش مردانه کلیک کنید”


  • رنگ سفید:

کفش‌­های سفید این روزها طرفداران مخصوص به خود را دارند. معمولا رنگ سفید برای شروع کار، رنگ بسیار خوبی است. قطعا کسی که تاکنون تمام کفش‌هاش مشکی بوده است نمی‌تواند با یک کفش قرمز استایل خود را به ناگهان تغییر دهد.

راهنمای ست کردن کفش های رنگی مردانه|شهرصندل

  • کتانی های رنگی:

راهنمای ست کردن کفش های رنگی مردانه ؛ از آن جا که کفش کتانی های رنگی بسیار توی چشم هستند  شما باید لباس هایی به رنگ خنثی یا هم رنگ با کفش تان به تن کنید تا تعادل در ظاهرتان حفظ شود.

شلوار جین، در هر رنگی، یکی از بهترین انتخاب ها هستند. علاوه بر آن، لباس های رنگ روشن مانند سفید، کرم یا آبی روشن نیز می توانند گزینه خوبی در کنار کتانی رنگی باشند.


“برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش مردانه شهرصندل کلیک کنید”


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *