راهنمای پوشیدن لباس با کفش قهوه ای زنانه

با کیف و کفش قهوه ای چی بپوشیم؟ چگونه با خرید زنانه قهوه ای استایلی بی نظیر خلق کنیم؟ ست کیف و کفش چرم قهوه ای در کنار چه رنگی جلوه بیشتری دارد؟ اگر این سوالات ذهن شما رو هم درگیر کرده پس پیشنهاد می کنیم مطلب پیش رو را کامل بخوانید. شما بعد از اینکه با نحوه ست کردن کیف و کفش قهوه ای آشنا شدید، می توانید لاکچری ترین و شیک ترین استایل را رقم بزنید.

 

پوشیدن کفش قهوه ای با لباس‌هایی به رنگ‌های خاکفام

رنگ‌های شرابی یا نارنجی قرمز، سبز جنگلی، بز، برنز، نارنجی سوخته و به طور کلی به همه رنگ‌های پاییزی فکر کنید و تصویری از تُن‌های رنگی خاکفام (رنگ‌های طبیعی که از خاک و گیاه به دست می‌آیند) را در نظر بگیرید. درست مثل پوست درختچه‌ها، قهوه ای با همه این رنگ‌ها به طرز شگفت‌انگیزی سِت است.

اما برای اینکه یقین داشته باشید که در مسیر درست حرکت می‌کنید، به دنبال این باشید که بتوانید لباس مناسب را نیز انتخاب کنید. به عنوان مثال، دامن سبز تیره با کفش‌های قهوه ای روشن نسبت به کفش‌های قهوه ای تیره بهتر ست می‌شود.

در تمام موارد سعی کنید لباس با کفش از نظر روشنی یا تیره بودن در تضاد باشند، برای مثال، اگر مانتو شما به رنگ آجری است، کفش را قهوه ای تیره انتخاب کنید. همه رنگ‌های خاکفام نشانی از طبیعت هستند و جلوه‌هایی از سادگی و زیبایی را به نمایش می‌گذارند.

 


<<شیک ترین مدلهای کفش زمستانی زنانه همین الان در شهرصندل>>


پوشیدن کفش قهوه ای زنانه با لباس‌هایی به رنگ‌های خنثی

سفید، خاکستری، مشکی، کرم، عاج فیلی، برنزه و دیگر رنگ‌های خنثی با بیشتر کفش‌های قهوه ای به خوبی قابل ست شدن هستند. اما برخی از رنگ‌ها راحت‌تر از دیگران با قهوه ای ترکیب می‌شوند! مثلاً کفش پاشنه بلند مدل پمپ با دامن خاکستری فوق‌العاده عالی است.

این ترکیب نیاز به جزئیات بیشتر جهت ایجاد تعادل رنگی دارد، بنابراین اگر دامن شما به رنگ خاکستری تیره است، کفش‌های قهوه ای تیره را انتخاب کنید و بالعکس. همچنین دیگر رنگ‌های خثنی را با سایر لباس‎ها و لوازم جانبی دیگر مانند کیف زنانه خود ست کنید. اما یک جفت کفش به رنگ برنز می‌تواند با هر رنگ خاکستری تیره نیز ترکیب شود.

برخی از رنگ های خنثی با کفش قهوه ای زنانه بسیار آسان ست می‌شود. رنگ‌های سفید خامه‌ای، عاج فیلی، برنز و رنگ خاکستری مایل به قهوه ای با کفش و نیم بوت زنانه قهوه ای ترکیب می‌شود.

همچنین اغلب تُن‌های مختلف کفش قهوه ای با رنگ‌هایی که در بالا معرفی کردیم، نسب به مشکی، بیشتر قابل ست شدن هستند. این ترکیب رنگی، غنا و گرمای بسیاری به استایل شما می‌بخشند. مانتو و لباس‌های کرمی و عاج فیلی، بسیار پرزرق و برق بوده و با کفش‌های قهوه ای تیره تر قابل پوشیدن هستند.

 


<<برای دیدن جدیدترین مدل های کفش صندل زنانه همین الان کلیک کنید>>


جمع‌بندی

داشتن استایل با کفش قهوه ای اصلاً کار دشواری نیست، تنها باید به نکات و اصول ست کردن رنگ قهوه ای با رنگ‌های دیگر دقت کنید. در این مقاله به نکات کلی ست کردن کفش قهوه ای با لباس‌های دیگر اشاره کردیم. یادتان باشد کفش‌های قهوه‌ای چرم گزینه مناسبی برای استایل‌های آراسته و شیک هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *