کفش کالج زنانه را با چه شلواری ست کنیم ؟

کفش کالج زنانه را با چه شلواری ست کنیم ؟ کفش‌ کالج یک کفش رویایی برای خانم‌هایی است که عاشق راحتی در عین زیبایی هستند.

 

کفش کالج زنانه را با چه شلواری ست کنیم ؟

لباس های مناسب با کفش کالج:

کفش کالج با شلوار جین

این ترکیب استایل شما را به روزتر نشان می‌دهد. یک شلوار جین به رنگ مورد علاقه‌ی خود بپوشید و یک تیشرت سفید ساده را با آن ترکیب کنید و روی آن یک کت چرمی یا نخی مناسب فصل، بپوشید. الان وقت پوشیدن کفش کالج برای داشتن یک استایل راحت و سبک است.

کفش کالج با شلوار پارچه‌ای

برای داشتن یک استایل رسمی و شیک می‌توانید یک کفش کالج چرمی مشکی را با یک شلوار پارچه‌ای مشکی ست کنید و برای تکمیل استایلتان یک مانتوی کُتی طوسی به آن اضافه کنید.

کفش کالج با شلوار راسته

یک تی‌شرت آستین بلند راه راه سفید-مشکی را با یک شلوار کتان یا پارچه‌ای راسته مشکی کوتاه در نظر بگیرید. با اضافه کردن یک کالج جیر یا چرمی منگوله‌ای می‌توانید یک استایل روزمره جذاب داشته باشید.


<<برای دیدن جدیدترین مدلهای کفش پاییزه و زمستانه زنانه همین الان کلیک کنید>>


پوشیدن کالج با شلوار اسلش

شلوارهای اسلش راحت هستند و در چند سال اخیر در استایل‌های مختلف استفاده می‌شوند. دیگر این شلوارها و مدلشان فقط در دسته راحتی قرار نمی‌گیرند. این شلوارها در استایل‌های خیابانی و گاهی نیمه‌رسمی هم کاربرد دارند.

پوشیدن کفش کالج با شلوار اسلشی مناسب می‌تواند فکر خوبی باشد. اگر دوست دارید که شیک و جذاب‌تر جلوه کنید، شلوار اسلش، کفش کالج و یک کت اورسایز را با هم بپوشید. اضافه‌کردن سوئیشرت به زیر کت هم این ترکیب را جانانه‌تر می‌کند.


کفش کالج را با این اقلام نپوشید:

همانطور که کفش کالج با برخی شلوارها و دامن‌ها بسیار زیبا و جذاب می‌شود، توصیه می‌شود برخی مدل‌های شلوار یا دامن را با کفش کالج نپوشید.

 

کفش کالج زنانه را با چه شلواری ست کنیم ؟

 شلوار جین دمپا گشاد

شلوارهای جین دمپا گشاد، از بالا گشاد یا بوت کات چون قد بلندی دارند و زیباییشان را مدیون این بلند بودنشان هستند با کفش‌های کالج زیبا نخواهند شد چرا که پوشیدن کفش کالج با این مدل شلوارها موجب می‌شود کفش اصلا دیده نشود. بهتر است این شلوارها را با کفش‌هایی که پاشنه دارند ست کنید.

دامن یا پیراهن میدی (قد متوسط)

دامن‌هایی که نه بلند هستند نه کوتاه و قد پایتان را در نقطه وسط قطع می‌کنند مناسب پوشیدن با کفش کالج نیستند. کفش‌های اسپورت یا کتونی را می‌توانید در چنین مواقعی جایگزین کفش‌های کالج کنید.

دامن یا پیراهن ماکسی

ست کردن این دو با هم موجب می‌شود شلخته و نامرتب به نظر برسید. اگر تصمیم دارید کفش تخت بپوشید، کفش اسپورت، ونس و کفش ورزشی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.


<<شیک ترین مدلهای کفش صندل های زنانه راحتی و مجلسی در شهرصندل>>


فروشگاه شهرصندل با مجموعه متنوع کفش و صندل های زنانه و مردانه راحتی و مجلسی بصورت حضوری و آنلاین در خدمت شماست .

 

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *