کفش های مناسب برای سفر

کفش های مناسب برای سفر در این مقاله قرار است صحبت کنیم. برای این منظور ابتدا باید ویژگی‌های یک جفت کفش مناسب را برا سفر انتخاب کنیم و سپس در مورد این که چطور در سفر از کفش‌ تان استفاده کنید صحبت کنیم.

کفش های مناسب برای سفر

ویژگی های کفش سفر متناسب با شرایط

اولین و مهم ‌ترین ویژگی کفش در سفرها راحت بودن کفش ‌تان است . در اکثر موارد دیگر هم ما راحت بودن کفش را به عنوان اولین اولویت معرفی نموده‌ایم اما سطح راحتی کفش‌های مناسب سفر با سطح راحتی کفش‌های دیگر متفاوت است.

شما قرار است در سفر با کفش‌هایتان کارهای مختلفی انجام دهید، مثلا ممکن است بخواهید چندین دقیقه تا چند ساعت در روز رانندگی کنید، برای دیدار از اماکن مختلف ، اقوام یا آشنایان ، به جاهای مختلف بروید ، جهت تفریح به دل طبیعت بروید

و … پس باید کفش یا کفش‌ هایی را انتخاب کنید که در موقعیت‌های مختلف بتواند کارایی خوب و راحتی را از خود بروز دهد. مهم ترین قسمت‌هایی که در طول سفر راحتی پاها را تضمین نموده یا این راحتی را سلب می‌کند.

پنجه‌ها، پاشنه‌ها و کف کفش می‌باشد. برای این که تشخیص دهید کفش مورد نظرتان این راحتی را برای فعالیت‌های مختلف در طول سفر تضمین می‌کند یا خیر، از تکنیک انگشت استفاده کنید.

نکاتی که هنگام خرید کفش سفر باید رعایت کرد

اولین چیزی که هنگام انتخاب کفش مناسب برای سفر باید به آن توجه کنید این است که کفش بر اساس راحتی آن انتخاب شود نه ظاهر و شکل و قیافه آن. راه رفتن بیشترین کاری است که شما در سفر انجام می دهید. پس کفشی را انتخاب کنید که هنگام راه رفتن پای شما را اذیت نکند.

سایز کفش از نکات بسیار تأثیرگذار در راحتی کفش است. هنگام خرید کفش، سایزی را انتخاب کنید که تقریبا یک سانت فضای خالی جلوی آن داشته باشد ؛ چرا که پا در اثر راه رفتن زیاد باد می کند و اگر کفش فیکس پایتان باشد هنگام پیاده روی های طولانی اذیت می شوید.  علاوه بر این در فصل زمستان که جوراب پشمی می پوشید، پا نیاز به فضای بیشتری در کفش دارد.

کفش های مناسب برای سفر

 

جنس کفشی که انتخاب می کنید به دو دلیل اهمیت دارد؛ یکی این که در ماندگاری کفش تأثیرگذار است و دیگر این که خاصیت ضد عرق بودن و راحتی اش به آن بستگی دارد. مثلا کفش های چرمی با وجود ماندگاری بالا، به دلیل تعریق پا در آنها گزینه مناسبی برای سفر نیستند. توصیه ما انتخاب کفش هایی است که هوا در آن جریان دارد.

کفی کفش باید از استحکام کافی برخوردار باشد تا بتواند شوک وارده به کف پا را جذب کند.

یکی از ویژگی‌های الزامی کفش‌های مسافرتی، سبک بودن آن‌هاست. چه قرار باشد زیاد در سفرتان راه بروید، زیاد رانندگی کنید یا حتی فقط لازم باشد زیاد پاهای‌تان در کفش باشد؛ در هر صورت سبک بودن کفش مانع از خستگی و کلافه شدن شما در سفر می‌شود.

سخن آخر:

انتخاب بهترین گزینه از میان انواع کفش مناسب سفر، شاید کمی سخت به نظر برسد. اما در صورت رعایت نکات اشاره شده در مقاله، مطمئناً بدون هیچ گونه دردسری، فرایند انتخاب کفش انجام خواهد گرفت. افراد با انتخاب یک کفش مناسب، خاطره‌های شیرین و جذابی از سفر برای خود به وجود خواهند آورد .امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.


“برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش شهرصندل کلیک کنید”


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *