راهنمای خرید کفش روزمره مردانه

راهنمای خرید کفش روزمره مردانه ؛ بسیاری از افراد وقتی بعد از یک روز کاری طولانی به خانه بر می گردند، احساس خستگی و کوفتگی زیادی به‌ خصوص در ناحیه کف پا می‌کنند.

گاهی اوقات این احساس ناراحتی به حدی عذاب آور می‌شود که افراد حاضر می شوند هزینه‌های زیادی را برای خرید کفش روزمره مردانه بدهند تا از شر این پا دردهای روزانه رهایی یابند.

انتخاب یک کفش راحتی مردانه لزوماً نیازی به پرداخت هزینه زیاد ندارد. بلکه صرفا باید چند نکته مهم را در هنگام خرید کفش مردانه مدنظر داشته باشید. در این مقاله راهنمای جامع خرید کفش روزمره مردانه را آماده کرده ایم .

کفش روزمره مردانه چیست؟

این کفش برای استفاده روزانه و مداوم طراحی شده است. برای بسیای از آقایان که در طول روز مسافت‌های زیادی را طی می‌کنند و یا به دنبال کفشی هستند که در موقعیت‌های معمول (محیط‌های شغلی یا دانشگاهی) استفاده کنند.

کفش روزمره انتخاب مناسبی است. ناگفته نماند این نوع کفش مردانه باید دارای کیفیت و راحتی بالایی باشد. کفش روزمره را برای موقعیت‌های کاری، تفریحی وغیره استفاده می‌کنیم و معمولاً در طول روز ساعات زیادی این‌گونه کفش‌ها را به پا داریم .

راهنمای خرید کفش روزمره مردانه

انواع کفش روزمره مردانه

  • کالج:

کفش‌های کالج در کنار ظاهر ساده و نیمه ‌رسمی، برای استفاده روزمره هم بسیار راحت و کاربردی هستند. کفش‌های مدل کالج بهترین انتخاب برای استایل‌های اسمارت کژوال هستند؛ کفش‌هایی که رویه‌ای یکسره و بدون بند دارند. معمولا در این نوع کفش از منگوله یا بند به شکل تزیینی استفاده می‌شود .

  • کفش راحتی:

این کفش‌ها معمولا از رویه‌ای پارچه‌ای و نرم تهیه می‌شوند و انعطاف‌ پذیری بالایی دارند. کفش راحتی برای زمانی که قصد دارید مدت زیادی را در خارج از خانه بگذرانید بسیار مناسب است.  یک جفت کفش راحتی برای پیاده‌ روی، خرید یا حتی محل کار، انتخابی ایده‌آل خواهد بود.


“برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش مردانه کلیک کنید”


  • کتانی:

محبوب‌ ترین نوع کفش مردانه، کتانی است. کتانی همیشه اولین انتخاب افرادی است که در کنار راحتی و سلامت پا، به داشتن ظاهری اسپرت و زیبا هم اهمیت می‌دهند. کتونی طرح‌های متنوعی دارد و گاهی با خلاقیت تولیدکنندگان به عنوان کفش‌های نیمه ‌رسمی و اداری هم کاربرد دارند.

راهنمای خرید کفش روزمره مردانه

  • کفش طبی:

کفش‌های طبی براساس ارگونومی پا طراحی می‌شوند. کفش‌های طبی معمولا بدون بند هستند و طراحی یکدست و ساده‌ای دارند. کسانی که بیشتر به سلامت پا اهمیت می‌دهند، خوب می‌دانند پوشیدن کفش طبی چه حس و حال متفاوتی دارد. هم چنین زیره، کفی و رویه در این کفش‌ها طوری طراحی می‌شود که کم ترین فشار به پاها وارد شود.

ویژگی های کفش روزمره مردانه

  • راحتی پا:

وقتی قرار است کفش رسمی مردانه خریداری شود، معمولاً آنچه در وهله اول موردتوجه قرار می‌گیرد، شکل ظاهری مجلل کفش است. معمولاً بین دو گزینه کفش مجلسی مردانه که یکی راحت‌تر است و دیگری شکل ظاهری زیباتری دارد، افراد گزینه دوم را انتخاب می‌کنند. این در حالی است که در خرید کفش روزمره مردانه آن چه از اولویت بالاتری برخوردار است، راحتی کفش است.

  •  دوام زیاد:

ماندگاری و دوام کفش اسپرت مردانه به‌ عنوان یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که باید در خرید این دسته از کفش‌ها موردتوجه قرار بگیرد. کفش‌های روزمره برای موقعیت‌های مختلفی از جمله پیاده ‌روی، ورزش، تفریح و محیط‌های کاری مورداستفاده قرار می‌گیرند. همچنین افراد در طول روز ساعات زیادی این دسته از کفش‌ها را به پا دارند. از همین رو خیلی اهمیت دارد که کفش ماندگاری بالایی داشته باشد تا افراد مجبور نشوند در کوتاه‌ مدت آن ها را تعویض کنند.

  •   ایمنی :

زمانی که کفش روزمره مردانه را به پا می‌کنید، در موقعیت‌های متفاوتی قرار می‌گیرید . یک کفش روزمره در عین راحتی باید از ایمنی بالایی نیز برخوردار باشد تا در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی کمترین آسیب ممکن متوجه پای افراد شود.

  •  نظافت :

کفش روزمره مردانه در طول روز ساعات زیادی مورداستفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل در معرض انواع و اقسام آلودگی‌ها قرار دارد. اگر این کفش زود کثیف شود، باعث زحمت شما خواهد شد؛ چرا که باید در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت آن ها را تمیز کنید. به همین دلیل لازم است تا کفش راحتی مردانه تا جایی که امکان دارد، دیرتر کثیف شود.

  • مقاومت در برابر آب:

کفش‌های روزمره‌ای که در روزهای بارانی سال مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید به‌ خوبی در برابر نفوذ آب مقاومت باشند. این در حالی است که متأسفانه بسیاری از کفش‌ها دارای این ویژگی نیستند و به ‌هیچ‌ عنوان نمی‌توان در روزهای بارانی سال از آن ها استفاده کرد.


“برای مشاهده و خرید مدل های متنوع کفش مردانه شهرصندل کلیک کنید”


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *