کفش های پیاده روی مردانه

کفش های پیاده روی مردانه آیا امسال، سالی است که می خواهید یک روتین پیاده روی را برای خوش اندام شدن.کاهش وزن یا در نهایت استارت برای دویدن شروع کنید؟ پاها زیربنای بدن هستند. هر جا که بخواهید بروید این پاها هستند که زحمت انتقال شما را تقبل می کنند. به همین دلیل انتخاب بهترین کفش پیاده روی مردانه برای من بسیار حیاتی است.

یکی از راحت ترین ورزش‌ها پیاده‌ روی ساده است و راهکاری بسیار خوب برای تمدد اعصاب در شلوغی روزهای پرهیاهوی ما. اما استفاده از کفش های پیاده روی نامناسب، تجربه شما را ضایع خواهد کرد.

کفش های پیاده روی | شهرصندل

راهنمای خرید کفش پیاده روی مردانه

کفش پیاده روی مردانه باید چگونه باشد؟ هنگام انتخاب بهترین کار تجسم چگونگی استفاده از آن و همچنین ارزیابی نیازهایتان است. آیا قرار است برای مسافت‌ های طولانی، مثلاً بیش از 10 کیلومتر پیاده روی کنید یا فقط در محله خود؟

سپس نوع زمینی را که قرار است در آن پیاده‌ روی کنید مشخص نمایید. برخی از مدل های کفش پیاده‌ روی مردانه مخصوص سطوح هموار مانند پیاده‌رو ها طراحی شده‌اند که این کفش‌ ها ضربه‌گیر بادوام و آج های پهن و تخت دارند. برخی از کفش‌ های پیاده روی نیز مخصوص سطوح ناهموار مانند مسیرهای طبیعی طراحی می شوند . دارای کفی ضربه‌گیر، آج چند جهته و همچنین رویه سر پنجه هستند. برخی هم حتی قابلیت ضدآب دارند.


<<شیک ترین مدلهای کفش مردانه چرم و طبی همین الان درشهرصندل>>


کفش مناسب پیاده روی مردانه چه ویژگی هایی دارد

  • وزن:

سبک یا سنگین؟ چرم، فلز و کنواس عناصری هستند که ساختار سنگینی دارند و از سوی دیگر مِش و سایر مواد مصنوعی سبک‌ترند. شخصاً کفش‌ های سبک را برای سطوح نرم مانند سواحل ماسه‌ای ترجیح می‌دهم.

  • مقاوم در برابر آب:

اگر کفش پیاده‌ روی مقاوم در برابر آب می‌خواهید، یک جفت کفش هایکینگ با آج هایی از جنس گورتکس توصیه می‌کنم. اگر فروشنده کفش ادعا کرد که محصولش مقاوم در برابر آب است، به جنس، دوخت و پوشش احتمالی مقاوم در برابر آب کفش توجه کنید.

  • سبک بند:

بیشتر کفش های پیاده روی مردانه بند ساده دارند. اما در راهنمای ما کفش‌ هایی هم به چشم می‌خورند که از سیستم بند Boa بهره‌مند هستند. در این سیستم می‌توان بند را به صورت دقیق شل یا سفت کرد . همچنین به دلیل اینکه بندها دلیل روکش دارند دوام زیادی خواهند داشت. اما نقطه ضعف این سیستم غیرقابل تعمیر بودنش است.

  • قیمت:

هنگام خرید کفش پیاده روی خساست بخرج نمی دهم. کفش پیاده‌ روی زیربنای بدن در تک تک روزهای زندگی است و هراسی از پرداخت پول خوب برای کفش مناسب ندارم.

  • راحتی:

هنگام خرید به پهنا، جنس رویه، لایه‌ های ضربه‌گیر و همچنین کفی ثابت و متحرک کفش توجه کنید تا ایده‌ای کلی در مورد میزان راحتی آن بدست آورید. کفش پیاده روی باید در تمام طول روز حس راحتی به شما دهد.

  • حمایت:

می‌خواهم کفش‌ هایم احساس راه رفتن با پای برهنه روی سطوح راحت را به من دهند. به عبارتی دیگر، کفش باید با نقاط مناسب پایم در تماس باشد و فشار نقطه‌ای وارد نکند و به اصطلاح پا را نزند.

  • کیپ بودن:

کفش پیاده روی مردانه باید کیپ پنجه و گودی کف پا باشد بدون اینکه به این نواحی فشار وارد کند. اگر کفشی به صورت نقطه‌ ای به پا فشار وارد می‌کند و کیپ آن نیست آنرا نخرید چون به مرور زمان نه تنها وضعیت بهتر نمی‌شود. بلکه بدتر هم خواهد شد. خودم هنگام خرید، نگه‌ دارنده پاشنه و یقه کفش را هم بررسی می‌کنم تا اسخوان مچ پایم را نزند. کفشی که استخوان پا را بزند قطعاً به شما احساس راحتی نخواهد داد.

  • عملکرد:

5 معیار تعیین کننده عملکرد کفش برای من عبارتند از: میزان اصطکاک، مسافتی که بتوان با آن طی کرد، قابل تنفس بودن، وزن و مقاومت در برابر آب. نیاز های و اولویت‌ های خود را برای هر یک از این عوامل بررسی کنید.

 

عمر کفش مناسب پیاده روی چقدر است؟

هرکفشی، عمر مفید مشخصی دارد و به اندازه‌ی معینی می‌توان از آن استفاده کرد. در این خصوص چند عامل، تاثیرگذار هستند و باتوجه به این عوامل باید برای عوض کردن کفش تصمیم گرفت.

نهایتا 800 کیلومتر با هرکفشی پیاده روی کنید!

کفش پیاده روی برای حدود 550 الی 800 کیلومتری (350 الی 500 مایل) ساخته می‌شود. این مسافت البته برای شرایطی است که با کفش‌تان، فقط پیاده روی کنید و با آن ندوید. کفش پیاده‌روی کمتر از کفش دویدن به زمین کوبیده می‌شود، اما با این وجود، بعید است که بیش از 800 کیلومتر عملکرد مفیدی داشته باشد یا حتی دوام بیاورد.

باید وزن خود را در نظر بگیرید!

وزن افراد در طول عمر کفش موثر است. هرچه وزن شما بیشتر باشد، سرعت فرسودگی کفش‌تان نیز بیشتر می‌شود. اگر شما هم به کاهش وزن و سایز و لاغر شدن نیاز دارید، حتما همین حالا اقدام کنید.


<<برای دیدن مجموعه کفش صندل راحتی مردانه همین الان کلیک کنید>>

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *