استایل ست کفش جردن

استایل ست کفش جردن احتمالا اولین باری که کتونی های ساق بلند پوشیدید در دوران نوجوانی تان بوده است که در برابر هم شکل شدن با استایل مردانه مرسوم جامعه، سرکشی می کردید!

یکی از افراد متخصص در حوزه استایلینگ می گوید وقتی این کتونی ها را می پوشید به یک استایل غیررسمی و شیک فکر کنید.

نه استایل مدرسه ای! او توصیه می کند با این نوع کفش کتانی، شلوار جین تنگ، پیراهن فلانل و کت ساده بپوشید. همچنین می توانید از هر آیتمی، از شلوار کتان رسمی گرفته تا شلوار شش جیب، بلوز بافت طرح دار تا کاپشن مینیمالیستی، استفاده کنید.

اگر آیتمی که می پوشید حالت روزمره دارد و در عین حال خیلی هم گشاد نیست، استایلی فوق العاده خواهید داشت.


<<برای دیدن جدید ترین و شیک ترین مدلهای کفش اسپرت زنانه همین الان کلیک کنید>>


امروزه، جردن ها خیلی بیشتر از کفش های بسکتبال هستند. آنها یک کفش اصلی نمادین هستند که مظهر استایل خیابانی هستند و برای همه از بازیکنان و طرفداران گرفته تا کتانی‌ها هستند.

البته، پوشیدن جردن با شلوار جین می تواند سخت تر از آن چیزی باشد که به نظر می رسد. از این گذشته، جنبه های زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید

مانند سبک، رنگ. بنابراین، برای کمک به شما در ایجاد ترکیبی عالی از لباس‌های معمولی و جذاب، این راهنمای نحوه پوشیدن لباس‌های جردن با شلوار جین را ایجاد کرده‌ایم.

استایل ست کفش جردن


<<جدید ترین مدلهای کفش اسپرت مردانه همین الان در شهر صندل>>


شلوار جین جذب را انتخاب کنید

با توجه به ظاهر عموماً درشت، جوردن ها وقتی با شلوار جین باریک ست می شوند، بهترین ظاهر را دارند. با ایجاد حس تعادل بین کفش و شلوار، یک برش باریک ظاهری مکمل به دست خواهد آورد.

البته، در حالی که شلوار جین باریک اغلب بهترین است، آنها تنها گزینه شما نیستند. مدل‌های صاف و لاغر نیز می‌توانند خوب عمل کنند، به شرطی که آنها را با لباسی که در نیمه بالایی بدن خود می‌پوشید، متعادل کنید.

استایل ست کفش جردن

رنگ را در ذهن داشته باشید

جردن ها در انواع رنگ ها و الگوهای قابل توجه وجود دارند. در حالی که این می تواند یک استایل بیانیه عالی ایجاد کند، همچنین می تواند انتخاب یک لباس را دشوارتر کند.

از این گذشته، هیچ شخص خوش سلیقه ای نمی خواهد با کفش های کتانی با رنگ های جسورانه اش درگیر شود. برای اطمینان از اینکه ظاهر کلی شما به اندازه کفش‌هایتان جذاب است، از رنگ‌های خنثی مانند سرمه‌ای، سیاه، سفید و خاکستری استفاده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *