انتخاب کفش مناسب مردانه

انتخاب کفش مناسب مردانه ؛ انتخاب يک کفش خوب بسيار مهم مي‌باشد. براي خريد کفش مردانه شما تنوع‌هاي بسيار گسترده‌اي داريد، اما بعضي از اين کفش‌هاي مردانه مورد پسندتر از باقي کفش‌ها مي‌باشد. به اين شکل که بيشتر افراد براي انتخاب کفش سراغ اين مدل کفش‌ها مي‌روند. در اين مقاله همراه ما باشيد تا درباره خريد کفش مردانه راهنمايي‌تان کنيم.

براي خريد يک کفش خوب و مناسب شما بايد استانداردهايي کلي را رعايت کنيد و با توجه به آن موارد کفش مورد نظر را خريداري کنيد، شما بايد براي خريد يک کفش مردانه استاندارد، اجزاي کفش را بشناسيد.

انتخاب کفش مناسب مردانه|شهرصندل

مهم ترین ویژگی‌های کفش مردانه

  • اندازه کفش:

کفش مناسب باید دقیقا اندازه پای شما باشد. نه خیلی تنگ که هنگام راه رفتن اذیتتان کند و نه خیلی گشاد که تعادلتان را به هم بزند. با یک کفش با اندازه مناسب بایستی به راحتی تحرک داشته باشید و طوری نوک پا و کفش اندازه باشند، که به پایتان فشاری وارد نکند.

  • مقاومت کفش:

ضخامت کفش بسته به فصلی که از آن استفاده می‌کنید باید به گونه‌ای باشد که تا حد امکان از پاهایتان در سرما و گرما محافظت کند. از طرفی زیر کفش باید مقداری عاج داشته باشد تا از سر خوردن شما جلوگیری کند. ضمن این که کفش باید از پای شما به خوبی مراقبت کند. به طوری که اگر پایتان روی جسم تیزی قرار گرفت، مطمئن باشید که کفش از پای شما محافظت می‌کند.

  • دوخت کفش:

یک کفش با کیفیت و ماندگار، به جای چسب کاری در قسمت لبه‌هایش به خوبی دوخته شده و همین عامل کیفیتی برای بسیاری از کفش‌ها است. به این ترتیب مطمئن هستید که در باران و گل و شرایط مختلف، به راحتی لبه‌های چسب از هم جدا نشده و چسبش باز نمی‌شود.

  • جنس کفش:

جنس کفش تان نباید طوری خشک باشد که انگار پایتان در چوب است. کفش باید به گونه‌ای باشد که تهویه مناسب را داشته باشد تا از تعریق بی‌رویه پا جلوگیری کند. کفش‌های چرمی به خاطر ساختاری که دارند، معمولا گزینه بهتری هستند. به خصوص برای شما اقایان شیک پوش که احتمالا ساعات زیادی را با آن سپری می‌کنید.

  • انعطاف :

کفش باید راحت باشد. شما قرار است ساعات زیادی را با آن سپری کنید. بنابراین در صورت استفاده از کفشی که انعطاف کافی را نداشته باشد به مرور حتی نحوه راه رفتن تان هم ممکن است تغییر کند. احتمالا در این صورت باید منتظر تاول و میخچه در کف پاهای مردانه ‌تان باشید.

  • کفی:

حتما تا به حال برایتان پیش آمده که کفشی را انتخاب کردید که تنگ یا گشاد بوده و فروشنده قصد داشته با انداختن یا برداشتن کفی، آن را برای پایتان اندازه کند.

این را به خاطر داشته باشید که هر کفی مناسب شما نیست. کفی کفش می‌تواند از فشار وارد به کمر و پا جلوگیری کند. ضمن اینکه با خاصیت ارتجاعی خود باید فشارهایی که به پاهایتان وارد می‌شود، کنترل کند.


“برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش مردانه کلیک کنید”


نکات انتخاب کفش مناسب

  • عصر و غروب برای خرید کفش بیرون بروید:

انتخاب کفش مناسب مردانه ؛ این گزینه را نادیده نگیرید. چون خیلی تأثیرگذار است. چرا که در طول روز به علت نشست یا ایستادن پا ورم می‌کند و با سایز اصلی خود فرق دارد. بنابراین بهترین زمان چک کردن سایز پا بعد ازظهر است.

  • سایز کفش‌های مختلف را در نظر بگیرید:

این را به خاطر داشته باشید که سایز کفش در برندهای مختلف متفاوت است. حتی کفش رسمی با کفش کتانی نیز ممکن است در سایزهای مختلفی به پای شما بخورد. بنابراین این را در نظر داشته باشید که کفشی که با سایز پای ۴۰ خریداری می‌کنید در برند و نوع دیگر ممکن است تغییر سایز داشته باشد.

انتخاب کفش مناسب مردانه|شهرصندل

  • محل کار را در نظر بگیرید:

شما به عنوان یک آقای جذاب و جنتلمن بیش از آن چه که تصورش را بکنید، توسط کفش‌هایتان قضاوت می‌شوید. بنابراین اگر می‌خواهید همیشه و همه جا از استایل و شخصیت جذابتان به خوبی یاد کنند، بهترین کفش‌ را برای محل کارتان انتخاب کنید. این کفش باید علاوه بر زیبایی و شیک بودن، راحت و بادوام باشد و پایتان را اذیت نکند.

  • مواد سازنده کفش را بررسی کنید:

شما به راحتی می‌توانید با برانداز کردن کفش، از قسمت بالای کفش، رویه، زیره کفی، زبانه و هر سوراخ و بند کفش، به کیفیت آن پی ببرید. بنابراین عجله نکنید، به خوبی تمام جزئیات کفش را بررسی کنید تا مطمئن شوید جنس مناسبی را انتخاب کردید. کفش شل و ول، جنس بادوامی ندارد و احتمالا بعد از مدت کوتاهی پایتان را اذیت کند و از قیافه بیفتد.

سخن آخر:

این نکته را به خاطر داشته باشید که خرید کفش مناسب نوعی سرمایه گذاری برای سلامت پاهایتان است. در صورتی که استایل رسمی دارید، در محل کار بهتر است از کفش‌های چرم جیر یا معمولی استفاده کنید و کفش‌های ورنی یا چرم اصل را برای مجالس بگذارید.امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.


“برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش مردانه شهرصندل کلیک کنید”


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *