انتخاب کفش مناسب در استایل آقایان

انتخاب کفش مناسب در استایل آقایان ؛ همه مردان کفش ها را دوست دارند و از خرید یک جفت کفش زیبا لذت می برند زیرا کفش ها نقش بسیار مهمی در استایل های مردانه دارند و یک کفش زیبا می تواند استایل مردان را خاص و زیبا نشان دهد.

حال چه بخواهد این استایل ورزشی باشد، چه بخواهد رسمی باشد و  حتی یک قرار معمولی باشد. در هر حال انتخاب کفش مناسب مردانه کار سختی است و باید در هنگام انتخاب کفش مناسب مردانه معیار های بسیار زیادی را در نظر گرفت که در این مقاله به این معیار ها می پردازیم.

انتخاب کفش مناسب در استایل آقایان |شهرصندل

مهم ترین ویژگی‌های یک کفش مناسب مردانه

  • اندازه کفش:

کفش مناسب باید دقیقا اندازه پای شما باشد. نه خیلی تنگ که هنگام راه رفتن اذیتتان کند و نه خیلی گشاد که تعادل تان را به هم بزند. با یک کفش با اندازه مناسب بایستی به راحتی تحرک داشته باشید و طوری نوک پا و کفش اندازه باشند، که به پایتان فشاری وارد نکند.

  • مقاومت:

ضخامت کفش بسته به فصلی که از آن استفاده می‌کنید باید به گونه‌ای باشد که تا حد امکان از پاهایتان در سرما و گرما محافظت کند. از طرفی زیر کفش باید مقداری عاج داشته باشد تا از سر خوردن شما جلوگیری کند. ضمن این که کفش باید از پای شما به خوبی مراقبت کند. به طوری که اگر پایتان روی جسم تیزی قرار گرفت، مطمئن باشید که کفش از پای شما محافظت می‌کند.


‹‹برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش مردانه کلیک کنید››


  •  دوخت کفش:

یک کفش با کیفیت و ماندگار، به جای چسب کاری در قسمت لبه‌ هایش به خوبی دوخته شده و همین عامل کیفیتی برای بسیاری از کفش‌ها است. به این ترتیب مطمئن هستید که در باران و گل و شرایط مختلف، به راحتی لبه‌های چسب از هم جدا نشده و چسبش باز نمی‌شود.

  • جنس:

جنس کفش تان نباید طوری خشک باشد که انگار پایتان در چوب است. کفش باید به گونه‌ای باشد که تهویه مناسب را داشته باشد تا از تعریق بی‌ رویه پا جلوگیری کند. کفش‌های چرمی به خاطر ساختاری که دارند، معمولا گزینه بهتری هستند. به خصوص برای شما اقایان شیک پوش که احتمالا ساعات زیادی را با آن سپری می‌کنید.

انتخاب کفش مناسب در استایل آقایان شهرصندل

  • انعطاف:

انتخاب کفش مناسب در استایل آقایان کفش باید راحت باشد. شما قرار است ساعات زیادی را با آن سپری کنید. بنابراین در صورت استفاده از کفشی که انعطاف کافی را نداشته باشد به مرور حتی نحوه راه رفتن تان هم ممکن است تغییر کند. احتمالا در این صورت باید منتظر تاول و میخچه در کف پاهای مردانه‌ تان باشید.

  • کفی :

حتما تا به حال برایتان پیش آمده که کفشی را انتخاب کردید که تنگ یا گشاد بوده و فروشنده قصد داشته با انداختن یا برداشتن کفی، آن را برای پایتان اندازه کند. این را به خاطر داشته باشید که هر کفی مناسب شما نیست. کفی کفش می‌تواند از فشار وارد به کمر و پا جلوگیری کند. ضمن این که با خاصیت ارتجاعی خود باید فشارهایی که به پاهایتان وارد می‌شود، کنترل کند.

نکات مهم جهت انتخاب کفش مناسب استایل مردانه

  • راحتی و تناسب کفش را نیز در نظر بگیرید:

برای هر موقعیتی هم که قصد خرید کفش داشته باشید، یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن دقت کنید این است که کفشی که خریداری می کنید راحتی و تناسب کافی را با پای شما داشته باشد. برای انتخاب کفش مناسب مردانه، کفشی را انتخاب کنید که از تمام قسمت های پا شما پشتیبانی کند و کفی خوبی داشته باشد.  همچنین دقت داشته باشید در صورتی که می خواهید کفی کفش را تعویض کنید، باید مدلی را خریداری کنید که برای کفی جدید فضای کافی داشته باشد.

  • کیفیت :

برای انتخاب کفش مناسب مردانه یکی از معیار های بسیار مهم کیفیت ساخت کفش است. معمولا افراد قبل از خرید کفش مبلغ مشخصی را برای آن کنار می گذارند. کفشی که طول کیفیت ساخت خوبی داشته باشد، قطعا طول عمر بیشتری نیز خواهد داشت و تا زمان طولانی تری می توان از آن استفاده کرد.

سخن آخر:

در این مقاله در مورد انتخاب کفش مناسب مردانه صحبت کردیم.

خرید کفش مردانه می تواند انتخابی مهم در ظاهر و استایل مردانه شما باشد ؛ ظاهر و استایلی که می تواند منبع اولین قضاوت دیگران در مورد شما باشد و هویت بصری شما را شکل دهد. بنابراین در انتخاب و خرید کفش مردانه با دقت عمل کنید.


‹‹برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش مردانه شهرصندل کلیک کنید››


 

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *