راهنمای خرید کفش چرم کلاسیک مردانه

راهنمای خرید کفش چرم کلاسیک مردانه ؛ کفش چرمی یکی از پرطرفدارترین انواع کفش ها در میان افراد جوامع به شمار می رود. راهنمای خرید کفش چرم به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را متناسب با نیاز خود داشته باشید.

چرم به دلیل تنفس پذیری و انعطاف پذیری بالا و هم چنین ظاهر زیبا و موارد دیگر در کفش های مختلفی استفاده می شود. از انواع چرم در کفش های کلاسیک و رسمی، اسپرت، ورزشی، صندل و انواع کفش های دیگر مردانه و زنانه استفاده می شود. چرم همان قدر که کاربردهای مختلفی دارد، حساسیت ها و ویژگی های خاص خود را نیز دارد.

راهنمای خرید کفش چرم کلاسیک مردانه|شهرصندل

انواع کفش کلاسیک مردانه

  • مدل اکسفورد:

آکسفورد یک کفش مردانه کلاسیک است که در کمد لباس بیشتر افراد علاقه مند به استایل‌های خاص دیده می‌شود. می‌توان آن را با سیستم توری بسته آن که دارای دوخت در قسمت پایین است شناسایی کرد. کفش آکسفورد هم چنین دارای پاشنه کوتاه و پشت کوتاه است که ظاهری مرتب و صیقلی ایجاد می‌کند. آکسفورد که برای ست کردن با کت و شلوار عالی است، یک انتخاب قابل اعتماد برای هر موقعیت رسمی است. سایر انواع آکسفورد می‌توانند برای هر تعداد رویداد مناسب باشند.

  • مدل دربی:

مانند آکسفورد، کفش‌های دربی یکی دیگر از انواع رایج کفش‌های کلاسیک مجلسی هستند. استایل راحت برای اکثر مجالس رسمی مناسب است و به راحتی می‌توان آن را با کت و شلوار ست کرد. در حالی که انواع چرمی سنتی کفش‌های دربی برای ظاهری کلاسیک و صیقلی عالی هستند، انواع دیگر در موادی مانند جیر برای ظاهری غیررسمی‌تر ایده‌آل هستند.

  • مدل کلاسیک بدون بند:

کفش کلاسیک بدون بند یک کفش مجلسی شیک و منحصر به فرد است. این کفش پرطرفدار و مد روز نیز برای آقایانی که به دنبال استایلی براق و با علاقه بیشتری نسبت به آکسفورد یا دربی استاندارد هستند، انتخابی عالی است. فقط مطمئن شوید که یک سبک چرمی با کمی درخشندگی انتخاب کنید تا ظاهری ظریف و مناسب داشته باشید.

  • مدل کالج:

کالج کفش‌های بدون بندی هستند که اغلب دارای ساختاری به سبک موکاسین هستند. این کفش راحت است و برای افزودن حسی شیک و آرام به لباس‌های رسمی مناسب است. برای داشتن ظاهری منحصر به فرد و ملایم، از بین انواعی مانند کالج کلاسیک و کالج منگوله ‌دار چرمی انتخاب کنید. با این حال، اگر واقعاً می‌خواهید استایل خود تحت تأثیر قرار دهید، بدون شک یک جفت کفش کالج کلاسیک می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

راهنمای خرید کفش چرم کلاسیک مردانه|شهرصندل

  • مدل کلاسیک طرح دار:

این نوع کفش طرح دار، می‌تواند یک نوع کفش فریبنده باشد. این نام در واقع از فرآیند بروگوینگ می‌آید که شامل تزئین کفش با سوراخ های بزرگ خط کشی‌هایی در راستای پاشنه کفش است. به این ترتیب کفش‌هایی که از نظر فنی سبک دیگری هستند، مانند آکسفورد یا دربی، اغلب به دلیل این افزودنی تزئینی به عنوان کلاسیک طرح دار طبقه بندی می‌شوند. گیج کننده یا نه، ظاهر منحصر به فرد کفشی با شخصیت و سبک ایجاد می‌کند.


“برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش مردانه کلیک کنید”


راهنمای خرید کفش چرم کلاسیک مردانه

  • اندازه:

کفش مجلسی مردانه مشکی دقیقا اندازه پای شما است. نه بسیار تنگ که در زمان راه رفتن پای شما را اذیت کند و نه خیلی گشاد که تعادل شما را به هم بریزد. با یک کفش مجلسی با اندازه مناسب بایستی به راحتی تحرک داشته باشید و طوری نوک پا و کفش اندازه باشند، که به پایتان فشاری وارد نکند.

  • مقاومت:

مقاومت کفش کلاسیک مردانه متناسب به فصلی که از آن استفاده می‌ کنید تهیه شده است به گونه ای  که تا حد امکان از پاهایتان در سرما و گرما محافظت کند. علاوه بر آن زیره کفش راحتی باید مقداری عاج داشته باشد تا از سر خوردن شما جلوگیری نماید.ضمنا وجود عاج در کفش از پای شما به خوبی مراقبت می کند.

  • انعطاف:

کفش کلاسیک مردانه بسیار راحت است . شما قرار است ساعات زیادی را با آن سپری کنید. بنابراین در صورت استفاده از کفشی که انعطاف کافی را نداشته باشد به مرور حتی نحوه راه رفتن تان هم ممکن است تغییر کند. استفاده از کفش کلاسیک مردانه باعث می‌شود که پاهای شما در شرایط خوبی قرار بگیرند.

  • دوخت:

کفش کلاسیک مردانه دوخت با کیفیت و ماندگاری دارد و به این ترتیب مطمئن هستید. که در باران و گل و شرایط مختلف، به راحتی لبه‌ های چسب از هم جدا نشده و چسب آن باز نمی‌ شود.

  • زیره:

برای دوخت این کفش ها از زیره نیولایت استفاده می شود. این زیره از جنس لاستیک است که مقاومت بالای آن در برابر سایش را موجب می شود.این زیره عایق حرارتی خوبی است که برای فصل زمستان مناسب است و استفاده از کفش هایی با این زیره برای تابستان مناسب نیست.در صورت استفاده نادرست از کفش ممکن است این زیره بشکند.

سخن آخر:

یکی از مهم ترین بخش های یک استایل جذاب و شیک در آقایان، کفش های مناسب است .کفش‌های کلاسیک مورد علاقه افرادی است که مشاغل فعال دارند یا به کفش‌هایی نیاز دارند که به پاهایشان راحتی و محافظت بیشتری بدهد در عین حال شیک و جذاب باشد.امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید .


“برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش مردانه شهرصندل کلیک کنید”


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *