راهنمای خرید کفش اسکیچرز مردانه

راهنمای خرید کفش اسکیچرز مردانه ؛ کفش اسکیچرز برای محافظت از پاهای شما در حین ورزش و کار با اسکی بسیار مناسب است. رویه به کار رفته در کفش اسکیچرز به راحتی بر روی کفش قرار می گیرد و هم چنین قابلیت تمیز کردن دارد، به همین دلیل شما به آسانی می توانید آن را بشویید.

 اسکیچرز چیست

اسکیچرز، یک برند مشهور کفش ورزشی می‌باشد که اکنون در منهتن بیچ کالیفرنیا مستقر است. درست است که در سال ۱۹۹۲ راه ‌اندازی شده است. به طور کلی محصولات این برند راحت بوده و از پشتیبان کافی برخوردار هستند.

دارای بودن کف مموری فوم از جمله ویژگی های فوق العاده محصولات این شرکت است. کفش‌های اسکیچرز همچنین دارای قابلیت تنفس بوده و انعطاف‌پذیر هستند. اما کفش‌های این برند به ویژه برای مشکلات مختلف پا طراحی نشده‌اند. بنابراین، اگر از مشکل خاصی در پاهای خود رنج می‌برید، بهتر است برندهای دیگر را در نظر بگیرید.

راهنمای خرید کفش اسکیچرز مردانه \شهرصندل

راهنمای خرید کفش اسکیچرز مردانه

  • راحتی کفش‌ها قبل از ظاهرشان در اولویت آن هاست:

ویژگی اصلی کفش‌های اسکچرز راحتی آن هاست. شاید رقبایی مانند نایکی و آدیداس به ظاهر کفش اهمیت بسیار زیادی بدهند، اما راحتی اسکچرز با هیچ کفشی قابل مقایسه نیست. با کفش‌های اسکچرز می‌توانید ساعت‌ها بایستید، راه بروید و بدوید، بدون این که احساس ناراحتی کنید.

  • از کیفیت کم نمی‌گذارند:

در گذشته گاهی به‌ شکل مقطعی کیفیت کفش‌های اسکچرز کاهش می‌یافت که باعث می‌شد از رقابت عقب بماند؛ اما در یک دهه گذشته وضعیت کاملا تغییر کرده است و این برند می‌داند که هرگز نباید اجازه بدهد درجا بزنند. امروزه کیفیت کفش‌های اسکچرز روزبه ‌روز بهتر می‌شود و ماندگاری و دوام بیشتری پیدا می‌کنند.


‹‹برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش مردانه کلیک کنید››


  • سبک آنها ماندگار است:

اسکچرز مانند رقبای خود کفش‌هایی با طراحی فوق‌العاده خاص که در یک دوره ناگهان ترند می‌شوند و به‌ زودی از رونق می‌افتند تولید نمی‌کند. کفش‌های اسکچرز در عین سادگی سبکی ماندگار دارند.

آن ها نیازی نمی‌بینند در طراحی کفش‌ها از رنگ‌های جسورانه و طرح‌های خاص و شلوغ استفاده کنند. به همین دلیل بیشتر افراد با هر سبکی از آن ها استقبال می‌کنند، زیرا به همین راحتی از مد نمی‌افتند.

راهنمای خرید کفش اسکیچرز مردانه \شهرصندل

  • تنوع زیادی دارند:

کفش‌هایی که برند اسکچرز ارائه می‌دهد واقعا متنوع ‌اند؛ کفش مخصوص دویدن، کفش‌های لایف ‌استایل، اسنیکر، دمپایی، لوفر، کفش‌های چرمی، برزنتی و مموری فوم در هر رنگی که بخواهید. علاوه بر آن، این برند کفش‌هایی را برای مردان، زنان و کودکان در هر سنی و با هر نیازی که به کفش داشته باشند ارائه می‌کند. مخاطبان هدف این برند همه افراد جامعه هستند.


‹‹برای مشاهده و خرید با کیفیت ترین مدل های کفش اسپرت کلیک کنید››


  • سلامت پاها را تضمین می‌کنند:

امروزه کفش‌های زیادی در بازار وجود دارند که شاید زیبا باشند؛ اما ممکن است به پاهایتان آسیب برسانند. دلیلش این است که همه کفش‌ها لزوما با ساختار درست طراحی نمی‌شوند. اسکچرز تلاش می‌کند حتما پشتیبانی کافی از قوس پا و مچ آن فراهم کند و به‌گونه‌ای کفش‌ها را می‌سازد که پاهایتان را راحت نگه دارد و فضای کافی برای انگشت‌ها داشته باشد.

  • تا چندین سال دوام می‌آورند:

به‌ طور متوسط هر جفت کفش اسکچرز باید حدود ۱۲۸۰ کیلومتر قبل از نشان‌دادن علائم آسیب‌دیدگی یا فرسودگی دوام بیاورد. از آن جا که مسلما حساب‌کردن این مقدار راحت نیست، می‌توان گفت اگر به‌خوبی از این کفش مراقبت کنید، حدود چهار سال دوام خواهد آورد.

سخن آخر:

برند اسکچرز از برندهای بسیار جوان با سی ‌سال قدمت در زمینه تولید کفش‌های ورزشی است.  اسکچرز ثابت کرد داشتن تاریخچه‌ای طولانی ارتباطی با موفقیت ندارد و برای اثبات این گفته همین بس که این برند یکی از پنج برند برتر کفش در جهان است. یکی از نشانه‌های بزرگ برتری آن هم، رقبایی مانند نایکی و آدیداس و ریباک هستند که هریک چند برابر اسکچرز قدمت دارند.


‹‹برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش اسپرت مردانه شهرصندل کلیک کنید››


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *