راهنمای انتخاب رنگ کفش مردانه

راهنمای انتخاب رنگ کفش مردانه ؛ کفش های مردانه انواع مختلفی دارد که گاهی اوقات انتخاب بین آن ها بسیار مشکل می شود.

حال فکر کنید در یک نوع مدل از کفش ها رنگ ها شکل ها و دوخت های مختلفی وجود داشته باشد حتما سردرگم خواهید شد ما در این مقاله قصد داریم که شما را در انتخاب رنگ کفش مردانه راهنمایی کنیم.

راهنمای انتخاب رنگ کفش مردانه|شهرصندل

چطور بهترین رنگ کفش پیدا کنیم

تک رنگ بودن اصولا هوشمندانه تر از چندرنگ بودن است.

به طورکلی رنگ های تیره از رنگ های روشن،کاربردی تر هستند.

همان قدر که رنگ در هوشمندانه بودن موثر است، مدل و هماهنگی کفش با استایل هم تاثیرگذار می باشد.

کفش های کتانی و آکسفورد از قوانین مختلفی پیروی می کنند. مثلا آکسفورد سفید ممکن است عجیب و غریب به نظر برسد. درحالی که کتانی سفید تقریبا با هر استایلی هماهنگی دارد.

مهم نیست کفش شما چه رنگی است. در صورت کثیف شدن یا خراشیدگی، واکس را فراموش نکنید

قوانین انتخاب رنگ کفش مردانه

انتخاب رنگ کفش نیز اهمیت زیادی دارد هم چنین در عین سادگی، سختی های خاص خود را به همراه دارد.از این رو که باید رنگی انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی، با رنگ لباس های دیگرتان نیز به راحتی ست شود.در ادامه برخی از قوانین کلی را به شما معرفی می کنیم.

  •  مشکی:

هوشمندانه ترین انتخاب برای کفش، رنگ مشکی است. به طور کلی، انتخاب رنگ های تیره بهتر از رنگ های روشن است، از این رو که ساده تر با رنگ های دیگر ست می شوند.


“برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش مردانه کلیک کنید”


  •  قهوه ای:

رنگ قهوه ای، پس از مشکی، مناسب ترین انتخاب برای کفش مردانه است. شما می توانید این کفش را در هر مراسمی، از محیط اداری گرفته تا میهمانی های شبانه، به پا کنید

.هر چه رنگ قهوه ای کفش تان روشن تر باشد، ظاهرتان نیز غیر رسمی تر به نظر خواهد رسید.ست کردن این رنگ کفش با لباس ساده است، شما می توانید رنگ های متنوعی را با آن ست کنید، فقط حواس تان باشد که رنگ قهوه ای لباس تان دقیقا مشابه با رنگ کفش تان نباشد.

  • جیگری:

رنگ جیگری تیره برای کفش، درست مانند رنگ قهوه ای عمل می کند و به سادگی با رنگ های دیگر ست می شود. تفاوت آن با رنگ های مشکی و قهوه ای در خاص بودنش است. آقایان کمتر به سراغ این رنگ کفش می روند،از این رو با پوشیدن آن، شما ظاهری متفاوت و منحصر بفرد خواهید داشت.

راهنمای انتخاب رنگ کفش مردانه|شهرصندل

  • قهوه ای روشن:

از رایج ترین رنگ های کفش برای تیپ های غیر رسمی، قهوه ای روشن است.در واقع زمانی که می خواهید ظاهری اسپورت و راحت داشته باشید، کفشی به رنگ قهوه ای روشن به پا کنید. این کفش با هر رنگ شلوار جینی به زیبایی ست می شود.به همین دلیل در فصل های گرم سال، می توانید به راحتی لباس های روشن و در فصل های سرد سال، لباس های تیره تان را با آن ست کنید.


“راهنمای خرید کفش مردانه در انواع و مدل های مختلف”


  • سرمه ای :

سرمه ای به عنوان یک رنگ خنثی عمل می کند، از این رو می توانید هر رنگ لباسی را که می خواهید، با آن ست کنید. فرقی نمی کند که ظاهری اسپورت دارید یا رسمی، این رنگ کفش مردانه با هر رنگ شلوار جینی به زیبایی ست می شود. تنها چیزی که باید در انتخاب لباس هایتان دقت کنید، این است که رنگی مشابه رنگ کفش تان نپوشید. سعی کنید لباس تان را تیره تر یا روشن تر از رنگ کفش انتخاب کنید تا یک نواختی آن توی ذوق نزند.

سخن آخر:

کفش های مردانه انواع  و رنگ های مختلفی دارد که گاهی اوقات انتخاب بین آن ها بسیار مشکل می شود.ما در این مقاله سعی کردیم نکات لازم درانتخاب رنگ کفش مردانه مناسب را برای شما مطرح کنیم. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.


“برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش مردانه شهرصندل کلیک کنید”


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *