چطور کفش مردانه را با شلوار مناسب ست کنیم؟

چطور کفش مردانه را با شلوار مناسب ست کنیم؟

چطور کفش مردانه را با شلوار مناسب ست کنیم؟ همه ما تمایل داریم همیشه استایلی مناسب با شخصیت خود و شیک داشته باشیم. متناسب بودن کفش مردانه و شلوار یکی از مهم ترین فاکتورهای شیک و شکیل دیده شدن به شمار می آید. می دانید که ست کفش مردانه با شلوار که با آن هماهنگ نیست استایل شما را به هم می زند . دراین مقاله تلاش داریم چند نکته مهم اما ساده در زمینه نحوه ست کردن کفش مردانه با شلوار مناسب آن را بررسی کنیم .

چگونه کفش مردانه مناسب برای شلوار انتخاب کنیم؟

اگر این سوال را از مدلینگ های خوش تیپ  بپرسید ، از شنیدن جواب آن ها تعجب خواهید کرد . ست کردن درست کفش و لباس از شما مردی خوش تیپ و جذاب می سازد . هر چند کفش شما بسیار شیک و گران قیمت باشد ولی با انتخاب شلوار نامناسب تصویر زشتی از خود در ذهن دیگران ایجاد می کنید. بنابراین، این مطلب را هیچ وقت فراموش نکنید که زیبایی و قیمت کفش و شلوار بدون هماهنگ کردن اصولی هیچ ارزشی ندارد. اصول و قانون راحتی برای ست کفش مردانه با شلوار وجود دارد که با رعایت کردن آن ها توجه هر فردی به شکیل بودن استایل خود جلب خواهید کرد .

ست کردن انواع کفش با شلوار

  • کفش های رسمی مشکی :

کفش های رسمی مشکی به عنوان پایه برای ست کردن با انواع شلوار زنانه و مردانه شناخته می شوند. می توانید آنها را با انواع شلوارها به پا کنید، گرچه جین های گشاد شاید تنها نوع استثنا در ست با این کفش ها باشند که استفاده از کتانی پیشنهاد می شود . فعالان مد و فشن تأکید می کنند همه افراد حداقل کفشی به رنگ مشکی با مدل ساده داشته باشند. این نکته را هم به یاد داشته باشید که کفشهای رسمی مشکی با شلوارهایی که رنگ های فانتزی و جیغ دارند (مانند قرمز و بژ) هم چندان جذاب نخواهند شد .

چطور کفش مردانه را با شلوار مناسب ست کنیم؟

  • کفش های رسمی قهوه ای :

کفش رسمی قهوه ای نسبت به رنگ مشکی انعطاف بیشتری از خود نشان می دهد . در طیف قهوه ای هر چه بیشتر به سمت رنگ روشن برویم آرامش بیشتری در ظاهر نمود پیدا می کند، در حالی که قهوه ای تیره شباهت هایی به مشکی پیدا می کند. به یاد داشته باشید که برخلاف کفش های رسمی مشکی ، هرگز نباید کفش های رسمی قهوه ای را با شلوار همرنگ آن ست کنید . خوب یا بد بودن ست کفشی که به رنگ قهوه ای است با شلوار مشکی همواره محل بحث بوده است ،

  • کتانی ها و کفش های غیررسمی تیره :

انعطاف در اینجا قابل توجه است. این نوع کفش ها را می توان با اکثر شلوارها به پا کرد ، گرچه ست آن ها با شلوار جین ترکیبی کاملاً سلیقه ای است . کفش های قهوه ای تیره یا قهوه ای سوخته با رنگ های فانتزی شلوار ترکیب جالبی ایجاد می کنند. همین ترکیب را به خصوص با رنگ های ملایم مانند بژ و کرم شاهد هستیم. طیف رنگ آبی ترکیب مناسبی با این کفش ها ایجاد می کنند و پیشنهاد می شود به جای کفش های رسمی مشکی ، برای شلوار سرمه ای خود از کفش قهوه ای تیره استفاده کنید. رنگ آبی تیره هم در اینجا باید مطرح شود که گزینه مطلوبی برای استایل های غیررسمی و کژوال به شمار می رود .


‹‹برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش مردانه کلیک کنید››


  • کتانی ها و کفش های غیررسمی روشن:

وقتی از رنگ های روشن کتانی صحبت می کنیم ، اکثرا منظور رنگ سفید است . کتانی ها و کفش های غیررسمی سفید هم انعطاف بالایی از خود نشان می دهند، اما مهم ترین مشکل آن ها این است که به سرعت کثیف می شوند و ظاهر شما را خراب می کنند. اگر بتوانید این کفش ها را تمیز نگه دارید، گزینه مناسبی برای ست کردن با انواع لباس های رسمی و غیررسمی هستند. دقت داشته باشید که گرچه شلوارهای رسمی مشکی رنگ با کفش سفید ظاهر چندان بدی ندارد، اما باید حتما پیراهن عادی خود را با لباسی جایگزین کنید که بیشتر به چشم بیاید .

  • کتانی های چند رنگ:

این کتانی ها جذابیت خاصی به شما می دهند ، اما در مقایسه با دیگر انواع کفش های دیگر، بسیار محدودکننده هستند . تقریبا هیچ شلوار پارچه ای یا رسمی را نمی توان با این کفش ها استفاده کرد و بهتر است به سراغ جین و شلوارهای ورزشی بروید . به جز این موضوع ، پیشنهاد می شود با این کتانی ها شلوارهای ساده با رنگ های ملایم به تن کنید تا بتوانید فضای بیشتری به کفش هایتان برای خودنمایی بدهید .


‹‹برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش مردانه شهرصندل کلیک کنید››


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *