نکاتی برای پوشیدن کفش مناسب

نکاتی برای پوشیدن کفش مناسب یک کفش برای اینکه لقب خوب و مناسب را به خود بگیرد باید بسیاری از ویژگی ها را داشته باشد ،  به طور خلاصه و مفید کفش مناسب ، کفشی است که پس از استفاده ، پاهای شما در آن سالم و راحت باشد .

کفشی که مانع از عرق کردن پای شما شده ، کفشی که سفت نبوده ، بر قسمت خاصی از پا فشار مضاعف نمی‌آورد ، مطابق با آناتومی پای شماست ، با انعطافی که دارد به پای شما اجازه تحرک می‌دهد و در مقابل هر عامل آسیب‌ زایی مقاوم است .

ویژگی های کفش استاندارد

_ کفش استاندارد باید جنس خوب داشته باشد

_ پاشنه استاندارد کفش بسیار مهم است.

_ قالب و پنجه کفش باید استاندارد باشد .

نکاتی برای پوشیدن کفش مناسب | شهرصندل


“برای مشاهده و خرید متنوع ترین مئل های کفش زنانه کلیک کنید”


خصوصیات کفش مناسب

  • سایز کفش :

یکی از ویژگی های کفش ، سایز آن می باشد . سعی کنید کفشی را انتخاب کنید که سایز آن مناسب پای شما باشد .

  • رویه کفش :

رویه کفش شما باید از جنسی مرغوب باشد تا بتواند در برابر سرما و گرما به خوبی عمل کند همچنین رویه کفش باید دارای انعطاف خوبی باشد و بشود آن را به راحتی با شست و شو تمیز کرد .

  • زیره کفش :

زیره ی کفش های موجود در بازار از دو نوع پی یو و پی وی سی می باشد که زیره های پیو سبک تر هستند .البته ، در برابر سایش نیز مقاوم تر و بادوام ترند هنگام خرید کفش باید به این نکته توجه کنید زیره نباید صاف باشد باید آج دار باشد تا از لیز خوردن جلوگیری کند .

و در آخر این که در خرید کفش بهتر است دقت کنید کفش های شما در پنجه گرد باشد زیرا ، کفش های نوک تیز باعث تحمیل فشار به انگشتان و کجی انگشت شست می شود .

ویژگی های کفش استاندارد

 


“برای مشاهده و خرید جذاب ترین مدل های کفش مردانه کلیک کنید” 


مهم ترین نکات خرید کفش مناسب

بعد ازظهرها به خرید کفش بروید. پاها در طول روز کمی بزرگ تر می شوند و ممکن است در هوا های گرم با مقداری ورم نیز مواجه شوید .

همان نوع جورابی را بپوشید که می خواهید کفش جدیدتان را با آن بپوشید .

هر دو جفت کفش را بپوشید و امتحان کنید . اگر یکی از پاهایتان بزرگ تر یا پهن تر از پای دیگر است حتما موضوع را با فروشنده در میان بگذارید و از ایشان راهنمایی بخواهید .

بعد از پوشیدن کفش بایستید . مطمئن شوید که بین انگشت بزرگ (بلندترین انگشت) شما و نوک کفش یک تا دو سانتی متر فضای خالی وجود دارد .

با کفش راه بروید تا مطمئن شوید که در کفش احساس راحتی می کنید .

بیشتر از این که به سایز کفش توجه کنید ، یا توضیحات نوشته شده روی جعبه و یا توضیحات فروشنده را گوش کنید ؛ به راحتی پای خودتان توجه کنید .

داخل کفش را بررسی کنید که برچسب ، زائده و یا برآمدگی خاصی نداشته باشد . گاهی این گونه موارد می توانند پاها را اذیت کرده و حتی باعث بروز تاول شوند .

کفش ها را درآورید و کف و زیره‌ ی آن را بررسی کنید و ببینید به اندازه کافی محکم هستند که بتوانند در مقابل اشیاء تیز از پاهای شما محافظت کنند.

زیر سازی و ثبات مناسبی دارند ، ویا لیز نباشند با کفش بر روی سطوح سفت و همچنین بر روی سطوح نرمی مانند فرش راه بروید و راحتی کفش را امتحان کنید .

برای خرید کفش مناسب به چه چیزهایی توجه کنیم؟

  • براي پاي راست کفش بخريد :

در برخی از مواقع سایز هر دو پا ممکن است یک اندازه نباشد و ممکن است يکي از پاها بزرگ‌تر از ديگري باشد.

در چنین مواقعی برای پای کوچکتر می توانید از کفی طبی استفاده کنید تا سایز کفش اندازه پای شما شود .

  • اندازه کفش :

قبل از خرید کفش حتما آن را بپوشید و چند قدمی راه بروید و سپس آن را خریداری کنید . براي خريد کفش حتماً خودتان برويد و آن را امتحان کنيد . در واقع صرفاً به خاطر اينکه کفشي اندازه کفش قبلي تان است ، آن را نخريد یا از کسی نخواهید اندازه سایز پای شما یک کفش بخرد .

  • جنس کفش :

بهترین جنس برای یک کفش جنس چرم است . قسمت بيروني و خارجي کف کفش که با سطح زمين تماس دارد، بايد از جنس محکم و با دوام بوده و سطح آن هم صاف و ليز نباشد . قسمت داخلي کفي بايد نرم باشد تا پا در آن احساس راحتي کند .

سخن آخر :

استفاده از کفش‌های زیبا و جذاب بسیار خوشایند است. اما اگر این کفش‌های به ظاهر جذاب، راحت نباشند احساس خوشایند شما را به احساس درد و آسیب در پاها و بدنتان تبدیل می‌ کنند . ما در این مقاله به نکات خرید یک کفش مناسب اشاره کردیم و امیدواریم  شما با خواندن این مقاله ، مناسب ترین کفش را برای خودتان انتخاب کنید .


“برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش زنانه و کفش مردانه شهرصندل کلیک کنید”


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *