نکات مهم خرید کفش زمستانی

نکات مهم خرید کفش زمستانی همان طور که بدن‌ ما در فصل زمستان به گرم شدن نیاز دارد ، پاها هم باید از سرما ، یخ‌ زدگی و خیس شدن در امان بمانند . برای این که از پاهایتان در برابر سرمای فصل زمستان محافظت کنید ، باید یک جفت کفش مناسب بخرید. خرید کفش زمستانی زنانه شاید در ابتدا کار ساده‌ای‌ به نظر آید ، اما تنوع مدل‌ها ، طرح ‌ها و جنس ‌های مختلف انتخاب را برای خانم‌ها دشوار کرده است . در ادامه قصد داریم شما را با نکات مهم قبل از خرید کفش زمستانی آشنا کنیم .

نکات مهم خرید کفش زمستانی

درهنگام انتخاب کفش زمستانی به سه دسته از عوامل باید دقت نمایید

اول: عوامل محیطی و شرایط استفاده از کفش

دوم:ویژگی‌ها و شرایط بدنی خودتان

سوم: ویژگی‌های کفش

نکات مهم قبل از خرید چکمه های زمستانی

  • خرید کفش هایی که پاهای شما را گرم نگه می دارند:

هدف از کفش های زمستانی گرم نگه داشتن پاهای ماست . ما معمولا دمای بدن خود را عمدتاً از طریق دست ، پا و سر از دست می دهیم . بنابراین ، قبل از خرید کفش زمستانی ، باید جنس کفش را بررسی کنید .


››برای مشاهده و خرید جدید ترین مدل های بوت و نیم بوت شهرصندل کلیک کنید«


  • خرید کفش راحت و توجه به انتخاب سایز مناسب:

همه ما اندازه کفش مناسبی را می خواهیم که در آن احساس راحتی کنیم . بدون فرم فیزیکی کامل ، کفش شما می تواند گشاد یا تنگ باشد ؛ پس بهتر است جوراب های ضخیم بپوشید و سپس سایز بزرگ تر یا اگر نازک تر از سایز کوچک تر است از پاهای خود بخرید .

  • خرید کفش مقاوم در برابر آب:

همه کفش های زمستانی خاصیت ضد آب ندارند. با این حال ، این اجباری نیست . اگر کفش‌های شما چرم است ، اسپری هایی در بازار موجود است که کفش‌های شما را در برابر آب محافظت می‌کند و باعث ماندگاری بیشتر آن‌ها می‌شود . همچنین ، گزینه های مصنوعی زیادی در بازار وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا کفش مورد نظر خود را با بودجه خود تهیه کنید 

  • کفش ها باید کشش و چسبندگی را فراهم کنند:

راه رفتن در پیاده روهای یخی و مسیرهای لغزنده زمانی که کشش و تکیه گاه کفش کافی نباشد دشوار می شود . قبل از خرید کفش زمستانی مطمئن شوید که زیره کفش از چه ساخته شده است . هنگام راه رفتن یا دویدن باید چسبندگی و کشش کامل را ارائه دهد .

  • قابلیت تنفس کفش را بررسی کنید:

هنگام خرید کفش زمستانی ، قابلیت تنفس کفش را بررسی کنید . این یک عامل مهم برای چکمه های زمستانی است . هنگامی که پاهای شما دائماً عرق می کند ، رطوبت به مکانی برای فرار نیاز دارد . شما باید نه تنها در مورد کفش ، بلکه در مورد جوراب نیز حساس باشید . جنس کفش اعم از نایلون یا چرم را باید با توجه به نوع پای خود انتخاب کنید .

  • توجه به چفت و بست کفش:

 انواع مختلف بست به تناسب چکمه های زمستانی شما تأثیر می گذارد . بسته شدن توری برای مسافت های طولانی ایده آل است . استفاده از زیپ بسیار آسان و سریع است .

 

  • توجه به طول عمر کفش:

طول عمر چکمه زمستانی ارتباط مستقیمی با استفاده از آن دارد  . همانطور که چکمه ها را به صورت روزانه می پوشید ، عایق آن صاف می شود و فضای داخلی عمر خود را از دست می دهد. در واقع ، وقتی می بینید که نمای بیرونی خراب شده و مقاومت در برابر آب کاهش می یابد، زمان تغییر فرا رسیده است .

نکات مهم خرید کفش زمستانی

  • توجه به کفی کفش:

بیشتر چکمه‌های زمستانی دارای زیره‌ های لاستیکی با عمق متفاوت هستند . برای فعالیت‌های خارج از منزل ، کفش های آج‌ دار مناسب ترهستند ؛ زیرا کشش بهتری در برف ایجاد کنند .

  • انتخاب جوراب مناسب:

اگر مجبور به حمل کفش های ایمنی هستید ، توصیه ما این است که از جوراب نخی استفاده کنید ؛ زیرا پا را گرم نگه می دارد و یک الیاف طبیعی است که عرق می کند .

  • از انتخاب کفش های باریک و پاشنه دار پرهیز کنید :

مهم این است که کفشی را انتخاب کنیم که بهتر از همه با پای ما سازگار است. با این حال ، توصیه می شود از شکل های بسیار باریکی که پا را محدود می کند و انگشتان را به جا می گذارد ، خودداری کنید . این نوع کفش می تواند باعث بوجود آمدن مشکل در انگشتانتان شود . همچنین انتخاب کفش های پاشنه بلند در زمستان می تواند تعادل شما را کاهش و گاهی بر هم بزند . به یاد داشته باشید که قد کفش های پاشنه دار نمی تواند از 3 سانتی متر بیشتر باشد .

  • توجه به طراحی کفش:

نه فقط گرما و راحتی ، بلکه برای شیکی و قشنگی کفشمان ارزش قائل هستیم . بنابراین کفشی را انتخاب کنید که ظاهر آن را نیز دوست داشته باشد و فقط به باطن تنها بسنده نکنید .

سخن آخر:

برای گرم نگه داشتن پاهایتان در زمستان ، هیچ گزینه ای بهتر از چکمه های زمستانی یا چکمه های برفی وجود ندارد . اطمینان حاصل کنید که چکمه های زمستانی جدید شما نیز گرما و راحتی را ارائه می دهند .

هنگام خرید کفش های زمستانی یا برفی جای نگرانی نیست . می توانید نکاتی را که در مقاله بالا بیان کرده ایم دنبال کنید . اگر قبل از خرید چکمه های زمستانی این نکات را رعایت کنید ؛ یک جفت کفش بادوام خواهید داشت که به شما امکان می دهد از زمستانی گرم لذت ببرید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *