انواع مدل کفش مردانه برای تمام فصل ها

کاانواع مدل کفش مردانه برای تمام فصل ها، داشتن تعدادی کفش برای شما ضروری است. چقدر با انواع مدل کفش مردانه آشنا هستید؟ هرچند ممکن است به شیوه‌ی بسیاری از مردان شما نیز، یک کفش رسمی را با هر لباسی و در هر زمانی به پا کنید اما با توجه به لباس‌هایی که می‌پوشید و موقعیت‌هایی که در آن قرار دارید

انواع مدل کفش مردانه برای تمام فصل ها

صندل مردانه برای تابستان

صندل همیشه یکی از راحت ترین و در عین حال قدیمی ترین کفش ها از گذشته های دور تا به امروز بوده است و حالا به جرات می توان گفت که در سرتاسر دنیا طرفدارانی دارد.

انواع مدل کفش مردانه برای تمام فصل ها، برای هر کدام از انواع پوشاک زمان و مکان خاصی وجود دارد. در این میان صندل‌ها بدترین انتخاب‌ها برای قرارهای رسمی، حضور در محل کار، دیدارهای خانوادگی و مهم‌تر از همه خواستگاری رفتن هستند!

تصور نکنید که چون فصل گرما در راه است می‌توانید یک جفت صندل بخرید، با آن جوراب سفید بپوشید و هر کجا خواستید سر بزنید.


“جهت خرید مدلهای کفش رسمی مردانه طبی کلیک کنید”


خوب باید بپذیریم که کارکردهای صندل محدودتر از دیگر کفش‌هاست اما این دلیل خوبی برای نداشتن صندل نیست. بگذارید با اصول اولیه انتخاب لباس مناسب شروع کنیم.

صندل‌ها و شلوارک می‌توانند جایگاه خوبی در کمد لباس شما داشته باشند و در ماه‌های گرم سال به خوبی با هم ست شوند. دقت داشته باشید مدل صندلی که انتخاب می‌کنید

با شلوارک یا شلواری که می‌پوشید هماهنگی کامل داشته باشد. برای موقعیت‌هایی که می‌خواهید شلوار مردانه را با صندل ست کنید، سعی کنید

از انواع صندل‌های مردانه چرم استفاده کنید. یک شلوار کتان رنگ روشن و تی‌شرت مردانه ساده انتخاب خوبی است.

بهتر است بلندی شلوار کتان تا روی قوزک پا باشد و یا اینکه کمی شلوار را تا بزنید.

کفش های ورزشی

راحت‌ترین کفش‌هایی که نوع بشر در طول تاریخ ساخته است، از همین نوع‌اند! کفش‌هایی مخصوص لباس‌های ورزشی و شلوارهای جین شما.

در استفاده از این نوع کفش‌ها همیشه یک چیز را به یاد داشته باشید؛ اگر مشکل خاصی در پا، کمر و کلاً استخوان‌های خود ندارید باید حساب کفش‌های پیاده‌روی را از کفش‌های دو و ورزش حرفه‌یی جدا کنید.

کفش ورزشی تنها کفشی است که در انتخاب رنگ آن هیچ محدودیتی وجود ندارد! هرچه رنگی‌تر و متضادتر، بهتر و هرچه هماهنگ‌تر و ساده‌تر، زیباتر! همیشه ترکیب‌های ورزشی به چندرنگ بودن معروف بوده‌اند.

اگر به دنبال خرید یک جفت کفش ورزشی مردانه هستید، به هماهنگی کفی داخلی آن با کف پای خود و نیز خنکی و گرمی پارچه‌ای که برای ساخت رویه‌ی آن به کار رفته است، دقت کنید.

انواع مدل کفش مردانه برای تمام فصل ها

کفش مردانه رسمی

انواع آکسفورد مردانه ، لوفر، دربی و چلسی آن را دیده‌اید. این کفش‌ها افزون بر پوشیدن به همراه کت‌ و شلوار و پیراهن‌ و شلوار، کاربردهای بسیار دیگری با انواع لباس‌ها دارند. این ویژگی همه به دلیل مدل‌های برش و دوخت برخی از آنها، مانند آکسفورد و لوفر است و هم به دلیل رنگ‌های سنگین و همه‌پسند.

نکته‌ی جالب در مورد کفش‌های رسمی مردانه این است که معمولاً هر مردی سبک خاص خود را برای انتخاب کفش رسمی دارد؛ کسی که آکسفورد می‌پوشد، خیلی سخت به سراغ مدل‌های لوفر و مونک استرپ می‌رود و برعکس.

هرچند خانم‌ها نیز برای انتخاب کفش رسمی سبک خاص خود را دارند اما این موضوع در انتخاب کفش‌های مردانه به روشنی بیشتری دیده می‌شود.

شاید انواع و اقسام کفش‌های دیگر برای شما چندان ضروری نباشد اما حتماً یک جفت کفش رسمی مناسب در جاکفشی شما پیدا می‌شود.

نکته‌ی مهم دیگر این است که انواع مات آن به براق ترجیح داده می‌شوند، چون کارکرد بیشتری دارند و نگهداری از آنها نیز به مراتب آسان‌تر است.

اگر به پوشیدن کفش خاصی عادت ندارید و می‌خواهید به جای عجیب جلوه کردن، شیک و عادی به نظر برسید، از انتخاب کفش‌های کاملاً نوک‌تیز، کاملا مربعی و کاملا گرد، اجتناب کنید.

بوت و نیم‌بوت برای زمستان

چکمه‌ها و بوت‌ها مردانه انواع رسمی و غیر رسمی مختلف و نیز کاربردهای فراوانی دارند. موضوعی که در استفاده از این کفش‌ها نباید فراموش کنید این است که همچنان به جوراب خود توجه کنید! چه کفش بلند و ساق‌دار بپوشید و چه کفش بدون ساق، جوراب شما مانند پلی میان کفش و شلوار شما عمل می‌کند!


“جهت مشاهد و خرید مدلهای کفش صندل مردانه کلیک کنید”

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *