تفاوت بین دمپایی وصندل مردانه

تفاوت بین دمپایی وصندل مردانه، ازاساسی ترین دیدگاه ساختار، پاشنه دمپایی خالی است، تنها یک کلاهک پا، و صندل پاشنه دارند و کلاه پا و دمپایی لزوماً یکسان نیستند.

اخیراً کلاهک کفش سوراخ تازه محبوب نیز با سوراخ های گرد به همان اندازه توزیع می شود.

انواع بیشتری از پا صندل وجود دارد، زیرا پاشنه کفش می تواند ارتباط بین پا و کفش را ببندد، بنابراین پا می تواند چند روبان ساده، یا یک شکل کلمه باشد.

تفاوت بین دمپایی وصندل مردانه

تفاوت ساختار منجر به تفاوت پوشیدن احساس بین دمپایی و صندل می شود. صندل پاشنه دارد، بنابراین تنها تقریبا متناسب با تنها در هنگام راه رفتن است.

با این حال، به دلیل کمبود پاشنه، کف بخش پشت دمپایی اغلب در هنگام راه رفتن از کف جدا می شود که ساخت صدای «گام» در هنگام راه رفتن را آسان تر می کند.

تفاوت دمپایی ها و صندل ها نیز در فصل قابل اجرا منعکس می شود.

دمپایی می تواند هم خنک و هم گرم باشد.

تفاوت دمپایی با صندل نیز در مواد منعکس می شود. PVC، EVA، پلاستیک و دیگر مواد با تکنولوژی بالا در هر دو نوع کفش استفاده می شود،

در حالی که مرجان، زغال بامبو، پشم، کوردوروی و مواد دیگر تنها در دمپایی استفاده می شود، نه صندل. در نهایت تفاوت دمپایی و صندل نیز در مکان های قابل اجرا منعکس می شود،


“برای مشاهده و خرید دمپایی مردانه کلیک کنید”


دمپایی و صندل طبی مردانه

از آن جا که در روزهای گرم سال زمان قابل توجهی را در بیرون از خانه سپری می کنید، لازم است که هر مردی یک جفت صندل تابستانی مردانه  برای خود در نظر بگیرد تا بتواند پاهای خود را از گرما در امان نگه دارد.

برخی از مدل های صندل مردانه عبارتند از : صندل بندی، لاانگشتی  مردانه و یا ترکیبی از آنها. کفش صندل زرپای با تولید انواع صندل طبی مردانه در طرح ها و رنگ های مختلف انواع سلایق و ذائقه را در خصوص انتخاب کفش صندل تحت پوشش قرار می ده

نکاتی که هنگام خرید دمپایی باید به خاطر بسپارید

دمپایی یک کفش بسیار مهم برای زندگی روزمره ما است. بعد از یک روز طولانی در محل کار (که مجبور به پوشیدن کفش هایی هستیم که اجازه تنفس به پاهایمان نمی دهند)

به خانه میرسیم و کفش های کار مردانه را بیرون می آوریم و صندل می پوشیم ، یک لحظه مهم برای پاهای ما محسوب می شود،چون حالا می توانند استراحت کنند، نفس بکشند و آزادتر باشند و برای فعالیت های دیگر خود را آماده کنند.

بنابراین مهم است که در هنگام خرید دمپایی به مواردی توجه کنیم که سعی داریم به صورت خلاصه در ادامه به آنها اشاره کنیم.

تفاوت بین دمپایی وصندل مردانه

 

اندازه

گاهی اوقات ما فقط به دنبال یک جفت دمپایی روفرشی هم اندازه با سایز معمولی کفش های خود هستیم؛ اما باید آنها را امتحان کنیم و بررسی کنیم که آیا پاها فضای کافی را دارند؟

آیا خیلی سفت هستند یا پاها در موقعیتی ناراحت کننده و حتی دردناک قرار گرفته اند یا خیر. به همین دلیل است که گاهی اوقات خرید یک سایز بالاتر از سایز متوسط کفش های معمول، ایده خوبی است.

مواد

امروزه می توان مواد زیادی را در بازار پیدا کرد. ما باید بررسی کنیم که چه نوع موادی برای پاها خوب است، کدام یک به بهبود آنها کمک می کند، کدام یک راحت تر هستند.

اغلب افراد به سراغ صندل های مردانه نرم تر می روند، اما به خاطر داشته باشید که پاها باید احساس راحتی داشته باشند، اما مواد به قدری مقاوم باشد که به راحتی کفش های شما خراب نشود.

تفاوت بین دمپایی وصندل مردانه

کیفیت صندل های دست ساز چرم مردانه از عمر طولانی برخوردار هستند.


“برای مشاهده و خرید صندل راحتی  مردانه کلیک کنید”


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *