انتخاب بهترین صندل مردانه

انتخاب بهترین صندل مردانه با آغاز فصل تابستان و فصل گرما دیگر پوشیدن کفش و کتانی به اندازه قبل مرسوم نیست. به دلیل گرمای بسیار زیاد در این فصل، خیلی از افراد ترجیح می دهند برای موقعیت های ساده از صندل ها استفاده کنند. صندل ها هم زیبا و هم بسیار خنک هستند و از داغ شدن و بو گرفتن پا ها جلوگیری می کنند.

اگر شما هم قصد دارید که یک استایل با صندل مردانه زیبا داشته باشید، ادامه مقاله را دنبال کنید. ما در این مقاله به طور کامل در مورد انواع صندل مردانه و این که چگونه می توانید یک استایل زیبا با صندل داشته باشید توضیح داده ایم.

انتخاب بهترین صندل مردانه | شهرصندل

انواع صندل مردانه موجود در بازار

اگر به قصد خرید بهترین صندل مردانه به بازار مراجعه کنید و یا سری به وبسایت‌های فروش آنلاین بزنید، با انواع بسیار متنوعی از صندل رو به رو خواهید شد. آن‌ها را از نظر خصوصیات مختلفی که دارند می‌توان در دسته ‌بندی‌های مختلف قرار داد. که از جمله مهم‌ ترینشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • انواع صندل مردانه از نظر جنس:

تمام صندل‌های موجود در بازار از یک جنس ساخته نشده‌اند. بلکه از متریال‌های مختلفی جهت تولید آن‌ها استفاده شده است. از جمله بهترین و با کیفیت ‌ترین محصولات موجود در بازار صندل‌هایی هستند که از جنس چرم طبیعی ساخته شده‌اند. آن‌ها دارای کیفیت و ماندگاری بالایی هستند و طبیعتاً قیمت بالایی هم دارند. هم چنین برخی از مدل‌ها نیز با استفاده از چرم مصنوعی ساخته می‌شوند که هر چند کیفیت پایین ‌تری دارند اما به دلیل قیمت  طرفداران خاص خود را دارند. علاوه بر آن‌ها صندل‌های پلاستیکی، چوبی و غیره را نیز می‌توانید در میان مدل‌های موجود در بازار مشاهده نمایید.

  • انواع صندل مردانه از نظر طرح و مدل:

انواع صندل مردانه از نظر طرح و رنگ ظاهری نیز با هم تفاوت دارند. آقایان شیک ‌پوش در هنگام انتخاب صندل به این خصوصیت توجه ویژه دارند. به عنوان مثال شما صندل‌های لا انگشتی مردانه  را مشاهده می‌کنید که در میان جوانان پرطرفدار هستند. آن‌ها همان‌طور که از نامشان پیداست، دارای بند کوچکی هستند که بین دو انگشت پا قرار می‌گیرد. از جمله سبک‌ ترین و راحت ‌ترین مدل‌ها به شمار می‌آیند. مدل‌های بنددار، دسته دیگر از صندل‌ها هستند که در قسمت پشت دارای بند بوده و مانع حرکت پا در داخل صندل می‌شوند و از راحتی بیشتری برخوردارند و از این رو برای پیاده ‌روی طولانی مدت مناسب‌ تر هستند. نوع دیگر، صندل‌های اسپرت مردانه می‌ باشند که از نظر ظاهری از جمله مدل‌های شیک به شمار می‌آیند و شما می‌توانید آن‌ها را با استایل اسپرت خود ست کنید.

دو دسته دیگر از صندل‌ها، انواع جلوباز و جلوبسته می‌باشند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و برای استفاده در موقعیت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • انواع صندل مردانه از نظر نوع زیره:

اگر نوع زیره انواع صندل مردانه را ملاک دسته‌ بندی آن‌ها قرار دهیم می‌توانیم آن‌ها را به دو دسته کلی تقسیم کنیم. دسته اول، صندل ‌های دارای زیره تخت و بدون پاشنه که راه رفتن با آن‌ها بسیار راحت است و اگر در طول روز ساعت‌ها پیاده‌روی می‌کنید بهتر است به سراغ انتخاب این مدل‌ها بروید. گروه دوم، صندل‌های پاشنه‌دار هستند که دارای پاشنه‌هایی در مدل‌های مختلف از جمله ضخیم یا نازک هستند. اگر جذابیت و زیبایی ظاهری، اولویت اول شما برای انتخاب صندل است این مدل‌ها گزینه خوبی برایتان محسوب می‌شوند.

خصوصیات بهترین صندل مردانه که باید در زمان خرید به یاد داشته باشید

انتخاب بهترین صندل مردانه همان‌طور که گفتیم صندل مردانه دارای مدل‌های متفاوت، طرح‌های متنوع، جنس‌های مختلف و رنگ‌های گوناگون است. شما باید از میان آن‌ها یک گزینه را انتخاب نمایید. اگر نمی‌دانید کدام مورد بهترین گزینه است، خصوصیات زیر را در میان آن‌ها بررسی کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

  • راحتی:

اولین و مهم‌ترین خصوصیتی که باید در هر کفشی جستجو کنید، راحتی آن است. پای شما قلب دوم شماست و سلامتی آن بر سلامتی تمام ارگان‌های بدن تأثیر خواهد داشت. کفشی که به پا می‌کنید، به طور مستقیم با پا در ارتباط است. که می‌تواند موجب خستگی سریع و حتی ایجاد آسیب‌های مختلف بر پا شود و یا اینکه کاملاً راحت باشد و حتی بعد از ساعت‌ها پیاده‌روی، هیچ احساس خستگی در شما ایجاد نکند. پس در گام اول به سراغ یک صندل مردانه راحت بروید. آن‌ها را بپوشید و چند قدمی راه بروید و از انعطاف‌پذیری مناسب و راحتی آن‌ها مطمئن شوید.

  • زیبایی ظاهری:

این روزها همه دوست دارند شیک‌پوش باشند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به تیپ خود اهمیت می‌دهید باید در انتخاب اجزای پوشش خود از لباس و کفش گرفته تا تمام اکسسوری‌های دیگر، توجه کنید. حتماً در تابستان از لباس‌های خنک و اکسسوری‌های سبک استفاده می‌کنید. صندل مردانه هم یکی از لازمه‌های استایل تابستانه است و می‌تواند تأثیر مهمی در تیپ شما داشته باشد.

خوشبختانه امروزه مدل‌های مختلفی از صندل وجود دارند که دارای طرح و رنگ متنوعی هم می‌باشند. پس باید تلاش کنید مدلی جذاب و زیبا را انتخاب کنید که کاملاً با نحوه پوشش شما همخوانی دارد. برای جذابیت بیشتر می‌توانید رنگ آن‌ها را با سایز اکسسوری‌ها از جمله کمربند و غیره ست کنید.

انتخاب بهترین صندل مردانه | شهرصندل

  • کیفیت و ماندگاری:

مطمئناً همیشه سعی می‌کنید اجناس با کیفیت را خریداری کنید. در مورد صندل مردانه هم باید این چنین عمل کنید. به سراغ جنس با کیفیت و محصول با دوام بروید. همان ‌طور که گفتیم، از متریال‌های مختلفی برای تولید صندل استفاده می‌شود که در این میان، چرم یکی از با کیفیت ‌ترین‌هاست. اگر می‌خواهید محصولی را خریداری کنید که سال‌ها بدون تغییر ظاهر قابل استفاده باشد بهتر است صندل چرم مردانه طبی را انتخاب کنید. اما اگر متریال‌های دیگر را ترجیح می‌دهید، به سراغ با کیفیت‌ ترین آن‌ها بروید.

  • سایز مناسب:

سایز پای خود را بخرید. فکر نکنید که چون صندل، کفشی روباز است یک سایز کوچک تر یا بزرگ تر بودن آن ایرادی نخواهد داشت. برای آن که بهترین سایز را انتخاب کنید در هنگام خرید، صندل مردانه را بپوشید و امتحان کنید.

توجه داشته باشید که ممکن است قالب آن‌ها استاندارد نباشد یا این که مجبور باشید این بار یک سایز بزرگ تر یا کوچک تر از سایز پای خود را بردارید. هم چنین اگر پاهای شما دارای پنجه پهن، استخوانی یا گوشتی هستند در هر حال باید مدل و سایزی را انتخاب کنید که کاملاً در آن احساس راحتی می‌کنید.

  • مدل مناسب:

انتخاب بهترین صندل مردانه صندل‌ها دارای مدل‌های مختلفی هستند. برخی از طرح‌ها را برای شما معرفی کردیم. هر کدام از آن‌ها را در رنگ‌های مختلف می‌توانید بیابید. توجه داشته باشید که تمام مدل‌ها برای استفاده در هر موقعیتی مناسب نیستند. بنابراین با توجه به اینکه صندل مردانه را در کجا و با چه استایلی می‌خواهید بپوشید یا این که در طول روز چه فعالیتی انجام می‌دهید باید به سراغ یک مدل صندل مردانه مناسب بروید.

به عنوان مثال اگر زیاد پیاده‌ روی می‌کنید بهتر است صندل بنددار مردانه را انتخاب کنید. صندل‌های انگشتی برای پیاده‌ روی طولانی مدت مناسب نیستند اما گزینه‌ای مناسب برای استایل ساحلی شما هستند. اگر نیاز به مدلی دارید که از وارد شدن ضربه به انگشتان جلوگیری کند می‌توانید صندل جلوبسته را انتخاب کنید. صندل‌های راحتی مردانه رنگی برای ست شدن با استایل کژوال و اسپرت شما مناسب‌اند.

  • دوخت بادوام:

نوع دوخت صندل در دوام و کیفیت آن مؤثر است. در هنگام خرید به نحوه دوخت آن دقت کنید. دوخت‌ها باید کاملاً یکدست، منظم و صاف باشند.

  • اجزای مقاوم و استاندارد:

تنها به جنس و کیفیت رویه نگاه نکنید. بلکه جنس و ویژگی‌های سایر اجزا هم مهم است. زیره‌ها باید با کیفیت باشند و از انعطاف ‌پذیری بالایی برخوردار باشند تا هم راه رفتن با آن‌ها آسان باشد و هم در کوتاه مدت دچار ترک یا شکستگی نشوند. بندها از دوام بالایی برخوردار باشند و همین‌ طور سایر اجزا را به خوبی مورد بررسی قرار دهید.


“جهت مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش صندل مردانه کلیک کنید”


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *