دلیل محبوبیت چرم برای کیف و کفش

دلیل محبوبیت چرم برای کیف و کفش چرم محصولی است که در دو نوع طبیعی و مصنوعی در بازار وجود دارد و از آن برای تولید انواع پوشاک و وسایل کاربردی استفاده می کنند .

چرم های طبیعی اصولا از پوست حیواناتی همچون گوسفند ، گاو ، مار و… به دست می آیند . در بین محصولاتی که از چرم ساخته می شوند ، کفش ها یکی از محبوب ترین های بازار هستند .

کیف و کفش های چرمی برای گروهی از افراد که به ظاهر خود اهمیت داده و به دنبال استایل های شیک و خاص هستند بهترین گزینه هستند .

دلیل محبوبیت چرم برای کیف و کفش

چرا باید از کفش چرم استفاده کنیم؟

 کفش های چرمی دارای ویژگی ها و مزیت هایی هستند که می توانند آن ها را از سایر محصولات متمایز کنند. در واقع همین مزیت هاست که در برخی موارد موجب تفاوت قیمت بین محصولات چرمی و سایر کفش های عرضه شده به بازار می شود . البته این نکته را در نظر داشته باشید که اگر تمایل دارید تا تمامی این مزیت ها را به چشم خود در کفش چرمی ببینید ، حتما باید از طبیعی و اصل بودن چرم اطمینان حاصل کنید .

برخی از ویژگی های بارز کفش های چرمی عبارتند از :

  • قابلیت تنفس چرم:

چرم قابلیت این را دارد که نفس بکشد . پوست تمامی حیوانات امکان تنفس دارند ، بنابراین کفشی که از چرم طبیعی ساخته شده باشد می تواند از طریق منافذی که روی سطح آن وجود دارد هوای داخل کفش را تغییر دهد . قطعا با گردش هوا درون کفش ، دیگر از بوی نامطبوع یا تعرق در پا ، خبری نیست.

دلیل محبوبیت چرم برای کیف و کفش

 

  • استحکام و مقاومت بالا:

اگر به فیلم های جنگی زمان قدیم دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که بسیاری از جنگجویان از چرم برای زین اسب و زره جنگی خود استفاده می کردند . این مطلب بیانگر میزان مقاومت چرم در برابر انواع آسیب است . امروزه نیز از این خاصیت چرم برای تولید محصولاتی همچون کفش بهره می برند تا دوام و ماندگاری آن را افزایش دهند.


“برای مشاهده و خرید جدید ترین مدل های کیف دستی کلیک کنید”


 

  • مقرون به صرفه بودن:

درست است که قیمت چرم طبیعی نسبت به برخی از جنس ها، بیشتر است. اما قطعا این میزان قیمت به دلیل کیفیت بالای محصول است. و زمانیکه شما کفشی بادوام و مرغوب خریداری کنید. تا مدت ها نیازی به صرف هزینه و خرید مجدد کفش نخواهید داشت.

  • مدرن، لاکچری و شیک بودن:

کفش چرم از آن دست محصولاتی است که در هر زمان و با هر تغییری در دنیای مد ، همچنان جایگاه خود را با قدرت حفظ می کند. بنابراین شما می توانید همیشه با استفاده از کفش های چرمی همگام با مد پیش رفته و شیک ترین و خاص ترین استایل را برای خود بسازید.

  • راحتی و انعطاف پذیری :

نوع جنس چرم به گونه ای است که بسیار نرم بوده و احساس راحتی و امنیت خاصی در پای شما ایجاد می کند . همچنین خاصیت انعطاف پذیری بالای کفش چرم از ویژگی هایی است که باعث شده تا در طولانی مدت صدمه ای به بدنه کفش وارد نشود .

دلیل استفاده از کیف چرم

  •  دوام و انعطاف:

چرم به دلیل دوام و مقاومت بسیار معروف است این در واقع یکی از دلایلی است که آن را به یکی از پرمصرف ترین مواد برای کیف دستی تبدیل می کند .

شما می توانید هر روز از کیف چرم خود بدون ترس از پاره شدن، استفاده کنید. انعطاف پذیری طبیعی آن نیز به عنوان یک ویژگی مکمل دوام آن اضافه می شود و به مرور زمان انعطاف پذیرتر می شود که شکلی منحصر به فرد به شکل آن می بخشد و به زیبایی آن را پیر می کند و در عین حال چیزی از ظاهر شیک ، فرم یا عملکرد آن کم نمی شود .

  • ماندگاری:

این ویژگی ، مهم ترین مزیت کیف دستی و کیف پول چرمی اصل است . چون در طبیعت با دوام است و به دلیل کیفیت بالا احتمال پارگی کمتری دارد. بر خلاف کیف های مصنوعی ، کیف دستی های چرمی به مدت طولانی سالم می مانند ، مگر اینکه نیروی خارجی برای آسیب زدن به آن وارد شود .

  • سبک بودن:

چرم ماده ای بسیار ظریف است.تمام محصولات چرمی جذابند . کیف پول چرمی از کیف پول پلاستیکی بهتر به نظر می رسد ، شلوار چرمی بهتر از شلوار نخی به نظر می رسد .

  • دارا بودن بوی دلپذیر و خوب:

چرم بوی خاصی دارد که ممکن است با آن آشنا باشید.. اگر کیف یا کیف پول مصنوعی دارید و آن را در کیف خود قرار می دهید ، بوی بد محصول مصنوعی ممکن است در همه جا پخش شود و هنگام بازکردن کیف ، ناراحتی برای شما و اطرافیانتان ایجاد کند . علاوه بر این ، از آنجا که بوی چرم طبیعی است ؛ در تماس با عطرها واکنش خوبی دارد ، بنابراین با تجربه بدی که ممکن است تغییر بوی عطر شما باشد ، مواجه نخواهید شد.


“برای مشاهده و خرید جدید ترین مدل های کیف و کفش چرم شهرصندل کلیک کنید”


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *