همه چیز در مورد کفش ساحلی زنانه

همه چیز در مورد کفش ساحلی زنانه کفش ساحلی برای پیاده روی در ساحل شنی دریا ساخته شده است بدون اینکه به قسمت های مختلف پاها آسیبی وارد شود .

این پوشش همچنین از جمع شدن شن و ماسه و جذب آب که باعث افزایش وزن کفش می شود و از ایجاد ناراحتی در ناحیه پا و کمر جلوگیری می کند .

این کفش ها از نظر ظاهری شبیه همان کفش های معمولی هستند ولی از جنس پلاستیک ساخته می شوند و وزن خیلی کمی دارند .

 

 

همه چیز در مورد کفش ساحلی زنانه

جنس کفش ساحلی زنانه

تفاوت اصلی کفش ساحلی با کفش های روزمره شما در جنس آن ها است. جنس کفش ساحلی زنانه از پلاستیک مواد اولیه مرغوب می باشد .

در ساحل دریا هر لحظه امکان ورود آب به درون کفش شما وجود دارد ، به همین علت جنس آن ها پلاستیکی است . زیرا آب به پلاستیک آسیب وارد نمی کند و بعد از ورود آب به درون کفش خیلی سریع خشک می شوند .

چرا باید از کفش ساحلی استفاده کنیم

اگر از کفش های معمولی برای رفتن داخل آب یا قدم زدن در ساحل استفاده کنید، ممکن است خراب شود یا اگر مشکلی برای کفش ها به وجود نیاید، سنگین می شود و ممکن است ماسه ها وارد آن ها شود .خارج کردن ماسه از کفش های معمولی کار ساده ای نیست و باقی ماندن ماسه در آن ها حس خوبی ندارد.

اما از آن جایی که کفش ساحلی زنانه دقیقا برای این کار طراحی شده است ، با یک بار شستن می توان ماسه ها را به صورت کامل از آن خارج کرد .

همه چیز در مورد کفش ساحلی زنانه

مزایای استفاده از کفش ساحلی زنانه

قیمت آن ها در مقایسه با کفش های معمولی بسیار ارزان تر است به طوری که می توان با پرداخت هزینه یک جفت دمپایی پلاستیکی یک جفت کفش ساحلی خریداری کرد .

جنس این کفش ها از پلاستیک نرم و انعطاف پذیر است به همین علت پا درون این کفش ها بیشترین مقدار راحتی را دارد و دچار تاول و زخم در ناحیه پا نخواهید شد .

سطح رویه این کفش ها سوراخ سوراخ است به همین علت شن و ماسه ساحل درون آن جمع نمی شود. همچنین به علت پلاستیکی بودن برای اینکه پای شما کمتر عرق کند رویه کفش سوراخ دار است .

یک کفش ساحلی خوب و با کیفیت را باید بتوانید به راحتی شست و شو دهید.

انواع کفش ساحلی

  • کفش ساحلی جلو باز:

این مدل از کفش ساحلی شباهت زیادی به صندل‌های جلو باز دارند. در این مدل انگشتان پا آزاد بوده و شما با آن راحت‌تر هستید و انگشتان شما اذیت نخواهند شد. پای شما در این مدل کفش ساحلی کمتر عرق می‌کند زیرا مقدار کمتری از پای شما را پوشش می‌دهد. این کفش مناسب افرادی است که پای آن‌ها بیشتر از افراد عادی عرق می‌ کند .

  • کفش ساحلی جلو بسته:

اگر به دنبال یک کفش زیبا برای ساحل هستید که شباهت زیادی به کفش‌های معمولی شما داشته باشد، کفش‌های جلو بسته بهترین گزینه برای شما می‌باشند.

داشتن بند برای باز و بسته کردن این کفش‌ها به آن‌ها جلوه بهتری می‌دهد. به دلیل پوشش دادن کل قسمت‌های پا برای فصل تابستان اصلا پیشنهاد نمی‌شود. زیرا پای شما درون آن عرق می‌کند .

  • کفش ساحلی بند‌دار:

نوعی از کفش ساحلی است که از طریق بند باز و بسته می‌شود. این کفش جلو بسته با بند به خوبی روی پای شما محکم شده و با آن احساس راحتی و آرامش بالایی دارید.

به علت اینکه تمام قسمت‌های پا را پوشش می‌دهد پا در آن بیشتر عرق می‌کند و برای افرادی که پای آن‌ها زیاد عرق می‌کند مناسب نیست .

  • کفش ساحلی کش‌دار:

نوع باز و بسته شدن این کفش به وسیله کش صورت می‌گیرد. کش یا همانند بند روی این کفش‌ها بسته می‌شود و یا به صورت دو کش با عرض بیشتر در کناره‌های کفش دوخته می‌شود .

کفش‌ هایی که مکانیسم باز و بسته شدن آن‌ها از طریق کش صورت می‌ گیرد را به راحتی می‌ توان پوشید و از پا خارج نمود .

  • کفش ساحلی کمربند‌دار:

این مدل کفش ساحلی نه در دسته کفش‌های بنددار قرار می‌گیرد و نه کش‌ دار و خود یک دسته جدا است .

در همین دسته نمونه زیپی و برچسبی هم قرار می‌گیرد که برای ساحل چندان مناسب نیست.


‹‹برای مشاهده و خرید جدید ترین مدل های کفش صندل شهرصندل کلیک کنید››


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *