اصول کلی پوشیدن کفش مردانه

اصول کلی پوشیدن کفش مردانه، در مورد آقایان و کفش مردانه، کلیات زیادی وجود دارد که نمی خواهیم در مورد همه آن‌ها صحبت کنیم.

در نوشتن این مقاله قصد داریم این کلیشه که مردان به نوع کفش پوشیدن خود اهمیت نمی‌دهند و زنان در این زمینه سخت گیرتر هستند را کنار بگذاریم، چون به نظر من واقعاً یک نوع بی احترامی به مردان به حساب می‌آید.

به شما بگویم که من مردانی را می‌شناسم که کمد کفش‌های مردانه گسترده‌ای دارند و می‌توانید در کمد کفش آن‌ها هر نوع کفشی را برای هر موقعیت و مراسمی که می‌خواهید پیدا کنید.

یک مرد باید مراقب کفشی که می‌پوشد باشد. تصورش را بکنید شما باید در تمام طول روز این کفش را به پایتان کنید.

جدای سبک و مدل این کفش باید به گونه‌ای باشد که بتواند وزن شما را در راز مدت تحمل کند.

پا حساس‌ترین عضو بدن است و کوچک‌ترین مشکلی و عیبی در آن باعث خواهد شد.

که بیماری‌های جسمی مختلفی به سراغتان بیاید.

بنابر این به عنوان یک مرد خرید کفش مردانه مناسب می‌تواند در درجه بالای اولویت برای شما قرار داشته باشد.

انواع کفش مردانه مناسب و پر طرفدار

کفش مردانه از نظر تنوع بسیار گسترده است. اما برخی از کفش‌های مردانه هستند که نسبت به بقیه بیشتر طرفدار دارند و یا بهتر است این طور بگوییم که جمعیت زیادی از مردان به سمت انتخاب این نوع کفش‌ها می‌روند که در ادامه به معرفی انواع کفش مردانه پر طرفدار می‌پردازیم.


“مشاهده و خرید جدیدترین مدلهای کفش صندل مردانه کلیک کنید”


  • کفش کالج مردانه

از میان کفش مردانه، یکی از کفش‌هایی که قابلیت استفاده در جاهای مختلف را دارند کفش کالج مردانه است. این کفش‌ها از مهمانی گرفته تا دانشگاه، محل کار و یا مرکز خرید می‌توانند همراه شما باشند.

امروزه افرادی که دنبال تیپ اسپرت هستند معمولاً در بین کفش کفش کالج را ترجیح می‌دهند و اغلب آن‌ها را با شلوارهای جین آبی یا مشکی می‌پوشند.

  • رسمی مردانه

اگر بگوییم داشتن کفش رسمی برای هر مردی واجب است سخنی به گزاف نگفته‌ایم. مطمئناً حتماً برای هر مردی پیش می‌آید که باید به یک مراسم رسمی با کت و شلوار برود.

برای مثال مراسم عروسی یا مهمانی‌های رسمی را در نظر بگیرید که می‌خواهید با یک کت و شلوار رسمی کفش مناسبی را ست کنید در این هنگام بهترین انتخاب برای شما انتخاب کفش رسمی مردانه مناسب است.

  • صندل مردانه

از جمله کفش های مردانه که راحتی را برای پاها می‌آورد صندل است که بیشتر در فصل گرم سال و در تابستان پوشیده می‌شود.

صندل‌ها در انواع و اقسام مختلف در بازار موجود هستند. تنوع آن‌ها از نظر سبک و زیبایی نیز بسیار بالا است و مردانی که دوست دارند یک تیپ اسپرت با استایلی مناسب بزنند می‌توانند از صندل‌ها مردانه چرمی استفاده کنند.

  • کتانی مردانه

کسانی که اهل ورزش، دویدن، پیاده روی و فرم دادن به استایل خود هستند و این کار را هر روز هم انجام می دهند بهتر است کتانی استفاده کنند.

کتانی‌ها را با نام کفش ورزشی مردانه نیز می‌شناسند. بیشترین رنج سنی که دنبال کتانی مردانه هستند پسرهای نوجوان می‌باشند که آن‌ها را با انواع شلوارهای جین و اسلش ست می‌کنند.

اصول کلی پوشیدن کفش مردانه

  • کفش‌های چرمی اسپرت

کفش اسپرت چرم مردانه از دیگر کفش‌هایی است که دارای انواع مختلفی بوده و طرفداران خاصی را در بین آقایان دارد.

 

رویه این نوع کفش از جنس چرم بوده و دارای کفی پهن و زخیم است.

کفش چرم اسپرت از نوع کفش‌های غیر رسمی و راحت شناخته می‌شود.

در واقع می‌توان گفت چرم اسپرت می‌تواند چیزی بین کفش کلاسیک و کفش ورزشی باشد.

از بهترین برندهای این مدل از کفش‌ها می‌توان به برند کلارک و اکو اشاره کرد.

  • نیم بوت مردانه

الان که فصل سرما در حال شروع شدن است. بهترین انتخاب کفش مردانه می‌تواند نیم بوت مردانه باشد. نیم بوت ها در هوای سرد پاییز و زمستان طرفداران زیادی پیدا می‌کنند و علاوه بر این که باعث خوش‌تیپی شما می‌شوند می‌توانند استایل زیبایی را به شما بدهند.

  • آکسفورد

اصول کلی پوشیدن کفش مردانه از دیگر کفش های مردانه که طرفداران خاص خود را دارد و با نام کفش کلاسیک شناخته می‌شود کفش آکسفورد است.

این کفش‌ها همان کفش‌های بند دار هستند که به عنوان کفش رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای ست کردن با کت و شلوار کفش مردانه آکسفورد بهترین گزینه خواهد بود.

البته نوع بدون بند کفش آکسفورد که کمی غیر رسمی‌تر هستند نیز در بازار وجود دارد.


“جهت مشاهده و خرید مدلهای کفش چرم مردانه کلیک کنید”


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *