ویژگی های کفش پاشنه بلند اداری زنانه

ویژگی های کفش پاشنه بلند اداری زنانه در این مقاله قصد داریم تا در ابتدا ویژگی های کفش پاشنه بلند اداری زنانه را بیان کنیم تا بتوانیم به طور کلی ویژگی های یک کفش اداری مناسب را بشناسیم و در هنگام خرید کفش اداری فارغ از نوع کفش اداری ، بهترین انتخاب را داشته باشیم. در ادامه همراه ما باشید .

ویژگی های کفش پاشنه بلند اداری زنانه

ویژگی های کفش اداری زنانه مناسب

  • نرمی:

بخش زیادی از وقت ما در ادارات و محل کارمان می گذرد بنابراین باید در محل کارمان راحت باشیم و برای بهترین بهره وری راحت بودن بسیار مهم است.زمانی که کفش اداری نرم بپوشید؛ پاهای شما حس راحتی دارند و شما دیرتر خسته می شوید. بنابراین اولین نکته ایی که باید در هنگام خرید کفش به آن توجه داشته باشید این است که حتما کفش شما نرم باشد.نرم بودن کفش به این معناست که بتوانید به راحتی با آن راه بروید.

  • جنس کفش اداری مناسب باشد:

جنس کفش از اصلی ترین عواملی است که باید به آن توجه داشته باشید. جنس کفش علاوه بر این که روی مدت عمر کفش تاثیر دارد ، ارتباط مستقیمی با بهداشت پاهای شما دارد.از آن جایی که مدت زمان طولانی پاهای شما در کفش ها است در صورتی که جنش کفش از پلی استر نامرغوب باشد باکتری ها به مرور زمان می توانند در کفش های شما جمع شوند و حتی پاهای شما قارچ بزند  بنابراین حتما مراقب جنس کفش اداری خود باشید.


“برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش زنانه کلیک کنید”


  • سبک باشد:

کفش اداری اگر که سنگین باشد می تواند باعث خستگی شما شود و انرژی زیادی از شما می گیرد و در پایان روز انگار به جای 8 ساعت انگار کل روز را کار کردید.کفش کارمندی شما باید سبک باشد تا علاوه بر این که باعث راحتی شما می شود . باعث می شود تا کمتر خسته شوید و حتی از مشکلات پزشکی که ممکن است برایتان بوجود بیاید پیشگیری کند.

نکات خرید کفش پاشنه بلند زنانه اداری

  • رنگ کفش پرسنلی:

چون شما می خواهید در محیط رسمی فعالیت کنید؛ پس بهتر است به سراغ رنگ های خنثی بروید. رنگ های خنثی شامل مشکی، قهوه ای، عسلی می باشد. رنگ مشکی نسبت به بقیه رنگ ها رسمی تر است.

ویژگی های کفش پاشنه بلند اداری زنانه

  • سایز کفش رسمی:

شما هر روز و به مدت چند ساعت قرار است کفشتان را بپوشید. اگر سایز مناسب انتخاب نکنید؛ باعث رنجش و اذیت شما خواهد شد.

  • پاشنه کفش اداری:

کارمندان با کفش های رسمی لباس رسمی مانند کت و شلوار می پوشند. بهتر است کفشتان اتفاع پاشنه مناسب داشته باشد.هم چنین باید بتوانید به راحتی با آنها راه بروید. ارتفاع مناسب پاشنه برای مردان بین ۲تا۳ سانتی متر و برای خانوم ها ۲ تا ۵ سانتی متر می باشد.

  • طراحی کفش رسمی:

پا قبل دوم ماست. پس باید کفشی که می خریم طراحی استاندارد داشته باشد. داشتن جنس باکیفیت، پاشنه مناسب، فرم مناسب و طراحی شدن توسط استاد ماهر از معیارهای طراحی استاندارد است.

  • جنس کفش:

بازهم به دلیل این که شما به مدت طولانی و هر روز این کفش ها را خواهید پوشید ؛ باید از جنس با کیفیت باشد . چرم طبیعی برای رویه کفش و زیره پی یو، نیولایت ، ترمو، زیره چرم و غیره مناسب است . از خرید کفش چرم مصنوعی برای محیط کاری اجتناب کنید.

سخن آخر:

کارمندانی که بیشتر روز را در محل کار خود سپری می‌کنند، باید در انتخاب کفش حتما راحتی پا را در نظر بگیرند. کفش‌های سبک، مقاوم مناسب ‌ترین نوع کفش برای محل کار است . امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید .


“برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش زنانه شهرصندل کلیک کنید”


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *