بهترین ست با کفش کتونی سفید مردانه

بهترین ست با کفش کتونی سفید مردانه ؛ ست کردن کفش سفید مردانه به روش‌های مختلف و جذاب، کلید اصلی خاص بودن و ارتقای استایل اسپرت و رسمی مردانه است و می‌ تواند به جذابیت شما بیفزاید.

استفاده از کفش سفید چه از مدل کفش اسپرت مردانه چه رسمی و نیمه رسمی یکی از آیتم های جذاب و منحصر به فرد در تیپ و استایل روزمره ی آقایان به شمار می رود.

بهترین ست با کفش کتونی سفید مردانه|شهرصندل

چرا کتونی سفید داشته باشیم

کتونی‌های سفید مردانه، شیک و همه کاره هستند. مهم تر از آن، هیچ موقع از مد نمی‌افتند. با هر تیپی ست می شوند و می شود با آن ها کلی تنوع و جذابیت ایجاد کرد.کتونی سفید رو می ‌شود به روش‌های مختلف طراحی کرد و با هر سبک زندگی و استایلی، کاملا سازگاری دارد.

انواع استایل با کفش کتونی سفید مردانه

  • ست کردن کفش سفید مردانه در استایل رسمی و مجلسی:

یکی از بهترین ست با کفش کتونی سفید مردانه؛ استایل دامادی و یا همان کت و شلوار  است که بسیاری در کنار آن از کفش‌ هایی مجلسی مردانه سفید استفاده می ‌کنند.

کافی است کمی جسور باشید و کتونی سفیدتان رو با یک دست کت و شلوار مشکی و یک پاپیون مشکی ست کنید و از استایل رسمی و درعین حال اسپرت تان، لذت ببرید.

  • کتونی سفید با تیپ اسپرت:

تیپ اسپرت، راحت‌ ترین حالت برای ست کردن کتونی سفید مردانه است؛ چه کژوال و چه رانینگ.در فصول گرم، به راحتی می‌ توانید کتونی سفیدتان رو با شلوار جین راسته یا مام فیت و یک تی شرت سفید یا با طرح سفید، ست کنید.

در فصول سرد هم، انتخاب کتونی سفید با بالاتنه‌ی پلیور یقه هفت یا یقه اسکی و شلوار تیره، بسیار شیک و جداب می شود.

از شلوار لی غافل نشوید که با هر رنگش می‌توانید یه تیپ و استایل جذاب داشته باشید.

بهترین ست با کفش کتونی سفید مردانه|شهرصندل

  • ست کردن کفش مردانه سفید با استایل نیمه رسمی:

شاید کتانی های سفید برای محیط کار و مهمانی ها زیاد مناسب به نظر نیایند و نتوانید کتانی های مردانه محبوب خود را بپوشید. بنابراین گزینه های شما می تواند یکی از کفش های بروگ یا کفش های مجلسی سگک دار و بوت های کوتاه باشد.

شلوارهای دست دوز و دمپاهای فیت کمک می کنند کفش ها بیشتر نمایان شوند. شما قصد ندارید که کفش سفید خود را در استایل تان پنهان کنید. بلکه حتی می خواهید آن ها را بیشتر هم نمایان کنید. در مورد رنگ شلوار نیز، می توانید از شلوار طوسی کمرنگ و بژ روشن استفاده کنید. این رنگ ها استایل کفش مردانه سفید  شما را تکمیل می کنند و باعث انسجام در ظاهر شما می شوند.

  • ست کردن کفش مردانه سفید با تیپ کژوال:

عاشقان کژوال می‌ توانند با هوشمندی تمام از این رنگ کفش در استایل شان استفاده کنند . به خصوص این که کژوال پوش‌ها کلاً سخت نمی ‌گیرند و یک استایل راحت را برای خود در نظر می ‌گیرند .


“راهنمای خرید کفش مردانه در انواع مدلهای مختلف”


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *